Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit) Robert B. Cialdini

Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit) - Robert B. Cialdini

Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)

Robert B. Cialdini

Četl(a) jsem
Chci přečíst

0.0 z 5 hvězdiček 0 hodnocení čtenářů

Kniha (pevná vazba)

Do košíku

357 Kč s DPH
Ušetříte 42 Kč Běžně 399 Kč

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které… Přejít na celý popis

Popis

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. V knize se dozvíte: Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků

Sdílet 0

datum vydání
30.11.2015
počet stran
404 stran
vazba
pevná vazba
Nakladatel
Jan Melvil publishing
isbn
978-80-7555-014-9
ean
9788075550149
velikost
143 x 215 mm
hmotnost
0,660

Bestseller v knihy Dobrovský

1999. v e-shopu | 2814. minulý týden

55. v Rozvoj osobnosti |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

25 prodejen odběr Zdarma