0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba491 Kč
Běžně 549 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Sedmé rozšířené a aktualizované vydání slovníku. Vývoj pedagogiky, pedagogické psychologie a dalších vědních oborů, ale i systémové změny školství, školské politiky, státní správy a samosprávy ve školství přináší nové odborné pojmy a mění obsah a pojetí termínů tradičních. Tento terminologický pohyb spolu se základními pojmy věd o vzdělání… Přejít na celý popis
Jejich starší sourozenci zemřeli, protože se milovali. Oni byli předurčeni k tomu, aby se nenáviděli. Ale proti citům jsou bezmocní. Více informací
Sedmé rozšířené a aktualizované vydání slovníku.
Vývoj pedagogiky, pedagogické psychologie a dalších vědních oborů, ale i systémové změny školství, školské politiky, státní správy a samosprávy ve školství přináší nové odborné pojmy a mění obsah a pojetí termínů tradičních. Tento terminologický pohyb spolu se základními pojmy věd o vzdělání zachycuje zásadně inovované a rozšířené vydání knihy, která se již stala nepostradatelným pomocníkem.
Prof. PhDr. Jan Průcha, DrSc., je uznávaným odborníkem v oblasti pedagogické teorie a výzkumu, pracuje jako nezávislý expert a konzultant a přednáší na českých i zahraničních univerzitách. Je zakladatelem České asociace pedagogického výzkumu, působí v mezinárodních vědeckých organizacích a redakčních radách vědeckých časopisů. V roce 1995 mu byl udělen čestný doktorát univerzitou v Turku (Finsko). V nakladatelství Portál vydal knihy Moderní pedagogika, Přehled pedagogiky, Alternativní školy a inovace ve vzdělávání, Učitel, Srovnávací pedagogika. Je spoluautorem publikace Pedagogický slovník.
Doc. PhDr. Eliška Walterová, CSc., je ředitelkou Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání Pedagogické fakulty UK v Praze a koordinátorkou projektu Centrum základního výzkumu školního vzdělávání. Zabývá se srovnávací pedagogikou, vzdělávací politikou, funkcemi školy, kurikulem a evropskou dimenzí vzdělávání. Působí v mezinárodních a národních vědeckých organizacích a redakčních radách. Založila časopis Orbis scholae a předsedá jeho redakční radě. Z publikací: Kurikulum: Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě (1994); Úloha školy v rozvoji vzdělanosti (2004); Srovnávací pedagogika: Vývoj a proměny v globálním kontextu (2006).
Doc. PhDr. Jiří Mareš, CSc., je vedoucím katedry sociálního lékařství Lékařské fakulty UK v Hradci Králové. Své odborné zájmy dělí mezi pedagogiku, psychologii a medicínu. Zabývá se komunikací a interakcí mezi lidmi, sociálním klimatem školní třídy, individuálními styly žáků aj. Je autorem publikace Styly učení žáků a studentů a spoluautorem Pedagogického slovníku.
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
5 z 5 hvězdiček Lucie Fendrichová registrovaný uživatel
Výborně uspořádaný slovník z oblasti pedagogiky. Doporučuji všem studentům oboru a zájemcům o něj.
Kniha, PORTÁL, 2013, 9788026204039
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.