Operativní a strategické podnikové finance
Operativní a strategické podnikové finance - Ondřej Dedek,Jana Kotěšovcová,Václav Leinweber Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Kniha Operativní a strategické podnikové finance velmi netradičním a čtivým způsobem čtenáři zpřístupňuje pohled na podnikové procesy především z úhlu výnosnosti investic a kalkulacemi cen produktů, které ovlivňují obchodní politiku firmy. Najdeme zde komplexní pohled na ukazatel výnosnosti investice ROI a jeho detailní rozklad např. z hlediska… Přejít na celý popis

Darcy Coates: Limitovaná edice Strašidelné domy Kdo se rád bojí, nesmí si nechat ujít knížky Darcy Coates. První tři díly její hororové série Strašidelné domy nyní vycházejí v limitované edici s až děsivě krásnou ořízkou! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha Operativní a strategické podnikové finance velmi netradičním a čtivým způsobem čtenáři zpřístupňuje pohled na podnikové procesy především z úhlu výnosnosti investic a kalkulacemi cen produktů, které ovlivňují obchodní politiku firmy. Najdeme zde komplexní pohled na ukazatel výnosnosti investice ROI a jeho detailní rozklad např. z hlediska jednotlivých zájmových skupin vlastníků, věřitelů a manažerů. Další oblastí, která je zachycena v této publikaci, je důmyslné propojení obchodní politiky firmy s kalkulacemi výrobků. S pojmem contribution margin se čtenář setká již při výkladu tvorby zisku pomocí proudící řeky. Zjistíme, že kalkulace úplných nákladů může vést k nesprávným marketingovým rozhodnutím, která mohou negativně ovlivnit hospodaření celé firmy. Autoři si kladou řadu otázek, na které srozumitelným a leckdy poutavým způsobem odpovídají. Například jaký je význam ztrátových výrobků pro firmu, proč tržby nemohou být hlavní kritérium výnosnosti, proč marketingová politika zainteresovanosti pracovníků na počtu prodaných výrobků může přinést vážné problémy, jakým způsobem figuruje contribution margin ve vztahu k cenové a prodejní politice

Sdílet 0

Nakladatel
VOX
datum vydání
17.02.2014
ean
9788087480212
Počet stran
176
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
isbn
978-80-87480-21-2

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda