0.0 z 5 hvězdiček
kniha357 Kč
Běžně 399 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritickáa jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí naměření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měřeníúspěchu byznysu je založeno na obchodních cílech, kdeznámost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Knihapoužívá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik,… Přejít na celý popis
Dlouho očekávaná literární senzace JIŽ V PRODEJI! Více informací
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritickáa jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí naměření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měřeníúspěchu byznysu je založeno na obchodních cílech, kdeznámost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Knihapoužívá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, kterémůžete přímo použít ve své marketingové strategii.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.