Management kvality služeb v cestovním ruchu Kateřina Ryglová, Rašovská Ida

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Rašovská Ida Sleva 30

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Kateřina Ryglová, Rašovská Ida

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

259 Kč s DPH
Ušetříte 30 Kč Běžně 289 Kč

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Podzimní slevová knížka Jedinečné slevy a inspirace na čtení - to je PODZIMNÍ SLEVOVÁ KNÍŽKA! Více informací

Popis

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
6.10.2017
isbn
978-80-247-5021-7
ean
9788024750217
Jazyk
čeština
Počet stran
192
Vazba
měkká vazba

Bestseller v knihy Dobrovský

91374. v e-shopu | 149667. minulý týden | 12259. nejlepší dosažené 10.04.2018

158. v Management |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

  • Cestovní ruch - Kateřina Ryglová, ... Cestovní ruch

    Kateřina Ryglová, ...

    měkká vazba

    Ušetříte 31 Kč

    268 Kč 299 Kč

    Nedostupné

Všechny knihy autora