Logo Design volume 2
Logo Design volume 2 - Julius Wiedemann Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Ekoturistika

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1999 Kč dárek zdarma v hodnotě 699 Kč

Ekoturistika

This title includes shining examples of branding graphics. In this follow-up to our immensely successful first volume, you'll find over 2000 logos as well as special case study features on brand identities such as MTV, CCTV, and the Metropolitan Museum's Berlin branch. Top design and branding offices featured include Meta Design, Saffron… Přejít na celý popis

Rafael Santandreu: Jak si zbytečně nekomplikovat život Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše? Osvojte si nové vzorce a návyky, které vám mohou pomoci k tomu, abyste se stali klidnými, šťastnými a optimistickými lidmi. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

This title includes shining examples of branding graphics. In this follow-up to our immensely successful first volume, you'll find over 2000 logos as well as special case study features on brand identities such as MTV, CCTV, and the Metropolitan Museum's Berlin branch. Top design and branding offices featured include Meta Design, Saffron Consultants, Research Studios, Stefan Sagmeister, Studio Dumbar, and Zion Graphics. With a foreword by Meta Design's chief design officer Uli Mayer-Johanssen and introduction is by branding guru Wally Olins, this collection brings an insider's prospective to the art of designing successful logos.

Sdílet 0

Nakladatel
Taschen
isbn
978-3-8365-0942-8
Vazba
měkká vazba
ean
9783836509428
jazyk
angličtina

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda
Další knihy autora