Logo Design volume 2 Julius Wiedemann

Logo Design volume 2 - Julius Wiedemann

Logo Design volume 2

Julius Wiedemann

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.

This title includes shining examples of branding graphics. In this follow-up to our immensely successful first volume, you'll find over 2000 logos as well as special case study features on brand identities such as MTV, CCTV, and the Metropolitan Museum's Berlin branch. Top design and branding offices featured include Meta Design, Saffron… Přejít na celý popis

Hádanky a hlavolamy Potrapte svou hlavičku a oceňte slevičku! Zapeklité hádanky a hlavolamy nyní za polovinu ceny! Více informací

Popis

This title includes shining examples of branding graphics. In this follow-up to our immensely successful first volume, you'll find over 2000 logos as well as special case study features on brand identities such as MTV, CCTV, and the Metropolitan Museum's Berlin branch. Top design and branding offices featured include Meta Design, Saffron Consultants, Research Studios, Stefan Sagmeister, Studio Dumbar, and Zion Graphics. With a foreword by Meta Design's chief design officer Uli Mayer-Johanssen and introduction is by branding guru Wally Olins, this collection brings an insider's prospective to the art of designing successful logos.

Sdílet 0

Nakladatel
Taschen
isbn
978-3-8365-0942-8
ean
9783836509428
Vazba
měkká vazba

Bestseller v knihy Dobrovský

131775. v e-shopu | 115909. minulý týden

3034. v Nonfiction |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora