Kreativní copywriting Anna Sálová E-kniha

Kreativní copywriting - Anna Sálová NOVINKA

Kreativní copywriting E-kniha

Anna Sálová

Četl(a) jsem
Chci přečíst

E-kniha

  • Ihned ke stažení

149 Kč s DPH

Utečme od obrazovek! | Knížky pro děti a rodiče od 49 Kč Konec vysedávání u obrazovek! Pojďme si číst a prohlížet krásné knížky s našimi dětmi. Ceny dětských knih teď začínají na 49 korunách Více informací

Popis

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.

Sdílet 0

Nakladatel
COMPUTER PRESS
datum vydání
2018
Jazyk
čeština
Počet stran
264

Bestseller v knihy Dobrovský

10743. v e-shopu | 14912. minulý týden | 10785. nejlepší dosažené 01.04.2020

10. v E-knihy - Naučná literatura | 11. minulý týden | 10. nejlepší dosažené 01.04.2020

Hodnocení čtenářů

5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

  • 5 z 5 hvězdiček Julie Kolodnytska

    Knížečka malá, mnoho stránek nemá, u kávičky ji rychle přečtěte a mnoho se toho dozvíte. Autorka knihy Vám představí 33 jednoduchých tipů, díky kterým budete kreativnější v copywritingu. Naleznete tam různé postupy, jak pracovat na copy s týmem či klienty. Pak se malého školení zúčastníte, kde se nové pojmy naučíte a power words nebo copywritingová persona už pro Vás nebudou jen pouhá slova. Závěr knihy doplní  pár inspirací od těch nejlepších v branži.

    Kniha, COMPUTER PRESS, 2018, 9788025149096

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora