4.2 z 5 14 hodnocení čtenářů

• 3 z 5 hvězdiček Hochman registrovaný uživatel

Jsem z této knihy trošku v rozpacích. V popisu k této knize se píše, že autor čte staré kronikáře Říma a navštěvuje jimi popsaní místa. Ano, je to opravdu tak, ale tahle věta shrnuje dohromady snad jen pár řádků z této knihy. Docela dobře popisuje reálie města, ale to je tak vše. Dokonce ani některá místa, která jsou v knize popisována, nejsou uvedena jak se nazývají. Chtěl jsem se inspirovat nějakými novými zákoutími, ale nic nového jsem tam nenašel. Je to takový útržkovitý popis ročního pobytu v Římě a hlavně popisu radostí a strastí s jeho nově narozenými dvojčaty. Víc než Řím, je zde popisován jeho osobní život. Takže mě kniha docela zklamala. :-(

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231

• 5 z 5 hvězdiček Helena registrovaný uživatel

Kniha s nádherným pohledem na historii a ducha města Říma i charisma Italů. S příběhem o obtížnostech a kráse rodičovství v cizím městě.

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231

• 5 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Autorův skutečný příběh, kdy strávil jeden rok v nádherném Římě. Popisuje nám svůj život, myšlenky, pocity, radosti i strasti s malými dvojčaty. Kniha ze života spisovatele, ale zároveň obyčejného člověka, který nás vezme s sebou do svým myšlenek. Od autora už jsem četla knihy Jsou světla, která nevidíme a Město v oblacích. To, jak píše, miluji, takže je mi jasné, že vždy, když se mi dostane do rukou jeho kniha, tak si ji přečtu. I tentokrát, ač to nebyl klasický příběh, ale rok jeho života, jsem byla nadšená a čtení jsem si moc užila. Kniha nás skutečně přenese do Říma, poznáme tak jeho ulice i obyvatele, památky, dopravu i počasí. Měla jsem chuť se tam rozjet a podívat se na vše vlastníma očima. Ač je kniha o jeho životě a pocitech, dokáže zde vykouzlit tak nádherné věty a krásné myšlenky. Při čtení jsem se díky tomu usmívala a prožívala celou škálu emocí. Možná i díky tomu, že jsem matka, jeho příhody s malými dvojčátky mi byli blízké a dokázala jsem přesně pochopit, jak se rodiče cítí. Do příběhu autor zakomponoval všechny důležité události, které se ten rok ve světě staly. Co bylo skvělé, tak prvotní porovnání běžných věcí v Evropě a v Americe. Kniha je pohodová, milá, úsměvná, ale donutí nás i k zamyšlení, ať už nad sebou nebo celkově nad světem. Zhltla jsem ji jako malinu a klidně bych brala ještě pár stránek navíc.

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231

• 3 z 5 hvězdiček Kateřina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Taková ta kniha, kterou čtete s láskou, pokud jste někdy byli v Římě a okouzlil vás. Je to spíš na čtení po kouskách, zážitky autora během ročního pobytu tam s rodinou, pocity, filozofická zamyšlení. Není to nic napínavého ani cestopisného.

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231

• 4 z 5 hvězdiček Terezie Skalická registrovaný uživatel

Kniha není špatná, je psána poutavě. Ale text mi přijde bohužel málo místopisný, což je škoda.

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231

• 5 z 5 hvězdiček Hana Beráková registrovaný uživatel

Báječná kniha. Jako bych se procházela po Římě a objevovala krásy itáálie. Poutavé čtení

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231

• 5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel

Kniha ukazuje krásně historii i současnost Říma. Opět mě přesvědčila, že musím Řím ještě jednou navštívit.

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231

• 4 z 5 hvězdiček Kateřina Stejskalová registrovaný uživatel

Pěkná kniha... doporučuji

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231

• 5 z 5 hvězdiček Aleš Bača registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Myslím si, že ten kdo nebyl nikdy v Římě, neocení tuto knihu naplno. Řím jsem už párkrát navštívil a je to moje oblíbené město a s touto knihou jsem měl mnohokrát deja vu. Já ji určitě budu číst víckrát.

Kniha, Moba, 2018, 9788024383231