4.8 z 5 22 hodnocení čtenářů

18× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček filip registrovaný uživatel

Jeden den sem knihu koupil odpoledne další den ráno už byla přečtená. díky brutálnímu napětí na konci 2 dílu sem jí chtěl co nejdřív odsunutí termínu mě ,,trochuˇ poškádlilo ale nakonec sem to vydržel knihu sem přečetl na jeden dech abych zvěděl jak to dopadne a parádní zakončení trilogie doporučuji

Kniha, Epocha, 2017, 9788075570963

• 4 z 5 hvězdiček Vítek registrovaný uživatel

Dopředu před samotnou recenzí bych chtěl uvést, že jsem předchozí 2 díly nečetl z důvodu jistého nedorozumění v knihkupectví. Takže abych se pustil do recenze, měl bych asi uvést, že toto je i moje první kniha od tohoto autora. Autorův styl psaní se mi velice líbí, žádný ostych u akčních scén, prostě realita. Téma je vybráno velice dobře a jde vidět, že autorovi sedí. Příběh už tak dobrý není, ale tady je možná na vině to, že jsem nečetl předchozí díly. A konečně, moje finální hodnocení. Do knížky jsem se vysloveně lidově řečeno zažral a hltal každou kapitolu, stránku. Ale po přečtení ve mně zůstává takový divný pocit. Rozhodně se mi kniha líbila, ale vůbec nemám pocit číst nějaký předchozí díl. U jiných sérií jsem tento pocit měl a tady mi velice chybí. Rozhodně dobrá kniha, ale pouze jen na jedno přečtení a bez nutkání číst další díly, maximálně proto, abych věděl, jak to dopadne.

Kniha, Epocha, 2017, 9788075570963

• 5 z 5 hvězdiček Roman Kolář registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak jsem právě doposlouchal tuto audioknihu. Výborné zakončení Kotletovy trilogie. U celé řady jsem se dobře bavil a Franta Kotleta získal dalšího nadšeného čtenáře. U jeho knih jsem se opravdu nenudil a když píši toto hodnocení tak se mi v hlavě honí melodie Jen pro ten dnešní den stojí za to žít, jen klid svůj tichý mít, víc po ničem netoužit. Jen pro ten dnešní den, snad pro úsměv váš se život změní v sen ten den, kdy štěstí potkáváš. Nesmíš se ptát, co bylo včera, bude zítra zas, jen dnešek uchopit a pochopit, že nejkrásnější den je dnešní den. Jen pro ten dnešní den stojí za to žít, jen klid svůj tichý mít a víc po ničem netoužit. Konec mě opravdu dostal.... Výborný závěr :-)

Audiokniha, Epocha, 2018, 8594190430034

• 5 z 5 hvězdiček Martin Maiksnar registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Cte se jednim dechem. Hezky propracovany pribeh. Super.