4.2 z 5 26 hodnocení čtenářů

15× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Šárka Fofoňková registrovaný uživatel

Moje první setkání s autorkou a jsem naprosto spokojená, ba přímo nadšená. Přestože má kniha přes pět stovek stran, četla se svižně a vůbec vám nepřijde, že je to taková baculka. Autorka vás udržuje v napětí. Nenašla jsem místo, kdy bych se snad začala byť jenom na chvilku nudit. Po celou dobu jsem si však říkala, jo, dobrý, je to skvělá kniha, ale výjimečná pecka to nebude. Ovšem posledních sto stran mě přesvědčilo, že pecka to je. Musela jsem dočíst nehledě na brzké ranní vstávání do práce. Měla jsem nějaké představy o rozuzlení příběhu, něco maličko sedělo, ale přesto mi spadla brada. Konec mě vážně dostal. Takže za mě velké doporučení, kniha rozhodně za přečtení stojí. Jediné, co mi trochu vadilo, byl slang, jakým mluvili policisté. Vadí mi mluva ve stylu... „voblíknul se, votočil se, vodešel, vobhlídnul“ atd. Ovšem to je pouze můj osobní vnitřní problém. Nevadí mi to ani tak v běžném životě, ale když to vidím na papíře, nějak se s tím hůř srovnávám. Má ji rád, nemá ji rád, je příběh psaný bez skrupulí, je svižný, temný a napínavý až do samotného konce. Také se vám vybaví otrhávání okvětních lístečků z kopretin? Má mě rád, nemá mě rád... Má ji rád, nemá ji rád.... Vy rozhodně po přečtení tohoto thrilleru zařadíte autorku mezi oblíbené. A nebudete si muset klást žádné otázky, ani použít kopretinovou vyřazovací metodu.

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 5 z 5 hvězdiček zdazilek registrovaný uživatel

Lekla jsem se při tloušťce knihy. Ale překvapivě byla velice čtivá. Bylo to způsobeno krátkými kapitolami ale i tím, že jsem byla zvědavá jak kniha dopadne. A jak dopadla mě velmi překvapila. Nečekala jsem takový konec a musím pořídit další knihy od autorky.

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Šormová Janoušková registrovaný uživatel

O autorce jsem se dozvěděla od mé kamarádky, která je vášnivá čtenářka. Doporučila mi serii Lacey Flynt, u které se bohužel těžko shání první díl v češtině, tak jsem si objednala serii v angličtině, než mi přišla, zakoupila jsem a přečetla tuto knihu doslova jedním dechem. Úžašně zamotaný příběh, který vám nedá spát a na každé další stránce Vás překvapí a autorka Vás drží v napnutí do samého konce, který bych já osobně nikdy nečekala. Vřele doporučuji!

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 5 z 5 hvězdiček Iva Burdová registrovaný uživatel

Velmi čtivá kniha :) doporučuji!!!

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 5 z 5 hvězdiček Dana registrovaný uživatel

Výborně napsané. Určitě přečtu další knihy autorky.

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 5 z 5 hvězdiček Jana H. registrovaný uživatel

Skvělý thriller.Napínavý děj Vás zcela vtáhne a nepustí.Super.

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 5 z 5 hvězdiček Veleky registrovaný uživatel

Knihu jsem kupovala jako jednu z těch, abych měla co číst na dovolené. Ale vůbec nelituju. Tohle je tak propracovaný příběh, který od samého začátku člověka vtrhne do děje. Manžel už ze mě rostl, protože místo na večeři jsem musela dočíst kapitolu a ne a ne se od knihy odtrnout. Jak zde již zaznělo, i mě vadila slova jakoby ve slangu, která začínala VO (vodešel, votočil,...), ale to knize vůbec neubíra na úžasu. Konec mě dorazil a vůbec, ale vůbec bych si netroufala ho v polovině knihy takto tipovat. Jediné čeho lituju - že byla tak "krátká". Jednozančně se těším na další knihu od této PANÍ spisovatelky!

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 5 z 5 hvězdiček Klára Melichárková registrovaný uživatel

Výborná zápletka. Velmi čtivá knížka. Hrdinka Maggie mi byla od začátku velmi sympatická a hned jsem si jí oblíbila. Už jenom tím, že byla tak trochu "jiná" (modré vlasy, mluvení si sám pro sebe....). Konec byl pro mě dost překvapivý. Jsou ale dvě věci, které bych vytkla. První je, že je začátek tak trochu zdlouhavý (obhajovat x neobhajovat...). Dále mi vadilo dost časté používání obecné češtiny. V knihách preferuji používání češtiny spisovné. To ale na kvalitě knížky rozhodně neubírá. Byla to má první knížka od autorky. Věřím, že ne poslední. Rozhodně doporučuji.

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 2 z 5 hvězdiček Luci A. registrovaný uživatel

No, kniha se mi nečetla nejlépe, musela jsem se do čtení nutit, i když byl pro mne konec překvapivý, nějak mne neoslnil a nenadchl. Jiné knihy této autorky se mi líbily více.

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 3 z 5 hvězdiček David R. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Zatím nejslabší kus této autorky. Začátek (minimálně 100 stran) je naprosto prázdné psaní, ze kterého se neseznámíme s žádnou postavou a nezískáme žádnou představu o ději. Značná část textu je zde řešena jako články nebo dopisy, které děj nikam neposouvají a často nepůsobí nijak věrně. Hlavní postava je značně nesympatická, a to je asi jediná postava, které se dostalo bližšího představení. Ke konci se kniha čte lépe, přeci jen příběh trochu vygraduje, ale celkově to není nic, co bych někomu doporučil.

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 5 z 5 hvězdiček Knihomolka Lili registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha přečtená za jeden den! To se nedalo odpožit. Naprosto dokonalá kniha plná zvratů a tajemna. Musím říct, že tato autorka rozhodně umí psát tak, že vás kniha chytne a nepustí! Za mě jedna z nejlepších knih, co jsem kdy četla.

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156

• 4 z 5 hvězdiček Klára Janková registrovaný uživatel

Tato autorka se během krátké chvíle stala mou oblíbenou. Jakmile tato kniha u nás vyšla, věděla jsem, že si ji prostě musím pořídit. Byl to psychologický thriller, který Vám prostě sebere dech. Děj se pohyboval svižně a moc mě bavil. Knížku vřele doporučuji :)

Kniha, Domino, 2019, 9788074982156