4.2 z 5 10 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček registrovaný uživatel

Hlavními hrdiny jsou dívka Poppy a chlapec Martin. Oba procházeli nelehkým dětstvím… Martina zesměšňoval a mlátil otec, Poppyna matka byla alkoholička která se o ní vůbec nestarala. Už od dětství se z nich stala nerozlučná dvojka, co měli podobné osudy. Poppy pracuje jako kadeřnice a Martin jako automechanik v dílně. Ale aby dokázal otci, že není takový, jak si o něm otec myslí, rozhodne se vstoupit do armády…. Příběh začíná nečekanou návštěvou dvou důstojníků, přišli oznámit špatnou zprávu… Poppy čeká, že jí řeknou, že její muž Martin zahynul na misi v Afghánistánu. Ale zpráva je jiná, její muž není mrtev , ale byl unesen a je nezvěstný. Nikdo nic zatím neví….. Martin Cricketa je vybrán do jednotky pro speciální úkoly. Jednoho dne se stane, že se objeví skupinka lidí oblečená do šatů potřísněných od bahna a jídla a mezi nimi děti. Martinovi se zželelo malé holčičky a bohužel udělal velkou chybu, nedával pozor. Lidé pod svými šaty měli schované zbraně. Začnou střílet. Martin a další vojáci nejsou vůbec připraveni. Jsou překvapeni, začnou utíkat. Útěk se nepodaří Martinovi a jeho kamarádovi. Martina zajmou a odvážejí v kufru automobilu pryč…. Poppy je nešťastná a neví co má dělat….Ale nakonec se rozhodne jednat sama na vlastní pěst a odjíždí do Afganistanu hledat Martina…. Názor: Kniha byla nádherná. Příběh se hezky četl. Ukápla i slzička, ale také jsem se pár krát ze srdce zasmála. V příběhu je hezky ukázáno jak je člověk ochoten riskovat svůj život pro svou lásku svého života. Na začátku celé knihy je 6 stran věnováno členům britské armády co přišli v Afghánistánu od roku 2001 do roku 2012 o život (jedná se o 422členů). Velice knihu doporučuji Všem co mají rádi válečné a romantické příběhy v jednom. Knihu hodnotím *****

Kniha, Edice Knihy Omega, 2016, 9788073903503

• 4 z 5 hvězdiček Eva Šamánková registrovaný uživatel

Velmi sympatická, čtivá kniha, v níž nechybí humor, nadhled, a občas i nějaké to klišé a nesmělý krok do "červené knihovny". Ale stejně tak nezapomněla autorka přimíchat ani smutek a spoustu věcí k zamyšlení.

• 5 z 5 hvězdiček Zlata registrovaný uživatel

Moc pěkný příběh :) vřele doporučuji.

• 2 z 5 hvězdiček Petronela registrovaný uživatel Zakoupil produkt