3.8 z 5 9 hodnocení čtenářů

• 3 z 5 hvězdiček Katka.B registrovaný uživatel

Kdysi dávno jsem si pořídila červené tričko s velkým žlutým znakem. Absolutně jsem netušila o co jde, než mi kdosi vysvětlil, že je to symbol spojený s hrdinkou a válečnicí Wonder woman. K hrdinům tohoto typu jsem si našla cestu ještě až o nějaký ten rok později, nicméně právě Wonder woman už tak nějak zůstala mojí první oblíbenkyní vůbec. A i když jsem věděla, že kniha, kterou si pořizuji, má s původním příběhem pramálo společného, přesto jsem se na ni moc těšila… Diana je amazonská princezna, žijící společně se svou matkou, královnou Hippolytou a mnoha dalšími amazonkami na ostrově Themiskyra. Schyluje se k běžeckému závodu, který má prokázat zdatnost válečnic. Diana, touží po uznání víc než kdokoli jiný. Nezrodila se z bitvy tak, jako její sestry, nýbrž z hlíny, kterou svýma ruka zpracovala a vymodelovala její matka Hippolyta. Často proto mívá pocit, že se na ni ostatní dívají poněkud přezíravě. Během závodu upoutá její pozornost troskotající loď. Ani na okamžik nezaváhá a skočí do moře, aby zachránila tonoucí dívku. Poté ji ukryje v jeskyni do doby, než promyslí, co s ní udělá dál. Dianino rozhodnutí se však zanedlouho ukáže jako špatná volba. Ostrov se proti cizímu člověku brání. V okamžiku, kdy několik amazonek vážně onemocní, se mladá bojovnice uchýlí k Věštkyni. Po nepříjemné rozmluvě dostane hlavní hrdinka na výběr mezi smrtí neznámé dívky a jejím očištěním kdesi na jihu Řecka… Tak tohle mě vážně bavilo. Dokonce víc, než jsem čekala. Kniha je jako celek nádherná – ať už obálka nebo grafické zpracování jednotlivých kapitol. Moc se mi líbila provázanost s řeckou mytologií, obě hlavní hrdinky byly sympatické, bavily mě bojové scény i způsob, jakým autorka zpracovala závěrečné kapitoly. Diana navíc nebyla od začátku hrdinkou v pravém slova smyslu. Zpočátku působila jako obyčejná dívka a její schopnosti se projevovaly postupně. Příběhu dodává šmrnc putování plné odvahy, dobrodružství, nebezpečí, ale i lásky a pevného přátelství. Ano, našla bych i prvky, které se mi nelíbily. Šlo o různá slovní přirovnání, místy chybějící souvislosti nebo pocit, že autorka během svého vyprávění dlouhou dobu tápala, než se jí příběh podařilo nasměrovat do správných kolejí. I tak vám ale knížku ráda doporučuji, doufám, že se bude líbit a najdete si v ní to své :-) ...

Kniha, CooBoo, 2018, 9788075445377

• 4 z 5 hvězdiček Klara registrovaný uživatel

Leigh Bardugo mám ráda a s tímto příběhem si skvěle poradila. Knížka ukazuje přátelství mezi ženami a jak silné může být. Posledních pár kapitol se mi opravdu líbilo, jelikož v nich bylo plno akce. Moc příjemné čtení.)

Kniha, CooBoo, 2018, 9788075445377

• 3 z 5 hvězdiček Anna Čížková registrovaný uživatel

Hezky napsaný příběh pojat originálním stylem a přiblížený YA čtenářům. Bohužel mi tedy druhá polovina knihy přišla trochu narychlo uzavřená.

Kniha, CooBoo, 2018, 9788075445377

• 4 z 5 hvězdiček Adriana Dosedělová registrovaný uživatel

Po negativních recenzích jsem od toho nic moc neočekávala. Jaké bylo překvapení, když jsem zjistila, že je to vlastně celkem fajn. Přečtěte si a udělejte si svůj vlastní názor. Nám se to líbilo.

Kniha, CooBoo, 2018, 9788075445377

• 3 z 5 hvězdiček Jiřina Valentová registrovaný uživatel

Byla jsem velmi mile překvapená. Přečetla jsem si na Wonder woman záporné reakce, ale já bych je tedy vyvrátila. Knížka byla velmi čtivá, dobrodružná a zajímavá. Příběh ostrova, kde se Diana narodila se mi moc líbil... pravidla a soudržnost válkonošek. Nebyl to nijak náročný děj, mně se to jako oddechové čtení moc líbilo! Knížku bych za nudnou zdlouhavou rozhodně nepovažovala.

Kniha, CooBoo, 2018, 9788075445377

• 5 z 5 hvězdiček Hana Kristínová registrovaný uživatel

Tak tohle byla naprostá pecka. Mělo to ten správnej drive, u kterýho jsem si ukousala všechny nehty, nešlo se od knihy odtrhnout. Skvělej příběh, parádní zápletka, nečekanej konec, prostě fantasy, jak má bejt!

Kniha, CooBoo, 2018, 9788075445377

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Skalíková registrovaný uživatel

Kniha byla čtivá, nedokázala jsem ji odložit. Skvělé sympatické postavy, které jsem si hned zamilovala.