Web ostrý jako břitva

Web ostrý jako břitva

4.3 z 5 hvězdiček 11 hodnocení čtenářů

• „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“

Marek Prokop Marek Prokop
  • „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“

Robert Vlach Robert Vlach
  • „Konečně! To je to slovo, kterým se dá kniha jednoduše vyjádřit. Konečně existuje návod, jak přemýšlet nejen u návrhu webu. Perfektně bortí mýty o celkovém přístupu a ukazuje, kolik práce stojí za opravdu kvalitním webem. Nechte si zbořit své iluze a ponořte se do návrhu webu z jiného pohledu, díky kterému budou Vaše weby pro klienta opravdu velkým přínosem. Klienti, nebuďte pasivní, je to především o Vás. Šířit, šířit a šířit tuto knihu, ať vzniká co nejvíce úspěšných webů.“

Jan Kvasnička Jan Kvasnička

4.3 z 5 11 hodnocení čtenářů

Super přehled o tom, jak přemýšlet nad návrhem webu.

Kniha, House of Řezáč, 2016, 9788027006441

• 2 z 5 hvězdiček

Dle hodnocení usuzuji, že hodnocení 4+ mu dali pouze jeho kolegové a příbuzní, protože by opravdový wedesigner (který jen nemluví, ale i opravdu dělá webdesign a má s ním zkušenosti) by tuhle knihu tak nadšeně nehodnotil ( už vzhledem k odbornosti). Ano, není o programování a kódování, ale i tak si myslím, že když je to pro webdesignery, tak by tam HTML a CSS mohlo být, pokud to má zkušenému opravdu něco dát...anebo to snad autor neumí? Některé části byli poučné, to ano, ale že bych o této knize říkal, že je to konečně pořádná kniha o webdesignu (tak, jak v popisku tvrdí sám autor), tak to rozhodně ne. Knihu mi dal kdysi bratr, jelikož mě velmi zajímala. Přečetl jsem ji nedávno s očekáváním, že opravdu bude taková pecka, jak se o ní všude psalo...no, myslím si, že šest stovek, je za několik listů s obrázky až až...

• 1 z 5 hvězdiček

Web ostrý jako břitva... Název pěkný, realita jiná. Čekal jsem, že se z knihy naučim nějaké vychytávky, ale opak je pravdou. Po přečtení jsem se koukl na jeho stránky a vzhledem k tomu jaké UX jsem zde viděl a jaké chybičky jsem ve validátoru našel, tak spíš bych (já být na jeho místě) knížku nevydával. Normálně bych recenzi nepsal, ale vzhledem k jeho samochvále mi to nedalo :-D . Nejsem jeho konkurent, mám to pouze jako koníček...no, čekal jsem od něj (když je takový profík) a od knížky více..

Skvělá kniha pro webové designéry, kodéry i markeťáky a vlastně všechny, kteří se o tvorbu webů jen trochu zajímají. Kdyby ji všichni znali, tak bychom měli jen krásné weby jako např. knihydobrovsky.cz