Metoda 15/33

Metoda 15/33

3.1 z 5 hvězdiček 8 hodnocení čtenářů

3.1 z 5 8 hodnocení čtenářů

• 2 z 5 hvězdiček

Na knihu jsem se těšil několik měsíců – to může mít dopad na mé zklamání. Těšil jsem se na příběh manipulativní dívky, která se pokusí zachránit ovlivňování svého únosce. Bohužel tomu tak rozhodně není. Její únosce je hlupák, který moc nepřemýšlí. Nevím, z jakého důvodu, daná dívka by měla mít charakter „inteligentní sociopatky“. Jedná se prostě o dívku, která neprojevuje pocity (podle knihy je dokáže vyhnout a může se rozhodnout, jestli si bude pocity připouštět – to je jenom kontrola pocitu a zachování chladné hlavy), anebo je tím myšleno to, jak se postarala o svého únosce? To byl prostý pokus o útěk a snaha o záchranu. Jediná manipulace v knize je, když lže na soudě, aby ovlivnila porotu a zabezpečila vyšší trest / obvinění ze spoluúčasti (ani se nedozvím jaké tresty jednotlivý účastnící dostali). Nevím, jestli je to překladem, ale některé pasáže „okamžiky“ jsou matoucí a nedávají moc smysl. Přiznám se, že jsem přečetl možná jenom asi 95% textu – některé části, jsem prostě přeskakoval rychločtením (četl půlku řádku, přeskočil 1-2,5 řádku). Možná to jenom není můj druh knihy (obchod, management, osobní rozvoj).

• 1 z 5 hvězdiček

uff... Pro mě naprosto zbytečně dlouhá knížka. Zbytečné rozepisování a popisování scén. Měla jsem problém ji dočíst. Určitě bych ji nikomu nedoporučila...

• 1 z 5 hvězdiček

Holka, která obelstí svého únosce. Ten námět je skvělý, bohužel s ním autorka nedokáže pracovat. Mohlo to být aspoň napínavé, kdyby nebyl špatně zvolený postup vyprávění, takže už od začátku víte, jak to dopadne.

• 1 z 5 hvězdiček

Už po první kapitole jsem vědèla, že to nedám :-/ No, měla jsem pravdu - nelíbilo, a to opravdu značně! :-(

25 prodejen odběr Zdarma