4.6 z 5 14 hodnocení čtenářů

10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Úžasně napsaná, četla jsem ji jedním dechem, těším se na další :)

Výborná detektivka, super čtenářský zážitek....

Alice Quentinová je psycholožka, která miluje běhání a při jednom takovém narazí na mrtvolu dívky. Zohavená mrtvola dívky nese stejné stopy, jako oběti vražedného páru Bensonových. Ti však již byli před několika lety chyceni, ti tyto vraždy nemohli spáchat. Nebo jsou i do těchto vražd nějakým způsobem zapleteni? Alice má i svá vlastní tajemství, své vlastní problémy, takže by se ráda vyhnula celému vyšetřování, do kterého je však postupně zatahovaná. Do toho všeho jí začaly chodit výhrůžné dopisy… Napínavý psychothriller, který spojuje současnost s minulostí. Hledání vraha či vrahů není jednoduché a čas k jejich nalezení se krátí.

Opět jsem tuto knihu přečetla doslova jedním dechem. Velice se mi zde líbila ukázka toho, že člověka lze velice snadno ovlivnit.

Pro mě další pecka, tohle bylo úžasné!!! Doporučuji

Hezká čtivá detektivka s trochou romantiky.

Dechberoucí asi zas tak ne, ale mě se líbila moc. Staré tajemství a napětí.

Kniha je označována jako dechberoucí, strhující psychologický thriller. Já s tímto označením nemůžu v žádném případě souhlasit. Kniha se četla poměrně dobře, to ano, ale dechberoucí a strhující? To vážně ne. Už i název je zavádějící, protože o hřbitov Crossbones v příběhu vlastně vůbec nejde. Pouze je tam nalezena mrtvá dívka. A dál už se hřbitova příběh vůbec netýká. Takže já jsem očekávala opravdu řádně napínavý a strhující děj, ovšem dostala jsem pouze lehkou detektivku doplněnou o romantickou linku jako z červené knihovny, kterou bych tedy právě v thrilleru klidně oželela. Za mě tedy zklamání a další díly série, pokud vyjdou, určitě číst neplánuji. Přestože mně kniha nesedla, určitě ji můžu doporučit ostatním čtenářům. Netvrdím, že je příběh špatný. Udělejte si sami názor, spoustu ohlasů na knihu je kladných, tudíž třeba právě vás může kniha oslovit. Neočekávejte však žádné strhující dílo. Pokud hledáte poklidnější detektivku s romantickou linkou, potom bude Tajemství hřbitova Crossbones pro vás to pravé ořechové.

Knihu sice nemam jeste doctenou, ale uz ted muzu rict, ze se mi moc libi. Ctu ji jednim dechem a pak mam problem se od ni odpoutat. Tesim se na dalsi prectene stranky, na ktere se prave chystam a vubec na cele rozuzleni

Alvarez a Alice nemaj chybu Zamotané a napínavé od začátku do konce Fakt psycho do poslední chvíle skvěle se to čte Doporučuji

Od knihy jsem se od první stránky téměř nedokázala odtrhnout!! Dokonce jsem se i několikrát zasmála. Byla to skvělá změna od klasických detektivek - hlavní postava zkrachovalý policista kuřák. Snad nás autorka poctí ještě další knihou.

25 prodejen odběr Zdarma