Šesté zastavení

Šesté zastavení

4.8 z 5 hvězdiček 6 hodnocení čtenářů

• Šesté zastavení mě přeneslo do jiného a pro mě nového světa mysteriózních příběhů, které si hrají s fakty našeho světa a pomocí toho vytváří nové, pro někoho kontroverzní, skutečnosti. Líbil se vám Dan Brown? Linda Stasi bude taky. Baví vás záhady a snaha o jejich odhalení, než k tomu dojde v knížce? Šesté zastavení je pro vás jako stvořené, protože příběh vás rozhodně nenechá chladnými, ani když knihu odložíte.

Lucie Ďorďová

4.8 z 5 6 hodnocení čtenářů

Absolutne nesdilim vseobecne nadseni z teto knihy. Pribeh mi prisel zbytecne zamotany, krecovity. Hlavni hrdinka naivni a nesympaticka, mistami hloupa a povrchni. Dialogy umele, jen aby autorka vysvetlila hromadu historickych faktu. Nakonec mi chybelo asi i poradne rozdeleni na "klaďase a padouchy". Cele mi to prislo takove "americke". Saty Chanel a lodicky z Prady si asi mohla odpustit. Dala bych 2*, treti pridavam za rychle plynuti textu.

E-kniha, Edice Knihy Omega, 2019, 9788076423183

Kniha "Šesté zastavení" je rozsáhlý thriller o 475 stranách, který vás hned na začátku pohltí a nepustí. Pro mě to bylo doslova dechberoucí čtení, kdy jsem hltala jednu stránku za druhou, a od knihy jsem se jen stěží dokázala odtrhnout. Je to příběh, kde o napětí a akce rozhodně není nouze, naopak se jde přímo z akce do akce. Moc se mi líbilo, jak autorka skloubila střípky dávné historie spolu s náboženskými prvky, do kterých se nebála použít a vmísit i termíny z vědeckého prostředí. Díky tomu vytvořila velmi zajímavou zápletku celého příběhu, co vás donutí o tom všem přemýšlet, co kdyby to jednoho dne mohla být pravda...Toužíte-li se naplno ponořit do jednoho z nejlepších thrillerů, co jsem za poslední dva roky četla, zcela určitě si tuto knihu nenechte ujít. Je psána svěžím jazykem a velmi dobře se čte. Autorka většinu historických, nebo vědeckých termínů jednoduchou a srozumitelnou formou hned vysvětluje, aniž by jakýmkoliv způsobem narušila plynulost příběhu. A POZOR! Nenechte se nijak ukolébat! Když už si budete myslet, že jste na té správné stopě, tak věřte nevěřte, všechno nakonec bude úplně jinak, než jste si mysleli....

Kniha, Edice Knihy Omega, 2019, 9788073908966

Zajímavý, originální příběh, za mě lehce kontroverzní, ale čte se dobře, je napínavý. Mohl by se líbit milovníkům thrillerů a fanouškům Dana Browna.

Jak jsem začala číst,nemohla jsem skoro skončit dokud jsem nebyla na konci a ještě mi bylo líto,že už ten konec je.Pokud máte rádi napětí a padla vám do noty třeba Šifra mistra Leonarda tahle se vám zalíbí.

Perfektní kniha. Určitě stojí za přečtení.