Blízko obzoru

Blízko obzoru

5.0 z 5 hvězdiček 7 hodnocení čtenářů

5.0 z 5 7 hodnocení čtenářů

Od přibližně poloviny knihy to začne být smutnější, temnější. A na konci jsem snad ani nedýchala. Jen jsem se kousala do rtu a doufala, i když bylo jasné, že se happy end nekoná. I když vlastně... Kniha mě donutila se zamyslet nad každodenním životem. Myslíme si, že máme před sebou roky a roky a nežijeme skutečně naplno. Nevěnujeme se věcem, které nás naplňují, nevěnujeme se dost lidem nám blízkým, nestaráme se o svá těla ani vztahy. Blízko obzoru mi otevřelo oči a naučilo dívat se s větším pochopením na mé blízké, s větší láskou na každodenní radosti běžného života. Žít naplno. Užít si každou vteřinu.

Kniha, Omega, 2017, 9788073906047

Nejdříve jsem hledala oddychovou knížku, u které bych si odpočinula, ale poté jsem narazila na titul Blízko obzoru, na který jsem četla dobré recenze. Knihu jsem přečetla se zatajeným dechem, přestože jsem věděla, že se nebude konat šťastný konec, že splolu nebudou žít šťastně až do smrti, byla ve mě maličkatá naděje, která postupem knihy mizela. Během čtení jsem se zasnila, zasmála, plakala a nakonec začala přemýšlet.

Kniha, Omega, 2017, 9788073906047

Já tu knížku miluju. Naposledy jsem četla na základní škole tenkrát povinné četby. Tato knížka mě ale zaujala a musela jsem si ji koupit. Nelituji toho a nikdy nebudu. Je dokonalá. Tolik sem se do ní začetla,že sem si až dokázala každou situaci vybavit jako film. Smála sem se a taky hodně brečela. Je až neuvěřitelné jak silné emoce ve mě vyvolala. Otevřela mi oči.Budu jí číst stále a stále dokola. Děkuju spisovatelce že jsem si mohla přečíst takový příběh. Tuhle knížku bych všem chtěla doporučit. Stojí za to.

Kniha, Omega, 2017, 9788073906047

27 prodejen s odběrem Zdarma