TY vyber, kdo přežije

TY vyber, kdo přežije

3.9 z 5 hvězdiček 8 hodnocení čtenářů

3.9 z 5 8 hodnocení čtenářů

• 3 z 5 hvězdiček Petr Jiříček

Námět dobrý, zpracování slušné - nemohl jsem se však ubránit dojmu, že téma šlo uchopit ještě lépe. Než se zorientujete v časové ose, zpočátku s tím můžete mít trochu problém. Velkou kaňkou na knize je neskutečné množství překlepů, většinou v podobě chybějících mezer, tu a tam i chyby. Většinu pojmů se autor snažil - a úspěšně - skvěle vysvětlit, některé technické popisy ale byly už příliš - nedaly nic, bez čeho by se nedalo obejít. Úplný závěr by si klidně zasloužil rozpracovat na dalších 30 stranách. Díky zajímavější cca druhé polovině knihy dávám 3/5.

Kniha, Edice Knihy Omega, 2017, 9788073906313

• 4 z 5 hvězdiček Petra Procházková

Všechny ty technické popisy mi dělaly trochu problém. Občas jsem se přistihla, že vlastně pořádně nevím, o čem se mluví, ale když pominu tuto skutečnost, za kterou nemůže spisovatel, hodnotím knihu kladně. Velmi se mi líbil popis minulosti i součastnosti, jak vypadal život před a po Výběru. A co stále platí a je jedno, co je za rok či století, pokud se k moci dostane psychicky narušený člověk, nikdy to nedopadne dobře.

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina

Hlavní postava je docela zajímavá. Ze začátku jsem se snažila se začíst, pak už to šlo samo. Skvělá kniha.

• 3 z 5 hvězdiček Kateřina Miklíková

Vyprávění sice poněkud rozvláčné, ale zajímavé. Technologie v knize mě bavily a zaujaly. Příběh není žádným akčním sci-fi, ale spíš výpovědí několika generací těch, kteří žili před velkou změnou a po ní případně zažili oboje. Jednotlivé dějové linky, kterých není úplně málo, sledují situaci na zemi před změnou i po ní. Ať už se jedná o roky nebo jen týdny, hodiny či okamžiky. Víc než osud hrdiny mě však bavily právě ty technologie.