4.6 z 5 13 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček queerčtenářka registrovaný uživatel

Tak tato kniha mě opravdu nadchla a velice dojala. Nejvíce jsem si oblíbila Rosinu a Erin. Grace mě v některých částech docela iritovala, ale na konci jsem si ji také oblíbila. Tato kniha na mě zhruba v polovině působila dost negativně a nenávist vůči klukům se začala přesměrovávat i na mě, což mě docela vadilo, že mě kniha tak ovlivňuje, když vůči klukům nic nemám. Opravdu na mě kniha působila velice feministicky tím, jak všichni kluci v knize se chovali odporně ale byla jsem ráda, že skoro na konci se objevili dva, kteří byli přesný opak. Dost mě mrzí ta krutá realita na konci, že sice ti hlavní tři šli pykat za ty ohavnosti, ale bylo tam mnohem víc kluků, kteří holku sprostě znásilnili, ale nebyla šance to dokázat takže z toho v pohodě vyvázli. Příběh Erin mě opravdu dojal a má nejoblíbenější část je hádka mezi Rosinou a Erin. Přišlo mi to tak emocionální a zároveň důležité, že jsem si jejich pouto zamilovala ještě víc a přála si, aby byli spolu více než jako kamarádky, ale jejich konec je i tak dobrý. Normálně ve mně knihy tolik emocí neprobudí, takže to jen vypovídá o její kvalitě. Jsem moc ráda, že jsem si knihu přečetla a líbí se mi i pokora autorky. Takové typy lidí mám nejradši.

Kniha, YOLI, 2021, 9788024270258

• 5 z 5 hvězdiček Stela registrovaný uživatel

Úžasné čtení, které ve čtenáři vyvolá všemožné pocity. Doslova jsem cítila, jak se ve mně v průběhu čtení emoce bouřily a vířily. Jednoznačně doporučuji všem, kteří si stále myslí, že dnešní svět je bezpečný a spravedlivý. Kniha se dotýká důležitých témat (znásilnění, sexismus), která by se neměla brát na lehkou váhu – a zde, naštěstí, ani neberou.

Kniha, YOLI, 2021, 9788024270258

• 5 z 5 hvězdiček Anežka Zarembová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Růžová obálka této knížky, může vypadat až moc růžově a romanticky, ale opak je pravdou. Knížka holky odnikud se věnuje citlivým tématům, jako třeba znásilnění a obtěžování. Knížka toho ve mně hodně zanechala a já ji můžu jedině doporučit! V knize se setkáváme se třemi hlavními hrdinkami, které mají hodně společného, ale taky naopak jsou každá něčím jiná.

Kniha, YOLI, 2021, 9788024270258