Velmi příjemný děj i když jsem si i poplakala, ale autorka to napsala opravdu skvěle , vztah dcery do toho láska, smutek, naděje prostě opravdu se mi líbila.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 3 z 5 hvězdiček Natalinecka Uživatel aplikace KDčko

První kniha co jsem do Colleen kdy četla a celkem mě i bavila

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 4 z 5 hvězdiček Janca07 Uživatel aplikace KDčko

Tato kniha mě opět velice nadchla. Přečetla jsem jí za tři dny. Jako obvykle u Colleen Hoover mám nutkání celý den myslet na to, jak to celé dopadne, což málokterý autor dokáže. Myslím, že kniha více zapůsobí na city na toho, kdo má zkušenost z tohoto "soudku" jako vždy ale Colleen dokonale zapůsobí na vaše aktuální pocity. Nejhlavnější výtku mám v tom, že v popise knihy se již píše o nehodě a přijde mi to jako velký spoiler, jelikož by to bylo bez toho napínavější. Docela mi v knize chybělo nějaké dovysvětlení (nechci spoilerovat), ráda bych se dozvěděla, jak to vlastně bylo s tím Chrisem, ikdyž chápu, že by se to více rozmazávalo, bohužel kvůli tomu "nedokončení" strhávám jednu hvězdu. Dále ani v knize není výsledek té filmařské soutěže, to tam v knize tedy nemuselo být, když se o výsledku ani nedozvíme. Jinak kniha hezky čtivá, poutavá, obálka jako vždy perfektní. Opět kniha, kterou se vyplatí přečíst podruhé, abyste si to hezky poskládali.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 2 z 5 hvězdiček Vendula Ledvinková registrovaný uživatel

Kniha je dobře napsaná, jen je trošku předvídatelná, což mi nevyhovovalo. Ale jinak doporučuju pro začátečníky.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Ch. registrovaný uživatel

Knížka byla moc hezky napsaná. Collen opět nezkalama. Ač se mnou někdo nemusí souhlasit, za mě byla knížka lepší než Námi to končí a to už je co říct.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 4 z 5 hvězdiček @books_by_dee registrovaný uživatel

IG: @books_by_dee Vždycky když nevím po čem sáhnout, je Collen tou pravou volbou, vždy mě totiž čeká emotivní krásný příběh a já jsem z její tvorby paf. Co budu dělat až dočtu všechny její knížky, to netuším. Tahle knížka je trošku slabší, když to budu porovnávat s Odvrácenou tváří lásky, Námi to nekončí nebo novinkou Vzpomínky na něj, přesto je v tom Colleen vidět a servíruje nám úžasný dramatický příběh plný zvratů, ale s ničím se nemaže, hezky od začátku. Takže vás to vtáhne do děje a vy nedokážete přestat číst. V tomhle příběhu se střídají dva pohledy 34leté Morgan a její 17leté dcery Clary. Od samého začátku jsem milovala obě dvě, přesto že jejich osobnosti jsou tak odlišné. Tohle byl úžasný příběh o jedné tragédii, která ovlivní šíleným způsobem rodiny a my pomaličku odhalujeme další a další zvraty a postupně nám celý příběh dává větší smysl a milujeme ho. Zamilovala jsem si i vedlejší postavy naše pány Millera a Jonaha. Zlatíčka, oba. Zakončení celé knížky bylo pro mé romantické srdíčko dostačující a já jsem se culila a zamačkávala slzu. Nelituji ničeho je prostě další skvělou knihou z pera úžasňáka jménem Collen Hoover. Obálka je dokonalá, vystihující příběh dokonale, obzvlášť svojí oranžovou barvou (kdo četl, pochopí).

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 5 z 5 hvězdiček Natálie registrovaný uživatel

Colleen opět nezklamala. Poutavý příběh plný zvratů a nečekaných situací. Knihu jsem přečetla asi během týdne a nedokázala se od ni odpoutat. Pokud zrovna nevíte po jaké knize od Colleen sáhnout, tohle je znamení se pustit do Nelituji ničeho.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 3 z 5 hvězdiček Denisa registrovaný uživatel

Za mě asi moje nejmíň oblíbená knížka od Colleen ale někomu se může líbit.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 5 z 5 hvězdiček Monča registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Téhle spisovatelce prostě nemám co vytknout, zbožňuju ji.

E-kniha, Ikar CZ, 2020,

• 5 z 5 hvězdiček Lenka registrovaný uživatel

Coleen je jako vypravěčka bezkonkurenční. Píše čtivě a příběhy v sobě vždy ukrývají nějaký wau moment, většinou i více. Tento příběh, ostatně stejně jako všechny předchozí, vtáhne čtenáře bleskově do děje a protáhne pračkou pocitů, ze které ho vypustí až konec příběhu a vy ještě dlouho potom budete přemýšlet, co se to vlastně stalo. Zde se střídají se dva pohledy na svět. Jeden dcery, ještě nedotčený životem, když si stejně jako většina puberťáků, myslí, že vše ví a zralý pohled matky, která se dostane do situace, ve které musí pohnout se svým životem a zároveň i svou zhýčkanou dcerou. O dramata zde není nouze a právě ta opravdovost a syrovost, která ve čtenáři probouzí i záporné pocity je to, co z knihy dělá něco nezapomenutelného. Doporučuji jakoukoliv knihu od této autorky, s žádnou se nedá šlápnout vedle.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 4 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Colleen je vážně skvělá autorka a dokazuje mi to pokaždé, co se pustím do její knihy a zanechá mě totálně rozpolcenou. Tahle kniha mě neskutečně stresovala, ale jakože extrémně moc! To napětí mezi hlavními hrdiny mě totálně zabíjelo. Samozřejmě mluvím o Morgan a Claře. Bože! Obě mě fakt štvaly a já už si myslela, že knihu zahodím a nedočtu jí, což jsem vážně nechtěla udělat, protože je to zatraceně Colleen!! Clara byla vážně příšerná. Neskutečně mě vytáčela svým chováním vůči její mámě (Morgan) a ostatním. Já jí chápu, vážně jo, ale tohle bylo na mě moc. Jsem ráda, že si na konci knihy uvědomila svoje chyby a štvalo jí, jak se chovala. Morgan byla skvělá matka, ale rozhodně měla svoje chyby. Ne pokaždé se chovala vhodně a občas mě taky naštvala. Jinak jsem jí ale měla ráda, protože si vůbec nezasloužila tohle všechno, co jí postihlo. Miller a Jonah... bože, oba jsem si je hned zamilovala a pokaždé se na ně těšila. Zlatíčka to jsou!! Kniha je stejně skvělá jako předchozí kousky, jen mě tedy vážně vystresovala :Dd.. Colleen umí vážně skvěle psát, zbožňuju jí..

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 4 z 5 hvězdiček Tereza K. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Už od začátku je jasné, k čemu příběh směřuje a jak to vlastně dopadne... teď je otázka, jak k tomu konci postavy dojdou... Přestože to bylo relativně těžké téma, tak bylo moc povedeně napsané. Vyprávění z pohledu mámy Morgan a dcery Clary bylo skvělé. Škoda, že to bylo celé až moc pubertální.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114

• 3 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Morgan se snaží vychovávat svou dceru tak, aby neopakovala její chyby, kterých se v minulosti dopustila – otěhotněla v sedmnácti a musela tak odložit své sny na neurčito. Do jejich života zasáhne rodinná tragédie a v knize sledujeme, jak se s ní Morgan i Clara dokáží vyrovnat. Knížky od Colleen miluji, ale tentokrát musím říct – to nebylo ono. Na jejich knihách mě baví, že Vám autorka při čtení postupně dávkuje tajemství a skrytá vážná témata. Tady se sice jednalo o vážné téma, ale to bylo tak jasné a předvídatelné, že tam nebyl žádný wow efekt, jak jsem zvyklá. Životní cestu matky i dcery i jejich romantické linky, odhadnete velice brzy, v podstatě ničím Vás kniha nepřekvapí. I když je u knihy info, že je to čtení pro ženy, tak tentokrát je to opravdu hlavně pro slečny. Pubertální láska a pohled sedmnáctileté slečny na svět. Přišlo mi to vše jednoduché, až hloupé. U předchozích knížek jsem spotřebovala krabici papírových kapesníků a většinou jsem brečela od začátku do konce, tentokrát bohužel nic. Knížka je celkově neskutečně čtivá, přečetla jsem jí za jeden večer. To je ale jen jedno z mála pozitiv. Určitě knihu doporučuji mladým slečnám, těm by se mohla líbit.

Kniha, YOLI, 2020, 9788024943114