Recenze na knihu
Jak se budují značky Byron Sharp
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 5 hodnocení čtenářů
5× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
5 z 5 hvězdiček Maja registrovaný uživatel
Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184
-
5 z 5 hvězdiček Julie Kolodnytska registrovaný uživatel
Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184
-
5 z 5 hvězdiček Adam registrovaný uživatel
Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184