Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 5 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • 5 z 5 hvězdiček Maja registrovaný uživatel

    Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184

  • 5 z 5 hvězdiček Julie Kolodnytska registrovaný uživatel

    Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184

  • 5 z 5 hvězdiček Adam registrovaný uživatel

    Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184