• Jiří Klimeš Jiří Klimeš

Já chci víc. Tenhle bláznivý mix červích děr, nestvůr bůhví odkud, koňských drožek a lidí, co neznají ani žárovku mi bude chybět. Město v oblacích je zkrátka české postapo ve velkém stylu.

4.6 z 5 13 hodnocení čtenářů

• 4 z 5 hvězdiček Jiří registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kristýna Sněgoňová je mladá autorka schi-fi. Pakří dozajista do kategorie autorů a oblasti literatury, která nemusí všem "vonět", zejména množstvím krve a střev provázející tento příběh. Nicméně pro mne, který má rád tuto literaturu české provenience, patřící do stylu Kotlety a Kulhánka je příjemným překvapením. Autorka rozvinula poměrně silný příběh, umně jej gradovala s občasným mírně "uvěřitelným" (kdy hlavní postava schytá tolik ran a stále mu "nic" není :D) s docela skvělým závěrem. Snyd by si dokonce tento svět zasloužil pokračování.

Kniha, Epocha, 2020, 9788075579560

• 5 z 5 hvězdiček Tomáš Juza registrovaný uživatel

Knihu jsem vybral na základě recenzí a byl jsem hodně zvědavý. Sci-fi a postapo mám rád a ještě podpořím českou spisovatelku. Kniha se čte velmi dobře, příběh a myšlenka je velmi zajímavá. Je pravda, že člověk musí být občas hodně pozorný, aby mu neutekla souvislost, ale dá se. Pravda je, že mi trochu chybí vysvětlení co a proč se stalo, jak jsou města zkonstruována, ale je to román, ne technická příručka :-) Je zajímavé sledovat osudy lidí ve společnosti, která je kombinací, feudalismu, kapitalismu... Společnost, která dokázala vyzvednout města 2km nad zem , ale pak žije téměř v těžkém středověku. Trochu překvapivým prvkem je zakomponování emzáků, ale autorka to udělal celkem vkusně, rozumně. Téměř epická rubačka ke konci knihu dobře završí. Myslím si, že kniha stojí za přečtení.

Kniha, Epocha, 2020, 9788075579560

• 5 z 5 hvězdiček Jaroslav Boldys registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se čte velmi dobře. Žádná hluchá místa v ději. Děj se rozjíždí velmi rychle . Hlavního hrdinu je zpočátku si těžké oblíbit, ale jak děj postupuje dále , uvědomíte si jakými pohnutkami se hlavní hrdina řídí a vše do sebe logicky zapadá. Nakonec následuje epické zakončení, které mne opravdu zaskočilo. Už se těším na další díl.

E-kniha, Epocha, 2020,

• 5 z 5 hvězdiček Josef Melichar registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělý příběh , velice zajímavý hrdina .