4.4 z 5 47 hodnocení čtenářů

32× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 1 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ani neviem povedať, o čom to vlastne bolo. V 16nastich rokoch by som mozno napísala niečo podobné.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 5 z 5 hvězdiček Sabina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jedna z mých nejoblíbenějších od L. J. Shen! Knížku jsem četla hned několikrát. Oba hrdinové mi přirostli k srdci a jejich společné scény jsem si užívala. Nemohla jsem se od knihy odtrhnout a těším se, s čím dalším autorka přijde.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 3 z 5 hvězdiček Václava Havlíková registrovaný uživatel

Prijde mi to trochu sprostsi padesat odstinu sedi... jdou tam useky, u kterych jsem se vazne bavila. Hlavni hrdinka mi byla moc sympaticka, dej utikal.. neni to zadne těžké cteni, spise na odreagovani.. konec byl za me moc sladky, ale tak to knize prominu

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 4 z 5 hvězdiček Blanka Kopecká registrovaný uživatel

Ukradený polibek - L.J.Shen ⭐⭐⭐⭐/5 Moje první setkání s autorkou a co musím vyzdvihnout je, že umí vytvořit sakra dobré "bad boye". Wolfe představuje záporáka, který se nezastaví před ničím. Je bezcitný, krutý, nebezpečný. Jeho cílem je jedno - pomsta a udělá pro ní všechno, i kdyby měl kvůli tomu zničit život někomu nevinnému. Naopak Francesca je jeho protipólem. Pluje si na růžovém obláčku s životem přesně nalajnovaným. Dávno ví, koho si vezme, že budou mít kupu dětí a všechno bude skvělé. Změna nastává, když jí do života vtrhne jako uragán Wolfe a všechny její sny a ideály roztříští na malé kousíčky a do těch ještě kopne. Může vůbec takového člověka začít milovat? Kniha byla neuvěřitelně čtivá a napínavá. Na prostředí mafie jsem se moc těšila, ale tady to nebylo to pravé ořechové. Každopádně úplně zklamaná jsem taky nebyla. Celkově mohu knihu vřele doporučit. Je nabitá emocemi a vášní. Moc se mi líbila ❤️

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 3 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

Knihu som mala uz dlho a rovnako dlho som jej citanie aj odkladala. Neviem ale mala som pocit ze tu sa autorka az moc inspirovala historickymi knihami a potom to chcela zachranit. Chvilami som mala pocit, ze ju ani nedocitam co sa mi casto nestava ale vzdy som sa premohla a dala knihe sancu a docitala ju. Lenze ako to uz u mna byva hlavna hrdinka mi nesadla a jej spravanie mi prislo vazne ale vazne hlupe a lahkovazne Wolf to bola hadanka dost dlho ale nakoniec sa to dalo. Mozno sa niekomu bude kniha pacit viac ale za mna nie raz stacilo

E-kniha, Baronet, 2020,

• 3 z 5 hvězdiček pleplova_reads Uživatel aplikace KDčko

Netuším, jak se to mohlo stát, ale všimla jsem si, že jsem zapomněla vydat koláž s recenzí k této knize, tak to teď jdu napravit.🙈🤣 K této knize mám rozporuplné názory. Začátek byl super, bavilo mě to. Myslím, že jsem s příběhem neměla žádný problém, bylo to vtipné, romantické a lehce spicy. Pak ale přišel nějaký zlom, kdy se mi to přestalo líbit...😕 Týpek mi ze začátku nebyl moc sympatický, ale postupem času se to zlepšovalo, ale asi bych ho doma nechtěla no. 🤣 Slečna byla prostě puberťačka vychovávaná mafiánským taťkou v luxusu (ve zlaté kleci lépe řečeno), který ji v podstatě prodal a nesla to těžce. Chovala se jak rozmazlený spratek, ale jak kniha plynula, tak se její chování trochu zlepšilo. No, ale pak teda přišel ten zlom, respektive ten konec. Byl strašný, hrozně urychlený a přesně ten typ epilogu, který nesnáším...😮‍💨 (těhotenství, "o několik let později", děcka, šťastně až do smrti vibes). Nevím no, úplně mi to tam prostě nesedělo a zkazilo mi to celý dojem... Škoda.🥴 Knihu hodnotím v závislosti na tom hodnotím 3,7👑. Kdyby nebylo toho klišé divného konce tak bych dala i 4,5👑. Hodnocení goodreads: 3.87⭐ - bookstagram @pleplova_reads

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 5 z 5 hvězdiček Sáruš registrovaný uživatel

Za mě super kniha, přečteno jedním dechem. Je to příběh podobný spoustě jiným, ale i tak byl za mě naprosto skvělý.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 1 z 5 hvězdiček Magdalena Kroupová registrovaný uživatel

Nečekala bych, že budu někdy psát negativní hodnocení, ale přesto jsem tu. O knížce jsem slyšela dlouho před tím a moc jsem se na ní těšila. S každou další stránkou jsem ale zjišťovala, jaká to byla chyba. Kniha je nudná, děj se šíleně táhne, strávila jsem u ní naprosto zbytečnou spoustu času. Hlavní postavy měli naprosto nelogické přestřelky, které postrádaly smysl. Ženská hlavní hrdinka je silně nesympatická, neumí se pořádně rozhodnout co chce. Je rozmazlená a sobecká. Mužský hlavní hrdina je všeobecně hrozně hrubý, krutý a arogantní. Oba dva se dlouho patlají v minulosti, nesnáší se, a z ničeho nic se děj obrací, naprosto nelogicky, najednou se mají vášnivě rádi, a pak si znovu beze smyslu vrazí kudlu do zad. Bohužel knihu opravdu nedoporučuji.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 1 z 5 hvězdiček Lucy registrovaný uživatel

Tohle bude moje první takto špatná recenze. Slyšela jsme ze spousty stran, že tato knížka je FAKT BOMBA, tak jsem si řekla že si ji přečtu. BYLA TO CHYBA. Každá další stránka mě nutila abych knihu odložila a znovu neotevřela. Hlavní “hrdinka” mi byla, tak strašně nesympatická, že jsem ji měla chuť uškrtit. Děj se strašně táhl a vůbec nic zajímavého. Nikdy jsem na knihu neměla tak špatný ohlas a mrzí mě to, ale tuhle knihu opravdu nedoporučuji.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 4 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Shenová má ve svých knihách vždy určitou hrubost. Většinou je to vlastnost hlavního hrdiny, kterého k takovému chování dovedly okolnosti atd. Zde se jedná o střet vrcholného politika a mafiána, kde se předmětem pomsty stane právě mafiánova dcera. Senátor si v podstatě vynutí sňatek s ní, k mladičké snoubence se ze začátku chová hrozně, než si uvědomí, že je to vlastně hodná holka, která za svého otce nemůže. Příběh se čte dobře, nicméně právě kvůli tomu hrubému chování hlavního hrdiny jsem měla místy rozporuplné pocity.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 3 z 5 hvězdiček Monika Kosolapová registrovaný uživatel

Hezky se mi knížka četla. Jen bych jí klidně dala míň stránek. Z nenávisti láska. Kdo má rád mafii rozhodně bude spokojený.

E-kniha, Baronet, 2020,

• 5 z 5 hvězdiček sanny_book_photo registrovaný uživatel

Toto čo bolo! Ukradnutý bozk, by sa v prvom rade mal volať Ukradnutý dych. Ten, mi totiž táto kniha zobrala ako už dávno nie, žiadna iná. Wau! Wau! Wau dievčatá! Máme tu ďalšieho zlého chlapca, tak pozoooor! Nohavičky vám priam strhne sám Wolf Kaeton a horúcu, ešte pridá jemná, mladá holubička menom Francesca Rossiová. Jej bije srdce pre dvoch mužov. On ju požiadal o ruku len z pomsty. Dohodnutých manželstiev tu bolo už veľa, no toto bol jednoznačne ten najlepší kaliber. Chceš prezradiť viac? Jasné, že ti neprezradím nič. Sama si to prečítaj a budeš to milovať, tak ako ja! ,,Krídla nemám na to, aby som lietala kade-tade, ale aby som nimi chránila svoju rodinu."

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 5 z 5 hvězdiček Jitka Drblíková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tahle knížka je krásná.Když,už jsem se v ní začetla,nevěděla jsem kdy přestat. Stále jsem otáčela další a další listy a čekala co bude dál a jak to dopadne. Milé čtenářky určitě stojí za přečtení.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 5 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

"Jsem pouhý osamělý snílek s pověstí člověka, který chce ve všem vidět jen to dobré. Můj otec tomu říkal naivita. Já tomu říkám naděje." No teda. Nevím, jestli se mi kniha líbila opravdu moc a nebo nelíbila vůbec. Nemám ráda téma mafie, což bylo mínus, ale zároveň to bylo tak strašně dobře napsaný, že to dohnalo veškeré mínusy. Na jednu stranu jsem si přála aby ta horská dráha emocí už ustala ale na druhou jsem nechtěla, aby ta kniha někdy skončila. Četla se výborně, rychle a pořád jsem chtěla vědět co bude dál. Je to kniha všechno nebo nic. Jak v jejich vztahu tak pro čtenáře. Nechci se zaobírat tím, jestli je něco takového v nějakým koutě světa normální, ale rozhodně jsem se chvílemi bála, co bude s Francescou dál. Měla jsem jí ráda už od prvních stran a bylo mi jí líto. Z počátku jsem se celkem často musela přemlouvat, že Wolfe není tak hrozný, jak se chová a jen za to můžou okolnosti. Nakonec se vše podařilo a vlastně se mi celý příběh moc líbil. "Láska koneckonců hraničí se šílenstvím. Jinak by to nebyla láska, ale jen pouhé okouzlení. Definicí lásky je zbláznit se do někoho.“

Kniha, Baronet, 2020, 9788026913214

• 4 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel

Moc hezké čtení ze zajímavého mafiánského prostředí. Mám ráda příběhy, kde hlavní hrdinové od začátku spolu bojují a postupně k sobě nachází cestu a zamilovávají se jeden do druhého.