Katka

• Antonín Sander Antonín Sander

Odsoudit je snadné. Důležité je však, vzít si ponaučení. Kniha Katka toto umožňuje a na rozdíl od známých skutečných i fiktivních příběhů o narkomanech (My děti ze stanice ZOO, Requiem za sen, Trainspotting) v ní ani ta nejnešťastnější duše nenajde náznak inspirace. Hnus ne radost. A beznaděj. A proto je tato výpověď tak důležitá. Plná smutku, absťáků, krádeží, nenaplněné lásky i mateřství.

4.6 z 5 11 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Příběh Katky, díky dokumentu a filmu, jedné z nejznámějších narkomanek u nás. Pár vzpomínek na dětství a pak více jak dvacet let plných drog, krádeží, pochybného života, prostituce, chátrání a občasné snahy skoncovat s drogami. Absolutně nepředstavitelný příběh pro člověka, který s drogami nemá zkušenosti a nemá ve svém okolí někoho takového. Autentičnost vyprávění dodává to, že je kniha napsána Katčinými slovy, žádné uhlazené přepisování, ale vše je tak, jak to ona v tu chvíli cítila. Fotky krásně ukazují, co udělají drogy z pěkné holky za pár let. Neskutečné, neskutečné, neskutečné, přečtené téměř v jednom kuse. Jen jsem musela na chvilku přestat číst, když bylo více popsáno, jak si Katka píchala do žíly. Pro slabší povahy a hlavně pro ty, kdo nemají rádi injekce, doporučuji obrnit se. I když jsem viděla film i dokument, i kniha mě velmi zasáhla a opět uvrhla do smutku. Určitě kniha, o které by se mělo mluvit a měla by být vidět.

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718192

• 5 z 5 hvězdiček Lucia registrovaný uživatel

Smutne příběhy

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718192

• 3 z 5 hvězdiček Marie registrovaný uživatel

Poučná kniha jako odstrašující příklad života feťáků.

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718192

• 5 z 5 hvězdiček Andrea Žandová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížku jsem včera dočetla. Dokument jsem neviděla, ale knížka se četla dobře. Jen jsem občas musela přestat, když popisovala jak si aplikuje drogu. Bohužel každý svého štěstí strůjcem. Škoda tak krásně holky, teď už je pro ni asi bohužel pozdě..

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718192