Foukneš do pěny

Foukneš do pěny

3.4 z 5 hvězdiček 15 hodnocení čtenářů

• Kniha Foukneš do pěny je velmi reálná a jeví se, že o to se Třeštíková povětšinou snaží. Vykreslit prostý a všední život, který je dokonalou literární látkou, právě svou podprahovou a zamlčovanou fantaskností. Kniha začíná velice slibně a slohově silně překvapí svou poetičností, někdy ve své druhé třetině lehce poleví a tempo slábne, oči občas uskočí z řádku na řádky níž, metafory tolik nerezonují a chvíli zde vyplouvá Osm. Naštěstí však detektivní motiv zmizí, není zde potřeba a nehodí se do vzorce, který byl nastaven. Přestože lze uskočit k definici oddechového čtení, nebude rozhodně správným označením. Oddychnout si v těžkosti příběhu nelze, nelze ho však ani přestat číst, uteče jako to fouknutí. Nyní se to povedlo, název odpovídá slohové vyzrálosti vyprávění. Tak jak se fouklo, fouklo se skvěle. Z obláčku jistot nezaprší ani to moře.

Více

Karin Vápeníčková Karin Vápeníčková

3.4 z 5 15 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Michal Zahálka

Podle mně je to další skvělá knížka od Radky Třeštíkové

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718024

• 1 z 5 hvězdiček Gabriela Niederberger

Tak jsem se tesila a zatim nejslabsi kniha,bohuzel.. hrozne zmatene

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718024

• 1 z 5 hvězdiček Klára Malíková

Zmatené a ufňukané. Po dlouhé době jsem nemohla dočíst knihu. Co autorka bere?

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718024

• 1 z 5 hvězdiček Anonym

Vůbec mě nebavila

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718024

• 1 z 5 hvězdiček Veronika

Radku Třeštíkovou jsem měla moc ráda. Její knížky se mi líbily a mám je všechny. Již Osm ani Veselí mě nenadchlo, a tuto knížku - Foukneš do pěny jsem ani nedočetla, přestože jsem se vážně snažila. Pro mě kniha absolutně bez příběhu, zdlouhavá, nudná, je to jedna velká deprese. Člověk si z ni neodnese ani hezky příběh, nějaké zamyšlení, poučení ani vyvrcholení. Kdybych se tolik nesnažila knížku dočíst, šla bych ji nejspíš vyměnit za nějakou jinou. Za mě to byla poslední koupě Třeštíkových knížek.

E-kniha, MOTTO, 2020,

• 1 z 5 hvězdiček Veronika Šounová

Poctivě jsem to přečetla, ale do teď vůbec netuším, o čem kniha měla být. Za mě fakt škoda papíru :/

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718024

• 1 z 5 hvězdiček Romana

Bohuzel velke zklamani, o knize jsem si dopredu nic nezjistovala a asi to byla chyba, cekala jsem dalsi Veseli nebo Babovky. Preskakovani z minulosti do budoucnosti, prirovnani a poeticke obraty, ktere mi nic nerikaji a byla to zbytecna omacka, ktera odvadela me soustredeni od pribehu. Kdyz jsem docetla, tak vlastne nevim, o cem to cele bylo. Zkusim tomu dat jeste sanci a precist znovu, ale toto muj salek kavy nebude :(

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718024

• 5 z 5 hvězdiček Kamila N.

Za mě skvělá kniha... Vladěna je strašně mimo, ale člověk by ji skutečně až politoval za ta její příšerná životní rozhodnutí... Navíc za mě skvělá ukázka toho, jak Vám matka může zničit život, jen proto, že někdo domněle zničil ten její...

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718024

• 1 z 5 hvězdiček Jana

Bohužel jsem se do knihy nemohla vůbec "začíst".Pro mě zklamání, tak jsem ji hned odložila. . S předešlou knihou Veselí nesrovnatelné.