• Věra Škodová Věra Škodová

Co Alessandra Torre používá ve svých thrillerech, dokázala zakomponovat do jisté míry i sem. Děj buduje tenzi, přesto nejprve čtenáře nechá usednout a rozkoukat se. Nepostrádá přitom však čtivost, která popohání kupředu. K tomu přispívají i krátké kapitoly, které jsou podobně jako v žánru napětí velmi krátké, postupně odkrývaná minulost i několik pěkných zvratů, které se sice do žánru hodí, nejsou však tolik obvyklé, abyste nedokázali uhodnout, že autorka na bokovku píše i mystery. Dokonce ani hlavní hrdinové nejsou bez vnitřních démonů, což je další plus, které můžeme přičíst autorčině zálibě v thrillerech a jež z knihy činí něco úplně jiného, než na co jsme v New Adult sekci zvyklí.

4.4 z 5 11 hodnocení čtenářů

Hodnocení našich knihkupců: 0.3 z 5

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Trošku jsem se zalekla, když přišla, že je opravdu objemná, ale velmi čtivé a chytlavé, příběh se mi velmi líbil, přečetla jsem asi za 2 dny o mé dovolené :) Autorka velmi hezky píše.

Kniha, Mystery Press, 2020, 9788075881670

• 5 z 5 hvězdiček Bára registrovaný uživatel Zakoupil produkt

hezká kniha, četla se sama a moc jsem se u knihy nasmála....doporučuji, odpočinková kniha ke kávě....

E-kniha, Mystery Press, 2020,

• 4 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

"Láska znamená, že v někom naleznete druhou část svojí duše." Co napsat... Faktem zůstává, že jsem očekávala naprosto něco jiného, a myslím, že hlavně kvůli tomu jsem se nemohla ze začátku začíst. Navíc mě zprvu dost zmátlo, že kapitoly, které nevypráví Summer jsou psané v er-formě, což jsem ještě u žádné jiné knihy nepotkala. Hned po několika kapitolách jsem ale pochopila, že to není jen o plytkém tlachání, ale že si oba nesou svou minulost s sebou a budou s ní chtě nechtě bojovat. Povedlo se mi začíst se a v druhé části knihy se mi nešlo odtrhnout. Přesto, že mě kniha nevystřelila z trenek, jsem se nenudila, zasmála se a celkově se mi příběh líbil. Energie a napětí mezi hlavními postavami, jejich uštěpačné a nadrzlé rozhovory a celkové prostředí filmu, prostě miluji. „Trčím tady ve vyklizené oblasti s asistentem stojícím na stráži ve městě, do kterého už nepatřím, jdu pozdě na rozhovor se svojí manželkou a jejími právníky – kteří byli před pitomými šesti měsíci ještě mými právníky –, abychom projednali rozdělení života, ve kterém jsem byl docela šťastný. Normálnost je v Hollywoodu tak pokřivená jako dohody, které uzavíráme.“ „Žiješ tady, pracuješ v průmyslu. Ale nemusíš jím být.“

E-kniha, Mystery Press, 2020,