• Jiří Klimeš Jiří Klimeš

Rozsáhlejší předmluva autora pojednává o jeho životě a zážitcích, jenž ho dovedly na cestu, po které kráčí dodnes. Líbí se mi, jak je to napsané, styl vyprávění mě s Joem propojuje a jeho osoba se pro mě stává více reálnější. Sám by nedokázal nic a jeho táta není zdaleka jedinou inspirací, která ho v jeho kariéře provází. Joseph Hillström King, kluk, který se nebojí příšer pod postelí, naopak je vítá s otevřenou náručí.

4.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

• 2 z 5 hvězdiček Jan Jelínek registrovaný uživatel

s panem Hillem mám problém, jeho otec ho zastínil tak moc, že když se vrhá na velice podobná témata jako otec, je hluboko pod ním. Ze stínu svého otce se pravděpodobně nikdy nevymaní. Tato kniha je prozatím důkaz, že povídky u kterých se nechává inspirovat filmy již vytvořenými nejsou zrovna dobrý začátek. Je mi líto, ale tuhle sérii povídek nemůžu doporučit ani pro těch pár, které jsou lehce nadprůměrné.

Kniha, Beta Dobrovský, 2020, 9788075931887

• 4 z 5 hvězdiček Daniel Krásný registrovaný uživatel

Hill byl pro mě vždycky trochu bé tým. I proto jsem neskutečně šťastnej za tenhle TOUCHDOWN. Na plný plyn je nádherně pestrá sbírka. 'Temný kolotoč' tne do živého nostalgickým životem teenagerů v kouzelném lunaparku. 'Faun' je zase netradičním fantasy příběhem o lovcích s poctivou pointou. 'Propouštíme vás' si bere na paškál apokalypsu. 'Stanice Wolverton' pak antropomorfní variaci na britský venkov. A takové 'Pozdní návraty'? Ty jsou poctou starým knihovnám a jasně nejlepší povídkou celé sbírky. Povídky se čtou samy. Jsou zkušeně napsané, uspokojivě zakončené (krom slabšího - a žádný div že i nejstaršího - 'Palce'), mají trefné poznámky autora (to miluju) a oproti Hillově povídkový knížce 'Bobby Conroy vstává z mrtvých' jsou celkově nebe a dudy. Pokud jste Hilla v minulosti prozívali, tomuhle dejte šanci. Fakt.

• 5 z 5 hvězdiček Miroslav Gottik registrovaný uživatel

Jako povídky od otce někdy v 90. letech (dvě napsali společně). Ale Joe má svůj styl nepotřebuje kopírovat. Pár povídek možná ne za 100% - ale za celou knihu a perfektní předmluvu musím dát plný počet. Přečtena za jeden den.