• Zdeněk Gothard Zdeněk Gothard

Obrovskou předností tohoto románu je propracovaný svět Quadary. V příběhu jsou detailně popsány podrobnosti o každém kvadrantu. V knize se objevují královské zákony, a dokonce je na obalu knihy nakreslená mapka Quadary. To vše utváří pěkně ucelený fantasy svět, do kterého se budete moct bez problémů vžít. Detektivní zápletka o hledání vraha královen není jediná, kterou můžeme při čtení sledovat. Tou druhou, a nejspíš i zajímavější, dějovou linkou je zrod romantického vztahu mezi dvěma naprosto rozdílnými osobnostmi našich hlavních hrdinů. Takže je jen na vás, jestli se víc budete těšit na rozuzlení případu vraždy nebo na to, jestli si láska najde cestu do života Keralie. Mně osobně bavily obě tyto dějové linie, ale zároveň mně nadchlo i samotné vykreslování tohoto fantasy světa.

4.4 z 5 12 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Nela Vorlíčková registrovaný uživatel

Knížka se strašně dobře čte. Jsem pomalý čtenář ale tohle jsem měla přečtené hodně rychle. Krásné spojení detektivky s fantasy a výborný obsah. Je to popsané tak, že si dokážete živě představit všechny situace a postavy a místa. Rozhodně doporučuji

Kniha, Fragment, 2020, 9788025346570

• 5 z 5 hvězdiček xoxo registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Říkala jsem si, že spojení detektivky a fantasy bude zvláštní, ale chtěla jsem knize dát šanci a rozhodně toho nelituji. Krásně popsané postavy i prostředí. Občas jsem se tedy ztratila při různých pohledech, jelikož tam skáčete z jednoho pohledu do druhého, ale to je za mě jediné mínus. Tím ale nechci říci, že by to nějakým způsobem zkazilo pocit z knihy. Čtivá kniha, která vás do sebe vtáhne.

Kniha, Fragment, 2020, 9788025346570

• 4 z 5 hvězdiček Hana Rosiarová registrovaný uživatel

Kniha mě bavila a rychle se četla, ale děj si po týdnu pořádně nepamatuju a neměl na mě takový účinek, jaký bych chtěla. Doporučuju spíš čtenářům detektivek a scifi.

Kniha, Fragment, 2020, 9788025346570

• 2 z 5 hvězdiček Martina Krausová registrovaný uživatel

Námětem knížka není vůbec špatná, to se jí musí nechat. I přesto je to za mne ale velký zklamání. Vzhledem k tomu, že jde o standalone se autorce svět a jeho historie trochu vymkl z ruky a tak se nedočkáme žádné hlubší charakteristiky nebo vysvětlení, všechno je tak nějak povrchnový.. Přidejte k tomu 6 různých pohledů, hromadu tématik, kterých se snaží dotknout a máte totální chaos. Svět, politický systém a jeho pravidla nedávají smysl a nikdo nám je pořádně nevysvětlí. Žádný z plottwistů (až na jeden nebo dva z těch menších) mne nepřekvapil, spoustu jsem jich odhadla hodně brzo, což vzhledem k tomu, že mystery normálně nečtu, je docela boomer. Pravidlo Čechovovy pušky je někdy až moc průhledné, jindy jej autorka nepoužije vůbec a vypálí proti nám informaci, kterou jsme neměli žádnou možnost zjistit a to podle mě nedělá kvalitní plottwist. Všechny postavy jsou mdlý a plochý - královny, snad až na Iris, se od sebe svým chováním skoro neliší, ačkoliv jsou každá z jiného kvadrantu a obecně je knížka napsaná tak, že pokud smažete v nadpisech kapitol jména, prakticky nepoznáte, kdo ji vypráví. O vytváření nějaké chemie mezi postavami ani nemluvím.. Romantické linky byly zbytečný a nezajímavý. Za mne osobně jedno velký zklamání a je to strašná škoda. Možná, kdyby se autorka nebála aspoň duologie - já vím, bleee, série, my chceme standalone - tak by nám dala možnost si ke světu a postavám udělat nějaký vztah, jinej než, že mě akorát štvaly a čekala jsem, kdy už bude konečně jejich "závěrečná scéna"..

Kniha, Fragment, 2020, 9788025346570

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna Dupalova registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Krásná kniha,plna deje u kterého se nudit nebudete! Za me suoper!!