4.4 z 5 20 hodnocení čtenářů

11× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

Uz predtym som citala Hriesnikov, ale Defy nie, ani neviem preco, prosto som to odlozila bokom a zabudla na to. Kedze mam konecne aj pokracovanie Hriesnikov, tak som si povedala, ze si znova precitam vsetky diely. A musim povedat, ze som prekvapena a myslim, ze k Jaimemu ( ani neviem ako to napisat spravne) by som dala niekoho ineho. Mel mi nebola sympaticka ani v knihach a ani ma nezaujala, mozno je to aj preto, ze ona na jej vek sa spravala horsie ako 15 rocna pubertacka, vazne. Nevadilo mi ani to, ze to bol vztah ucitelka-student a vekovy rozdiel 8 rokov, ved kolkokrat citame v knihach kde je starsi muz a nepozastavime sa nad tym. Osobne co mi vadi, je to, ze bud je hrdinka hlupa hus alebo sa tak zacne spravat a potom to, ze hrdina sa tiez zmemi zmäkne. Tu sa vysvetlilo par veci a potvrdilo sa mi to, ze Jaime by si zasluzil tiez vlastnu knihu a Melody nemam rada. Je to kniha fikcia ale aj tak ked citam chcem aby mi postavy sadli aby som sa s nimi zosobnila aby som to s nimi prezivala. Tu som to prezivala len s Jaimem a Melody som predychavala a rozmyslala ako je mozne, ze dospela zena je horsia ako hlupa pubertiacka

E-kniha, Baronet, 2019,

• 5 z 5 hvězdiček Monika Kosolapová registrovaný uživatel

Krásný na čtení. Škoda,že knížka neměla více stran. Rozhodně patří k těm,které s odstupem času ještě přečtu znova.

E-kniha, Baronet, 2019,

• 3 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel

Toto je novela, takže nečekejte nic velkolepého. Mně se to ale líbilo. Ano, bylo to rychlí a nic moc se tam nedělo (spíš vůbec nic), ale čtení to bylo fajn. Jen mě tedy mrzí, že vyprávění bylo ze strany Melody. Ráda bych si početla i o pocitech Jamieho. Jamie je podle mého z nich nejvíc v pohodě (u mě tedy pořád vede Trent). Melody byla skvělá!! Ve směs mi sedly všechny dívčí postavy. Pokud si knihu nepřečtete o nic nepřijdete, ale je škoda si nepřečíst krátký příběh o Melody a Jamiem.. Opět doporučuju pro 18+, jsou zde sexuální scény. 3.5/5

E-kniha, Baronet, 2019,

• 4 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

"Teď a navždy." A potenciální katastrofa se stala chaotickou realitou. Vlastně se mi tenhle díl děsně líbil, i když v sobě neměl nějaký závažnější téma, jako ty ostatní. Melody jsem rozuměla, srdci příště neporučíte, ať už si kvůli tomu vytrháte všechny vlasy nebo ne. Jamie mi přišel ze všech HotHoles jako největší gentleman, i když oproti pravému gentlemanovi měl opravdu daleko. Hrozně se mi na něm líbilo, že i když ji Mel svým způsobem zklamala, pořád s ní počítal a byl jí totálně oddaný. Líbí se mi, že všechny knihy odkazují na to, že přestože peníze sice vládnou světem, jsou v životě naprosto nepotřebné a nepodstatné. Ta hlavní podstata života je totiž někde úplně jinde. Láska byla, je a bude. Je to krásný šílenství. Navždycky. "Proč zrovna kotva?" "Protože občas je hezký cítit, že je tu někdo, kdo tě zachrání."

E-kniha, Baronet, 2019,