4.0 z 5 22 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

"Chybělo mi kupovat desítky kelímků jogurtu, z nichž většině projde datum spotřeby dřív, než si Bitsy vůbec vzpomene, že je máme." No páni... Vlastně nemůžu říct, že by se mi kniha nelíbila, ale ani že by se mi líbila. Číst ji mě psychicky bolelo. Vůbec to není hezké téma, je plné násilí, vražd, gangů, nebezpečí a tak dále... Takovým knihám se radši vyhýbám, ale tady mě upoutalo, jak často jsem ji všude viděla a míra pozitivních recenzí a chtěla jsem si ji přečíst. Nakonec jsem se od ní nemohla odtrhnout. Ten příběh je napsaný až moc poutavě a prostě při čtení potřebujete vědět jak to bude dál a nezajímá vás co je napravo a co nalevo. U téhle knihy jsem se zasmála, děsila co bude dál ale i zamilovala do všech činů, které pro sebe Bitsy s Lekou udělali, i když někdy byli oba opravdu paličatí. Postavy jsou propracované a oddané samy sobě a lásce. A co je potřeba v životě víc? Asi to nebude kniha, kterou budu vyhledávat a budu ji chtít číst znovu, ale rozhodně si zaslouží plný počet hvězdiček. "Jediný názor, na kterém záleží, je ten náš." "Život nám oběma nadělil špatné karty, ale osud nám to vynahradil tím, že nás svedl dohromady."

E-kniha, Baronet, 2020,

• 4 z 5 hvězdiček Alisi Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Tohle je takova jednohubka o 166 stran. Obalka a nazev, to se prostě nepovedlo. Uvnitř ovšem přijde skvělý příběh z mafianského prostředí. Některé věci jsou přitažené za vlasy, ale ve výsledku vám to nevadí. Doporučuju

Kniha, Baronet, 2020, 9788026912606

• 5 z 5 hvězdiček Soňa Chmielová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Mě se líbila . Musela jsem vědět jak to dopadne . Za mě super 🙂🙂🙂

Kniha, Baronet, 2020, 9788026912606

• 3 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Dávám pouze tři hvězdičky, protože mi vadilo prostředí podsvětí, ve kterém se příběh odehrává. Hlavní postava je ve skutečnosti vlastně velký záporák, i když ho k tomu víceméně přiměly okolnosti. Celou dobu jsem z toho tím pádem měla velmi smíšené pocity. No a pak ten konec... Podle popisu utrpěl hlavní hrdina rozsáhlá zranění, přesto měl dost síly na to, aby se vypořádal s celou mafiánskou bandou... no to bylo myslím už trochu moc. Jinak tam není nouze o skutečně dojemné momenty. Kdo se s násilím v knihách vypořádává lépe, hodnotil by třeba více hvězdičkami.

Kniha, Baronet, 2020, 9788026912606

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Taxová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečteno jedním dechem knížka se četla sama ☺☺