5.0 z 5 hvězdiček 9 hodnocení čtenářů

5.0 z 5 9 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček millegan

Velmi, velmi originální dílo. Při čtení jsem byla naprosto uchvácena! Autor má můj obdiv za geniální paměť a celkovou promyšlenost. 5 hvězd nechávám i přesto, že rozuzlení mne trochu zklamalo.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788073906788

• 5 z 5 hvězdiček Marcela Pudichová

Autor má můj obdiv za originalitu a neotřelost, ale především za to, že se jedná o jeho prvotinu! Neskutečné. Věřím, že mu kniha dala velmi zabrat a já se klaním tomu, že napsal příběh, který má hlavu i patu a nemá téměř hluchá místa, ač čtenář může mít pocit, že se některé situace opakují několikrát (stejné situace jsou však viděny vždy z pohledu jiné osoby). Mnoho situací vás překvapí, ohromí, nadchne, ale i šokuje a vyděsí. Knize nechybí vtip, napětí, akce, ale především skvělé rozuzlení, které nebudete ani v nejmenším čekat. Z pohledu mě samotné se jedná o bezkonkurenčně nejlepší a neoriginálnější knihu, kterou jsem v roce 2019 četla. Doufám, že se od autora dočkáme dalších podobných příběhů. Knihu vřele doporučuji všem čtenářům, kteří by si rádi přečetli něco neuvěřitelného v tom nejlepším možném slova smyslu.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788073906788

• 5 z 5 hvězdiček Radek Zatloukal

Nejlepší kniha co jsem zatím četl.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788073906788

• 5 z 5 hvězdiček Tyrkysová knihovnička

Neobvyklý detektivní případ s originální zápletkou hodný klasiků. Budete muset napínat své paměťové buňky i pozornost, ale rozhodně to za to stojí! S každým "novým" dnem se dozvídáte další a další podrobnosti, detaily, střípky, které dohromady dávají dílky skládačky, jenž s posledním dnem zapadnou na své místo. Určitě se nebudete nudit.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788073906788

• 5 z 5 hvězdiček Eva S.

Každý, kdo má rád Agathu Christie, by měl mít tuhle knihu doma! Geniální dílo.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788073906788

• 5 z 5 hvězdiček Julie Minaříková

Skvělá a velmi zvláštní kniha, která se čte jedním dechem. Na české vydání jsem nedočkavě čekala už od léta a rozhodně mě nezklamalo. Přeskakování nejen v čase, ale především mezi postavami podezřelých vytvářejí z téhle detektivky (která by i bez toho mohla být velmi dobrá) unikátní čtenářský zážitek. Konec možná nesedne úplně každému, ale připadal mi vzhledem k vystavěnému příběhu zcela důstojný. Skoro si přeju, aby autor napsal nějaké pokračování, protože by mě ohledně nádherně ohavného osazenstva Blackheathu zajímala spousta dalších věcí, které zde byly jen naznačeny. Třeba se dočkáme, do té doby si ji nejspíš přečtu znovu - ovšem tentokrát si u toho budu asi kreslit graf, protože na první přečtení člověku v takhle složitě vykonstruovaném příběhu spousta věcí unikne. Každopádně oba palce nahoru!

Kniha, Vendeta, 2019, 9788073906788