Klíč 17

Klíč 17

3.8 z 5 hvězdiček 6 hodnocení čtenářů

3.8 z 5 6 hodnocení čtenářů

Tento úžasný a psychologický thriller precizně prolíná události odehrávající se v dávné minulosti, ale i v současnosti, jež v závěru knihy splynou dohromady a utvoří o událostech ucelený obraz. Chcete-li si přečíst skvělý thriller, ve kterém je nečitelný vrah, důsledné vyšetřování a nečekané rozuzlení děje, je "KLÍČ 17" tou pravou knihou pro vás. Kniha „Klíč 17“ je úžasný thriller, který čtenáře vtáhne do strhující děje hned s jeho první stránkou, a díky nikdy nekončícímu napětí a skrytému, neznámému poselství si udrží jeho pozornost až do poslední stránky. Věřte, že knihu jen tak neodložíte. Při jejím čtení vás bude doslova mrazit v zádech a stále se budete sami sebe ptát: jaký význam a poselství mají „klíče s označením 17“. Pro mě je tato kniha jedna z nejlepších, kterou jsem za poslední měsíce četla a první případ Toma Babylona mě doslova dostal. Osobně se budu těšit na případné další případy tohoto nikdy nevzdávajícího se vyšetřovatele.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788075856302

Napinava od zacatku az do konce... pribeh, ktery musite docist...do deje jsem se vzila a misty se i bala...rozhodne doporucuji.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788075856302

Děj je poměrně zapletený a kniha vyžaduje celkem dost soustředění. Chvílemi jsem se při čtení ztrácela a to mě trochu rušilo. Ale i přesto je příběh zajímavý a knihu bych doporučila. A já bych si určitě přečetla pokračování, protože zůstalo mnoho nevyřešeného.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788075856302

Pochválit musím části odehrávající se v minulosti, které byly napsané přesně tak, jak si představuji. Zpočátku nevinné dětské dobrodružství se změní v boj o holý život. Škoda, že v podobném duchu nebyl napsán i zbytek knihy. Občas ději chyběla ta správná dramatičnost, která by nutila čtenáře pokračovat ve čtení. Možná i z toho důvodu jsem knihu četla déle, než je u mě zvykem.Nelákala mě k otevření, což se však změnilo v samém závěru knihy. Děj mě opět vtáhl a nepustil až do samotného rozuzlení, které bylo překvapivé a autor si ho velmi dobře promyslel. Některé otázky však zůstaly nezodpovězené, čímž si autor nechal prostor pro pokračování. Autorův styl psaní mě nezaujal, neboť mi občas přišel dost matoucí a chvíli mi trvalo, než jsem se správně zorientovala. Přesto bych tento detektivní thriller nezatracovala. Své čtenáře si jistě najde, ale já osobně jsem od slibného začátku čekala mnohem víc. Knihu bych doporučila fanouškům detektivek a thrillerů, kterým vyhovuje vyvážené prolínání přítomnosti a minulosti a kteří chtějí přijít na kloub záhadnému klíči s vyraženým číslem sedmnáct, který zapříčinil smrt hned několika osob.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788075856302

Velmi spletitý detektivní případ s nevyzpytatelným vyšetřovatelem, který je silně ovlivněn minulostí. V knize jsou velmi zdařilé pasáže plné napětí, ale i místa, kde se to vleče. Mohlo by se zdát, že kniha působí chaoticky, ale samotné rozluštění případu se mi nakonec líbilo. Autor to měl moc dobře promyšlené.

Kniha, Vendeta, 2019, 9788075856302