Pod Zahradou

5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Katka registrovaný uživatel

Moc pěkná dětská knížka, čte se sama a moc se líbila. Má velice příjemný obal a vtipné obrázky. Ideální čtení před spaním :-)

Kniha, Lika klub, 2019, 9788088236085

• 5 z 5 hvězdiček Radka registrovaný uživatel

Kniha se mi četla báječně, protože mé 2 děti, (7 a 9 let) se kterými jsme si ji navzájem četli, nechtěly končit a poté se stále handrkovaly, kdo si ji bude číst a prohlížet ilustrace první. Hned vznikly přezdívky podle jmen v knize. Už dávno jsem nečetla knihu české autorky, která by se tak trefila příběhem a jazykem do dětského světa bez laciných efektů a s opravdu vtipným příběhem. A ty skvělé moderní obrázky. Je to dokonalé a s radostí jsem si ji přečetla i já. Radka, nyní zvaná Tudla:-)

Kniha, Lika klub, 2019, 9788088236085

• 5 z 5 hvězdiček Radim registrovaný uživatel

Zdánlivě nenápadná s nápadně hebkou vazbou mě úplně ohromila. Tak lehce, vtipně a svižně napsaný příběh pro děti jsem už dlouho nečetl. A to původní českou tvorbu pro děti soustavně sleduji. Na kouzelné zahradě spolu umí mluvit děti, kocour, myš, červ, netopýr a další, protože to důležité je ukryto pod zahradou. Úplně zázračně se potkala autorka s ilustrátorkou a celek je geniální. Je to opravdu radost, jak se od čtení nechce ani mně ani mým dětem odtrhnout. Opravdu vřele doporučuji. A Tenztracenejkocour vás určitě pobaví! Radim Sázava, hodnotitel pro knihovny

Kniha, Lika klub, 2019, 9788088236085

• 5 z 5 hvězdiček RADE8 registrovaný uživatel

Jsem moc vděčný za tuto knihu. Jistě osloví především děti, ale také mnozí dospělí si z knihy mohou odnést cenné poklady. Jistě i připomenutí toho, jak čistá a krásná je mentalita dětí, které některé dříve a ochotně některé později a s obtížemi musí jednou svoji čistotu a přímost opustit, díky skutečnosti, že ve světě dospělých většinou chybí. A protože toto je nevyhnutelný proces, je od autorky laskavé, že děti citlivě s tímto stavem seznamuje i usmiřuje. Také ke vztahu k přírodě učí malé i velké, uvolněním veliké fantazie a navozením přátelství, kde svoji vážnost a moudrost reprezentuje nejmenší z nich - jablečnÿ červ, detektiv Ekryl :-) . Kniha není vážná je plná humoru a laskavosti, projevů přátelství a sounáležitosti v kontrastu s potřebou projevů zlomyslnosti projevenou šikanou. Dojmů získá čtenář mnohem více, protože ony vyplynou z příběhu i příběhem samotným. Díky.

Kniha, Lika klub, 2019, 9788088236085