Duch domu Ashburnů

Duch domu Ashburnů

4.5 z 5 hvězdiček 156 hodnocení čtenářů

Hodnocení a recenze čtenářů

4.5 z 5 156 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Ivett

Velmi dobré čtení, po cca první třetině začne být příběh opravdu napínavý. Při čtení jsem se místy i bála, je to spíše hororový příběh (nechybí ani "krvavé scény"), ale laděno spíše jako duchařský příběh. Sem tam mi rušily čtení překlepy a chyby v textu, ale jednalo se spíše o občasné maličkosti. Za mě mohu knihu jen doporučit, zajímavý příběh, ve kterém přijde rozuzlení až na konci, tudíž jste napjatí, jak to celé dopadne.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Adéla

Opravdu jedním dechem,zajímavá,napínavá od začátku do konce

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 3 z 5 hvězdiček Eva Klímová

Kniha se četla dobře. Doufala jsem spíš v nehmotneho ducha, takže samotné ztělesnění "zla" me trochu zklamalo. I přesto knihu doporučuji, přečetla jsem ji velmi rychle.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Alena Kovářová

Ačkoliv je celá zápletka dobře vymyšlená, neměla jsem pocit, že jsem v knize objevila něco nového, převratného, co by tematicky zcela vybočovalo obvyklým hororovým nápadům. Na druhou stranu to vlastně ani nevadí. Hororová duchařina je dobrá, pokud dokáže vzbudit strach a napětí, které ve vás přetrvá ještě po zavření knihy. A to se autorce určitě podařilo. Doporučuji otrlým čtenářům.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina

Kniha je velice hororová. Bála jsem se od začátku až do konce. Doporučuji přečíst.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 3 z 5 hvězdiček Jakub Skalský

No... jak to napsat, abych nespoileroval. Kniha začíná dobře a místy je opravdu napínavá. Občas jsem měl dokonce i husí kůži. Nemohu se ale zbavit pocitu, že to mohlo být daleko lepší. Odhalit v polovině knihy hlavní entitu a vše vysvětlit - to je chyba. Kniha pro mne ihned ztratila své kouzlo. Z krásné duchařiny se najednou stala pouze kniha o osamělém člověku v domě, kterého jistá osoba terorizuje a nehodlá pustit ven. Nechci víc popisovat, abych neprozradil konec. Snad to v druhé knize bude lepší.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Monika

Kniha se velice dobře čte, četli jsme jí s dcerou a už se těšíme, až si zase spolu přečteme nějakou podobnou a stejně napínavou knížku.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Veronika P.

Mám ráda napínavé příběhy, které se čtou jedním dechem. Většinu času čtu detektivky, tentokrát jsem sáhla po hororovém příběhu a vím, že už tak zase dělší dobu neučiním. Kniha je napsána skvěle, až tak, že člověk uvěří, že je to pravda. Bez světla se večer bojím ještě teď :))

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 4 z 5 hvězdiček Beáta Rousová

Čekala jsem typický duchařský příběh ale nebylo tomu tak..ale i přes to byla kniha velice napínavá a tajemná. Četla se velmi dobře a kapitoly byli krátké. Vše krásně na konci do sebe zapadlo a byl s toho povedený příběh.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Adéla

Skvěle napsaný ducharsky příběh, který mne připoutal ke knize tak, že jsem ji přečetla jedním dechem a s napětím, které čiší z každé stránky.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 3 z 5 hvězdiček Katka.B

Každý z nás občas zatouží vystoupit ze své komfortní zóny. Ať už jde o oblečení, stravování, sport nebo oblíbené žánry, které vyhledáváme u knih. Duch domu Ashburnů pro mě byl rozhodně výzvou a v tomto článku se dozvíte, jak jsem se s ní nakonec popasovala... Adrienne se ocitá v tíživé životní situaci. V kapse má jen dvacet dolarů a jejím nejvěrnějším společníkem je rozmazlený, leč milovaný kocour Wolfgang. Záchrana přichází v podobě dědictví, konkrétně starého domu, ve kterém po mnoho let žila až do své smrti její podivínská teta Edith. Dům se nachází daleko od malého městečka, jehož obyvatelé ho opředly hrůznými historkami a mnoha smyšlenými domněnkami. Mezi jedny z prvních věcí, které novou obyvatelku zarazí, jsou nápisy vyryté v nábytku či stěnách. Obsahují zákazy nebo příkazy a vyzařuje z nich naléhavost. Adrienne však nemá ponětí, jak má s těmito informacemi naložit. A co víc – v okamžiku, kdy zajde slunce, všechen okolní ruch a šum zaniká v podivném, uši drásajícím tichu. Hrůzné zážitky i zkazky lidí z města přivedou hlavní hrdinku k pátrání po historii domu a především k odkrývání tragické rodinné minulosti… Příběhy, ve kterých se rozklíčovává nějaké tajemství, mám moc ráda. Proto se mi celkový rámec této knihy moc líbil. Ale ačkoli jsem vcelku strašpytel, tísnivou atmosféru nebo pocity napětí či očekávání, se bohužel nedostavily. Názvy kapitol doslova vybízely ke čtení, byly úderné a slibovaly, že jejich obsah prostě bude stát za to. Celkový výsledek však pro mě vyzníval poněkud do prázdna. Navíc jsem zhruba od poloviny knihy uhodla, v čem tkví hlavní zápletka. Občas jsem se musela během čtení vrátit o pár stran zpět, abych pochopila, proč autorka navazuje daným způsobem nebo se ujistila, že příběhu nechybí souvislosti. Hlavní hrdinka mi nebyla nesympatická, ale zároveň se mi nepodařilo proniknout do její podstaty a naplno s ní příběh prožít. Za mě je tato kniha spíše volbou osobního vkusu a od toho se myslím bude odvíjet i její průběžné hodnocení. A nebo úplně zbytečně remcám, namísto abych byla ráda, že jsem svou osobní čtecí výzvu prakticky zvládla levou zadní :-) Vyzkoušejte ji a uvidíte sami.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Martina Huttová

Kniha byla napínavá a dostalo mě pár zvratů, přečteno téměř jedním dechem a doporučuji

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 4 z 5 hvězdiček Kateřina Neumannová

No hororové knížky moc nejsem, ale kniha se četla dobře a vlastně i jedním dechem. S objevením"zla" domu přišlo trošku zklamání,ale já jsem spíše na detektivky s reálným základem. Tenhle žánr byla má premiéra. Každopádně v noci jsem vynechala návštěvu toalety a nohy jsem z pod peřiny pro klid duše nevyndala. Mám objednané další knihy od autorky.

E-kniha, Fobos, 2019, 9788076422193

• 5 z 5 hvězdiček Martin

Naprosto perfektní kniha!!!

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 4 z 5 hvězdiček Lenka V.

Kniha byla čtivá, napínavá, ovšem konec byl trošku přitažený za vlasy a měl rychlej spád.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Pavla Smolková

Od začátku do konce velice napínavé.Přečteno jedním dechem.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček LENKA

Zajímavá od začátku, napínavé že jsem se nemohla odtrhnout. Doporučuji všem kdo se rád bojí

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Jára

Perfektní, knížka se mnou byla úplně všude.....netušila jsem, jakou ve mě dokáže probudit představivost ....... měla jsem pocit, že jsem v tom domě s ní :-)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Iveta Veselá

Knížka se velice dobře četla, příběh neměl chybu. Od téhle spisovatelky si knihu ještě určitě koupím

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Denisa

Chvílemi jsem měla husí kůži a mráz na zádech. Knížka byla super a nápad také. (tohle je názor od člověka, který miluje horory :D) Je to taková "odpočinková" duchařina, ale vše se zdá být velmi dobře promyšlené.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611