4.6 z 5 39 hodnocení čtenářů

29× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Patricie Kreuzigová registrovaný uživatel

Jediné co se k této knížce mohu napsat je to, že je naprosto fantastická. Ať se postavy chovaly jak chtěly, tak jste jejich důvody chápaly. Děj byl zajímavý a strhující příběh byl od začátku až dokonce. Postavy měly vlastní hlavu a nebyl tam nikdo, kdo by Vám broukal na nervy. Přečteno za dva dny. Naprosto fantastická knížka. Trošku mi připomínala knihu Nádech od autorky Penelope Douglas, ale Victious bylo xkrát lepší. Naprosto ve všem. Jedině doporučuji.

Kniha, Baronet, 2019, 9788026911982

• 5 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

Citam to znova asi 3-4x neviem, ale teda je to pecka, vazne toto je prosto pecka ... Emily hmm ako nezboznujem ju ale je fajn co uz je dost co povedat, Vicous to je ina kava a je to presne ten knizny hrdina, ktory je stale rovnaky a nezmekol a na nic sa nehra, toto mam rada ked je v knihach, prosto ano je magor a stale je rovnaky aj ked ma svoju lasku. Tu sa ukazalo ake su city zradne a ako sa clovek nevie vyjadrit a ak to aj robi tak zle ale pochopi to a snazi sa to napravit, o tom je zivot a prave preto mam autorku rada a vratila som sa k jej kniham. Za mna prosto super

E-kniha, Baronet, 2019,

• 3 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel

Už delší dobu jsem po téhle sérii pokukovala a díky tiktoku (opět! tiktok je vážně skvělá aplikace!) jsem se do ní pustila. První díl, tudíž Vicious, byl fajn. Jo, to jsou správná slova. Příběh byl čtivý a pocity byly krásně popsaný. Teď nastává ten problém, který jsem po čas knihy měla. Vic byl vážně ale vážně krutý, ale zároveň se pak začal chovat mile a vy jste měli problém ho nenávidět. Mám s ním vážně divný vztah :D. Jednu chvíli bych ho rozpárala, ale pak přišla cute chvíle a já ho měla opět ráda :dd. Emilia byla fajn postava! Líbilo se mi, jak se i přes to všechno držela a snažila se držet hlavu vzpřímenou! Jejich vztah byl vážně toxický a občas mi dělalo problém číst dál, ale nakonec jsem si je oblíbila.. Je to všechno jedno velké klišé, protože je snad všem jasný, jak to asi dopadne :D. Budu se opakovat asi po sté, ale mě tyhle klišé věci prostě baví. Je to moje comfort čtení.. Jsem zvědavá na další díl - příběh Deana a Rosie.. 3.5/5 Než se do knihy pustíte určitě se nejdříve koukněte na TW!! (šikana, násilí atd..)

Kniha, Baronet, 2019, 9788026911982

• 3 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

Chtíč je to, když tě jiná osoba přiměje, aby ses cítil dobře. Láska je, když chceš, aby se jiná osoba cítila dobře. – Růžovka Láska a nenávist. Dva rozdílný pocity a přesto často splývají v jeden. Obojí se může změnit v potřebu, v závislost. V závislost na jiné osobě. Může to skončit dvěma způsoby a cesta pokaždé bude noční můra. Buď se nakonec navzájem zničí nebo zůstanou jeden pro druhého. Tahle kniha byla zvláštní v tom, že se rozhodli pro obojí. Ničit se a přitom si být na blízku. Život Viciouse nebyl vůbec pěkný a občas jsem se bála, čeho všeho je schopný. Nebyl to bastard, byl to opravdový kretén. A na to, co Emilii udělal, mu odpustila vážně rychle. Na jejím místě bych ho spíš už nikdy nechtěla vidět. Jsem ale ráda, že se dokázal změnit. Zpočátku mi dělalo problém se začíst, první polovina knihy mě nebavila a nutila jsem se do čtení. Pak to bylo lepší a na chvíli zase horší, ale konec byl super. Je to zajímavá kniha, ale přišlo mi, že občas jsem se ztrácela. Nicméně celkový pocit po přečtení je kladný a líbila se mi. "Nestojíme nad zákonem ale ani pod ním." "Všechny krásné věci pominou."

E-kniha, Baronet, 2019,

• 5 z 5 hvězdiček Barbora Braunová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Za mňa výborná knižka, přečítaná jedným dychom, napínavý děj.