4.5 z 5 36 hodnocení čtenářů

24× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Další díl a další super kniha. Pro mě to není horor, pro mě je to skvělá oddychovka s tajemným nádechem, která se odehrává v záhadném a pro mě krásném prostředí starého domu. Fajn kniha, už aby byla další :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Tuto knihu jsem přečetla jedním dechem během dvou dnů – můj osobní rekord :-) Kniha vypráví o Danielovi, který ve chvíli, kdy mu už nezbývá nic jiného, přijme tajemnou, netradičně nabídnutou práci. Sice se jedná o pouhého zahradníka, ale na panství, které je opuštěné, a ani svého zaměstnavatele ještě osobně neviděl. Úkoly totiž přichází tajemně, někdy i nečekaně, na kouscích papíru. K práci patří i benefity, jako například to, že může bydlet v zahradním domku. Ale i toto privilegium má jistá pravidla, která jsou tak trochu podivná. Neuplyne moc času a Daniel začíná chtě nechtě tajemství sídla Craven Manor rozplétat. Mně osobně se kniha moc líbila. Musím se přiznat, že možná i více než Duch domu Ashburnů, který jsem četla nedávno a okouzlil mě. Tajemství sídla Craven Manor je konečně trochu větší duchařina a hlavně lépe propracovaná kniha. Je vidět, že autorka promyslela pečlivě všechny aspekty příběhu. Velice se mi líbí, jak umí v knihách popisovat. Nepotřebujete ani velkou fantazii, abyste si dokázali dobře představit vše, co se v příběhu děje, včetně postav. Líbilo se mi i zakončení knihy. Neskončila během pár vět, ale konec knihy krásně doplynul. Rozhodně nečekejte horor, po jehož přečtení byste se báli jít v noci na záchod, ale chladnými vás rozhodně nenechá. Na mě osobně kniha zapůsobila jako taková krásná hororová pohádka, při které občas zamrazí :-)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Ze začátku jsem příliš nevěděla, co od knihy čekat a také jestli mě bude bavit. Postupně jsem se však do ní ponořila, začala jsem sympatizovat jak s hlavní postavou Daniela, tak i druhou tajemnou postavou a čtení knihy mě začalo bavit čím dál tím víc. Navíc posledních 60 stran akce střídala akci. Určitě tuhle knihu mohu s klidem doporučit jako parádní duchařinu a stejně jako tomu bylo i u prvního dílu autorky, nese i tato kniha své poselství a nestává se tak jen dalším tuctovým duchařským příběhem.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Knížka čtivá, měla jsem jí za dva dny. Ale spisovatelka umí i lepší :) Ale za přečtení stojí každá kniha :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Naprosto super. Ještě lepší než Duch domu Ashburnů. Místy mě jímaly děs a hrůza a to i když jsem četla za dne bílého :-)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Kniha se mi četla dobře. Tato autorka se stala jednou z těch, po kterých rozhodně sáhnu, když uvidím její novou knížku. Děj samotný je chytlavý, má tempo. Bála jsem se tedy víc u první knihy - Duch domu Ashburnů, ale i tady mě sem tam zamrazilo, navíc autorka píše tak, že prostě nechcete dát knihu z ruky a chcete číst dál a dál. Moc chválím! Za mě určitě stojí za přečtení.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Tak mám dočteno a musím říct že mě kniha velmi překvapila. Přečetla jsem jí za dvě odpoledne a můžu říct že byla lepší než Duch domu Ashburnů. Velmi jsem si oblíbila hlavní postavy. Příběh nebyl hororový ale zajímavé to bylo , místo tajemného a starého sídla bylo moc dobře popsané , děj mě vtáhl a knihu jsem musela dočíst co nejrychleji. Příběh byl jasně vystavěný ale chvílemi se to otočilo a nebyla jsem si jistá jak to tedy vlastně bylo. Co se skrývá ve věži mi bylo hned jasné ale vůbec to nevadilo. Zase v knize hraje velkou roly kocour a měla jsem jisté tušení jak to s ním je a měla jsem pravdu , moc se mi líbilo jak si Daniel nakonec vybudoval vztah s obyvately sídla. Kniha byla čtivá a kapitoly rychle ubíhaly , příběh není děsivý ale během dne při čtení mě občas vylekal nečekaný zvuk což se mi moc často nestává , ale dokazuje to jak jsem byla to knihy zabraná.Kdo ještě nečetl rozhodně doporučuji a za mě byla lepší než první kniha od této autorky a doufám že bude další.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Ne... mit v knize ducha a jistou entitu z toho nedělá horror. Doufal jsem, že to bude lepší než Duch domu Ashburnů, kde jsem se aspon chvílemi bál a měl husí kůži. Ale opět stejný scénář, kde je vše velice brzy vysvětleno a tajemno je pryč. Naopak děsivých momentů je ještě míň a čtení téhle knihy mne vůbec netěšilo.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Knihu doporučím především fanouškům Darcy Coates a jejího Ducha domu Ashburnů, méně hororovým nadšencům, kteří se chtějí bát a od hororu očekávají poctivý horor se vším všudy. Autorka však svými knihami určitě zaujme širší čtenářské publikum, konkrétně i čtenáře, kteří se hororům z jakéhokoliv důvodu vyhýbají, neboť Tajemství sídla Craven Manor má schopnost okouzlit budoucí čtenáře nejen výstižnou obálkou, ale i anotací, která umí zahrát na tu správnou hororovou strunu.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Mám ráda hororové příběhy a knihy Duch domu Ashburnů a Tajemství sídla Craven Manor se od teď řadí mezi mé nejoblíbenější. Kniha je velmi poutavě napsána, čte se sama a nemohla jsem se od ní odtrhnout - za půl dne jsem měla přečteno. Ano, při některých pasážích mi běhal mráz po zádech, ale bála jsem se tak nějak "příjemně".

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Četla se sama, hned od prvních stránek mě uchvátila. Rozhodně doporučuji

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Další duchařský příběh,který jsem přečetla jedním dechem,neskutečně moc se těším na další knihu,čte se doslova jedním dechem a nutí vás to se ke knize vrátit jakmile ji na chvíli odložíte....

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Přečteno za dva dny, jedním dechem. Víc se mi líbila první kniha, ale tahle měla taky dost věcí do sebe :) Určitě si přečtu další knihu od této autorky, když vyjde :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Na knihu jsem se velmi těšila a nezklamala. Ovšem první kniha Duch domu Ashburnů mě bavila více, myslím, že jsem se u první knihy i více bála. Určitě stojí za přečtení!

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Kniha za dva dny přečtená. Mám ráda duchařské knížky :). Jediné co bych knize vytknula, je stále se opakující popis zahrady, domu...

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Ale jooo kniha byla pěkná, dobře se četla ale že by to byl horor se říct nedá... Spíš jako hororová pohádka. Kniha Duch domu Ashburnů byla zatím lepší ;)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Knížka se četla dobře dokonce jsem měla v jednu chvíli vztek na toho jeho bratranka :D a doufala ze ho neco sezere. I kdyz konec trochu pohadka. Napínavý, akorat jsem čekala že se budu víc bát ;)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Není to žádná hoch literatura, ale ani si to na ni nehraje. Vyhovoval mi styl psaní. Kniha je napínavá, čte se snadno, atmosféra i napětí se stupňuje a houstne tak, že nechcete přestat číst, zajímá vás co je na další straně. Postavy jsou hezky vymodelované, příběh také (hlavně není prvoplánový). Krok po kroku, bez zbytečných hluchých míst se propracováváte k rozuzlení. Souhlasím s tím, co tu někdo napsal přede mnou, závěr je možná trochu překombinovaný až přitažený, opakující se popis zámku (panského domu), zahrady a jiných míst jsou občas už zbytečné (proto mínus jedna hvězdička), ale jinak spokojenost. Atmosféra panského domu a zpustlé zahrady s hrobkou je perfektní...

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Kniha byla skvělá, četla se sama.. Přece jen se mi ale více líbil Duch domu Ashburnu

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906