4.5 z 5 26 hodnocení čtenářů

17× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Tuto knihu jsem přečetla jedním dechem během dvou dnů – můj osobní rekord :-) Kniha vypráví o Danielovi, který ve chvíli, kdy mu už nezbývá nic jiného, přijme tajemnou, netradičně nabídnutou práci. Sice se jedná o pouhého zahradníka, ale na panství, které je opuštěné, a ani svého zaměstnavatele ještě osobně neviděl. Úkoly totiž přichází tajemně, někdy i nečekaně, na kouscích papíru. K práci patří i benefity, jako například to, že může bydlet v zahradním domku. Ale i toto privilegium má jistá pravidla, která jsou tak trochu podivná. Neuplyne moc času a Daniel začíná chtě nechtě tajemství sídla Craven Manor rozplétat. Mně osobně se kniha moc líbila. Musím se přiznat, že možná i více než Duch domu Ashburnů, který jsem četla nedávno a okouzlil mě. Tajemství sídla Craven Manor je konečně trochu větší duchařina a hlavně lépe propracovaná kniha. Je vidět, že autorka promyslela pečlivě všechny aspekty příběhu. Velice se mi líbí, jak umí v knihách popisovat. Nepotřebujete ani velkou fantazii, abyste si dokázali dobře představit vše, co se v příběhu děje, včetně postav. Líbilo se mi i zakončení knihy. Neskončila během pár vět, ale konec knihy krásně doplynul. Rozhodně nečekejte horor, po jehož přečtení byste se báli jít v noci na záchod, ale chladnými vás rozhodně nenechá. Na mě osobně kniha zapůsobila jako taková krásná hororová pohádka, při které občas zamrazí :-)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Četla se sama, hned od prvních stránek mě uchvátila. Rozhodně doporučuji

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Další duchařský příběh,který jsem přečetla jedním dechem,neskutečně moc se těším na další knihu,čte se doslova jedním dechem a nutí vás to se ke knize vrátit jakmile ji na chvíli odložíte....

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Přečteno za dva dny, jedním dechem. Víc se mi líbila první kniha, ale tahle měla taky dost věcí do sebe :) Určitě si přečtu další knihu od této autorky, když vyjde :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Na knihu jsem se velmi těšila a nezklamala. Ovšem první kniha Duch domu Ashburnů mě bavila více, myslím, že jsem se u první knihy i více bála. Určitě stojí za přečtení!

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Kniha za dva dny přečtená. Mám ráda duchařské knížky :). Jediné co bych knize vytknula, je stále se opakující popis zahrady, domu...

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Ale jooo kniha byla pěkná, dobře se četla ale že by to byl horor se říct nedá... Spíš jako hororová pohádka. Kniha Duch domu Ashburnů byla zatím lepší ;)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Knížka se četla dobře dokonce jsem měla v jednu chvíli vztek na toho jeho bratranka :D a doufala ze ho neco sezere. I kdyz konec trochu pohadka. Napínavý, akorat jsem čekala že se budu víc bát ;)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Není to žádná hoch literatura, ale ani si to na ni nehraje. Vyhovoval mi styl psaní. Kniha je napínavá, čte se snadno, atmosféra i napětí se stupňuje a houstne tak, že nechcete přestat číst, zajímá vás co je na další straně. Postavy jsou hezky vymodelované, příběh také (hlavně není prvoplánový). Krok po kroku, bez zbytečných hluchých míst se propracováváte k rozuzlení. Souhlasím s tím, co tu někdo napsal přede mnou, závěr je možná trochu překombinovaný až přitažený, opakující se popis zámku (panského domu), zahrady a jiných míst jsou občas už zbytečné (proto mínus jedna hvězdička), ale jinak spokojenost. Atmosféra panského domu a zpustlé zahrady s hrobkou je perfektní...

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Kniha byla skvělá, četla se sama.. Přece jen se mi ale více líbil Duch domu Ashburnu

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Parádní

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Super.....

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Konec je trochu prekombinovany, lip se mi cetly cca prvni tri ctvrtiny knihy. Ale rozhodne doporucuju milovnikum tajemna

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Skvělá stejně jako autorčina předchozí kniha, přečteno za 2 dny. Těším se na autorčiny další knížky:) 5/5

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Tajemství sídla dočteno, bylo to fajn počtení. Místama mi to přišlo přehnané, nedomyšleným a uspěchané. Ale kniha se četla hezky. Už zřejmě nebudu mít potřebu si ji přečíst znova. Příběh hezky propracovaný s velkým potenciálem.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Když jsem dočetla knihu Duch domu Ashburnů, bylo mi jasné, že jakmile bude v prodeji tato kniha, musím ji mít. Opět autorka nezklamala. Kniha je opět velice napínavá, zajímavá a strašidelná. Přečetla jsem ji stejně, jako tu předchozí jedním dechem. Ač jsem si myslela, že tento žánr není pro mě, autorka mě přesvědčila o opaku. Jen doufám, že brzy budou v prodeji její další knihy.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Příběh je velice chytlavy a napínavý, byla jsem příjemně překvapena jak rychle jsem knihu přečetla. Za mě další top v mé sbírce, škoda, že takových knih není víc!! :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Kniha se čte dobře, ale neřekla bych že je lepší než první díl. Určitě to není ten typ, po kterém bych se bála chodit v noci chodbou. S prvním dílem má společné některé věci (klepání/ťukání kolem domu, utíkání před něčím do domu,..) které jí ubírají na originálnosti. Stejně jako u prvního dílu mi vyvrcholení přišlo trochu moc umělé, ale adekvátní k příběhu, takže to knihu nijak neznehodnocuje. Co naopak bych vyzdvihla je úžasný nápad a popis Nákazy a doslova v posledních stránkách i závěr.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Hodnocení dávám vysoké protože knížka se opravdu čte jedním dechem,příběh mě vtáhl hodně a zajímalo mě strašně jak se to bude dál tvářit a jak příběh dopadne...teď bych ale dal druhé hodnocení a to nulové za žánr pod který to spadá,s hororem to nemá nic společného je to spíš napínavá a strašidelná pohádka ,moc hezky napsaná ale ne děsivá ,vlastně mi moc připomíná bratry Grimmové a jejich strašidelné pohádky. A a Samozřejmě tak jako v minulé knížce od stejné autorky je zde strašně moc překlepů,to je dnes takovej problém napsat překlad bez překlepů ? Jinak ale knížku doporučuji ,v televizi je stejně pořád prd tak radši tahle pohádka před spaním

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906

Na knihu jsem se opravdu těšila, protože předchozí kniha byla pro mě naprostá bomba u které jsem se opravdu bála, ale tento díl už tak skvělý není - bohužel. Řekla bych, že tato kniha čtenáře nějak nevystraší ale ani neurazí. Taková slabší duchařina, která se nedá srovnávat s první knihou :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075856906