Přátelé

Přátelé

3.6 z 5 hvězdiček 17 hodnocení čtenářů

3.6 z 5 17 hodnocení čtenářů

• 2 z 5 hvězdiček

Tato kniha nám slibuje, že se dozvíme vše o tomto seriálu. Od jeho začátku, až po jeho velkou popularitu. Pohledy do zákulisí, historky,... Na knížku jsem se moc těšila, protože Přátelé miluji a viděla jsem je nespočetkrát, ale upřímně jsem byla velmi zklamaná. Je psána stylem, jako kdyby to byl novinový článek, nezajímavě, nepohltí Vás. Od začátku do konce je tu zmiňováno pro porovnání spoustu Amerických seriálů, jejichž názvy mi vůbec nic neříkaly. Autorka se snažila knihu vést chronologicky, ale v jednotlivých kapitolách skáče od jednoho tématu k druhému. V knize měly být známé hlášky ze seriálu, našla jsem jich tak pět schovaných někde v závorce v textu. A právě závorky a poznámky pod čarou (těch bylo v knize 85!), s tím jsem měla další problém, protože byly všude. Knihu bych uvítala napsanou lehčí formou, s fotkami, zajímavěji, poutavěji. I nadále zůstanu věrná seriálu a budu se na něj raději dívat, než si o něm číst :-)

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

• 2 z 5 hvězdiček

Mne kniha velmi zklamala. Dle různých anotací a popisů jsem čekala zajímavosti o seriálu, ději, zákulisí, čehož bylo v knize minimum. Kniha je o různých politických, sociálních, společenských situacích a jak byly zobrazeny v Přátelích a dalších seriálech. Forma, jakou je kniha napsaná, mi nevadila, četla se celkem dobře a svižně, ovšem se seriálem Přátelé má kromě úvodu, kde se popisuje jak se autoři dali dohromady a herci přišli ke svým rolím, společného minimum.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

Skvělý titul, který obohatí každého, kdo seriál viděl nebo se o něj zajímá. Potěší každého fanouška, i člověka, který třeba se sledováním tohoto fenoménu začíná.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

Výborná volba

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

Knížka je pro mě rozporuplná. Předně si myslím, že editor odvedl mizernou práci - úvod šel zkrátit tak o polovinu, celý text třeba o čtvrtinu. Spousta věcí a myšlenek se opakuje buď doslovně, nebo jinými slovy. Jsem redaktor a editor a vím, o čem mluvím. První zklamání, když jsem knížku dostala do ruky, byla absence fotek. Sakra proč tam není jediná fotka? Tam by se jich užilo... I když někdo tvrdí, že se tam nedozvěděl nic o Přátelích, já s tím nesouhlasím - pro mě to bylo zajímavé čtení, spousta souvislostí, informace ze zákulisí. Naprosto zbytečná je poslední kapitola o kampani MeToo, byla bych šťastná, kdyby tam nebyla a knížka končila dojemnou kapitolou o desáté sérii. Navzdory výhradám (a že jich není málo) jsem ráda, že jsem si ji přečetla. Podle mě za to stojí...

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

Bible pro všechny fanoušky "Friends" Kdo nečetl, nepoznal...

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

• 1 z 5 hvězdiček

Naprosté zklamani, niz zajimaveho v knize neni.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

• 2 z 5 hvězdiček

Pro fanoušky seriálu, toužící po (pikantních) detailech ze zákulisí tahle knížka vážně není. Poutavé obálce a reklamním sloganům navzdory. Ono v ní o fanoušky Přátel popravdě nejde vůbec. Pominu-li cca 20 stran pojednávajících o tom, jak jednotliví herci své ikonické role získali, seriál tu slouží jen jako berlička podepírající příšerně dlouhou stať o vývoji americké společnosti na přelomu milénia. A když pak autorka v samotném závěru do celého mixu ještě přihodila #MeToo kampaň, ztratila u mě šanci i na průměrné hodnocení. Čekal jsem "Vše o nejoblíbenějším seriálu všech dob", dostal jsem "Vše o životě generace X v Americe; se zvláštním zaměřením na menšiny". O to jsem vážně nestál.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

Opravdu zajímavé čteni ze “zákulisí”, jak byl a je seriál vnímán veřejností, rozbory jednotlivých sérií...to vše mě jako fanynku tohoto seriálu zajímá...kniha se čte velice dobře

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

Kniha nám slibuje, že se dozvíme vše o seriálu PŘÁTELÉ. A je tomu tak a to jak od začátku seriálu tak že do konce. Kniha je psána jako článek (mě to tedy nevadí) . Ale podle mě spoustu lidí odradí. Již na začátku bylo napsané, že tato kniha je hloubkou studií historie a tradic Přátel, která zkoumá všechny aspekty seriálu od začátku, kdy podle mě první díl nebyl až taaaak dobrý až ke konci. Určitě doporučuji. Si přečíst ukázku knihy ať víte do čeho jdete. Za mě jsem spokojená a můžu doporučit.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

• 1 z 5 hvězdiček

Jsem zklamaná. Tak moc jsem se těšila až mi přijde tato knížka a dozvím se něco nového o tomto pro mě zbožňovaného seriálu. Většina knih má nezajímavý h prvních cca 70 stran než se člověk dobere nějakého děje ale toto, toto ani děj nemá. Upřímně jsem knihu ani celou nedočetla, protože jsem zklamaná z obsahu.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

Kniha je opravdu psaná spíš jako novinový článek (taky je psána novinářkou!), nicméně je vidět, že byl proveden výzkum a kniha nás zavádí spíš do prostoru za scénou. Autorka rozebírá kulturní dopad nejen na americkou společnost jako takovou, ale i na její menšinové skupinky - homosexuální, transgendární... Proč byli Přátelé tak populání? Proč my Evropané tak propadli partičce kdesi v New Yorku popíjející kafe? Za mě úžasná kniha, u které se zamyslíte.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749