Přátelé

Přátelé

3.0 z 5 hvězdiček 4 hodnocení čtenářů

3.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

• 2 z 5 hvězdiček

Tato kniha nám slibuje, že se dozvíme vše o tomto seriálu. Od jeho začátku, až po jeho velkou popularitu. Pohledy do zákulisí, historky,... Na knížku jsem se moc těšila, protože Přátelé miluji a viděla jsem je nespočetkrát, ale upřímně jsem byla velmi zklamaná. Je psána stylem, jako kdyby to byl novinový článek, nezajímavě, nepohltí Vás. Od začátku do konce je tu zmiňováno pro porovnání spoustu Amerických seriálů, jejichž názvy mi vůbec nic neříkaly. Autorka se snažila knihu vést chronologicky, ale v jednotlivých kapitolách skáče od jednoho tématu k druhému. V knize měly být známé hlášky ze seriálu, našla jsem jich tak pět schovaných někde v závorce v textu. A právě závorky a poznámky pod čarou (těch bylo v knize 85!), s tím jsem měla další problém, protože byly všude. Knihu bych uvítala napsanou lehčí formou, s fotkami, zajímavěji, poutavěji. I nadále zůstanu věrná seriálu a budu se na něj raději dívat, než si o něm číst :-)

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

• 1 z 5 hvězdiček

Jsem zklamaná. Tak moc jsem se těšila až mi přijde tato knížka a dozvím se něco nového o tomto pro mě zbožňovaného seriálu. Většina knih má nezajímavý h prvních cca 70 stran než se člověk dobere nějakého děje ale toto, toto ani děj nemá. Upřímně jsem knihu ani celou nedočetla, protože jsem zklamaná z obsahu.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749

Kniha je opravdu psaná spíš jako novinový článek (taky je psána novinářkou!), nicméně je vidět, že byl proveden výzkum a kniha nás zavádí spíš do prostoru za scénou. Autorka rozebírá kulturní dopad nejen na americkou společnost jako takovou, ale i na její menšinové skupinky - homosexuální, transgendární... Proč byli Přátelé tak populání? Proč my Evropané tak propadli partičce kdesi v New Yorku popíjející kafe? Za mě úžasná kniha, u které se zamyslíte.

Kniha, Kontrast, 2019, 9788075855749