4.1 z 5 37 hodnocení čtenářů

20× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Ladislava Konečná registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Neobvykle odvážné a na autorových znalostech historie založené zhodnocení našich nedávných let (od 1984 po současnost), které bychom si měli všichni zopakovat. Jeho predikce do budoucna není radostná, ale stále máme šanci příští roky ovlivnit budováním si solidního a poctivého vztahu k vlasti i rodině. Kdo si nebrání svůj domov, ten jej i ztratí, protože to za něj nikdo jiný neudělá!!! Očekávám, že za tuto knihu budou mít lidé neselského rozumu snahu pana spisovatele rozcupovat na miliony kousků. Máte můj obdiv pane Vondruško a děkuji, že jste!

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Velmi dobře napsané, až z toho někdy běhá mráz po zádech. Je dobře, že kniha byla vydaná a stojí za přečtení.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček Marta registrovaný uživatel

Knížku jsem našla pod stromečkem. Špičkové historické práce i občasné novinové fejetony pana doktora Vondrušky znám z dřívějška. Kronika je něco zcela jiného, ale velice čtivá, hodnocení vývoje od r. 1984, kolem převratu, divokých devadesátek až do dneška bez příkras a zcela reálně, že se až člověk diví, že to v době stupňující se cenzury prošlo. Hrozivá vize budoucnosti Evropy s postupující islamizací je varováním, jak by to mohlo dopadat, když se nebudeme bránit novodobým nájezdníkům. Vzhledem k tomu, že podobné názory nejdou pod fousy mainstreamovým novinářům, jen čekám, kdy z Vondrušky udělají agenta Kremlu nebo něco podobného.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček J@ registrovaný uživatel

Pecka. Lidi kteri tady psali recenze s opacnym hodnocenim nez ja, bych rekl ze knihu necetli, jen proklamuji svuj nazor ovlivneny idelogii, ale knihu zcela jiste necetli. Kniha neni apriori o islamu, za islam je mozne dosadit i jine hrozby, jine zeme, Rusko, Cinu. Ta kniha je slovy jedne z postav o ruleoutu. Je tam rada veci ktera se mi hodne nelibila, napriklad mi prijde trosku zidealizovana osobnost agenta STB v prvni casti romanu, stejne tak prijde velmi povrchne vylicena atmosfera 90tych let, neb jsem to zil a pamatuji si to lehce jinak. Nicmene v kontextu toho ceho dila dava smysl zpusob liceni i tech 80tych a 90tych let. Je treba si uvedomit ze ty jednotlive kapitoly jsou vypraveny jakoby temi postavami, je odhalovan jejich pohled na svet a to ze mam jinou zkusenost neznamena ze to nekdo prave takto prozival. Navic v kontextu toho co se deje dale to dava i smysl. Samozrejme nemuzu se ztotoznit s postojem nekterych romanovych postav, nicmene v souhrnu musim uznat ze jsou celkem dobre psychologicky vyprofilovane. Co se tyce vizionarstvi - kniha byla napsana uz pred nekolika lety a za tech par, to co vidime kolem sebe naznacuje ze pan Vondruska je jeste optimista, protoze nektere napady jako cernossky herec v roli D'Artagnana to uz tu mame ted v knize neco obdobneho nastalo az o 10 let pozdeji, take green deal myslim v realite predci tohle dilo. Myslim si samozrejme optikou roku 2023 ze energeticky problem bude vyrazne vetsi, v knize je jen okrajovy problem v italii, taky si myslim ze je zde velke riziko zaniku fyzicke meny. Nas zapadni svet je tak nehorazne zadluzen a vyrazne klesa jakykoliv technicky rozvoj, ackoli z pohledu tech hracicek ktere se lidem dostavaji do ruky se to tak lajkovi nemusi zdat, ale rychlost technickeho pokroku v 60-tych - 80tych let nedosahujeme ani nahodou. Nakonec roman konci vicemene velmi optimisticky, ja nasi budoucnost takto optimisticky nevidim. Lide ctete a prosim premyslejte o tom taky.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček Blanka registrovaný uživatel

Naprosto úžasná kniha s pravdivým vylíčením situací a dějů, které se tak skutečně odehrávaly. Není tam NIC přibarvené tak či tak. Opravdu to tak bylo, prožila jsem to. Děkuji velmi i za fikci do dalších let, protože při pozorném sledování toho, co se okolo nás velmi plíživě odehrává, není pan Vondruška tak daleko od možné pravdy. Děkuji jemu i vydavateli za odvahu.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

první část výborná, druhá (snad) až trochu přehnaně sci-fi :) . celkově výborné čtení.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček Martin Grüner registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Snad to takle nedopadne

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 2 z 5 hvězdiček Zdeněk Hudák registrovaný uživatel

Kniha se čte velmi dobře. A až po současnost je to vskutku pěkné dílo. Ale pak přichází extrém. A ke konci už jsem si říkal, ať už je konec. Přišlo mi, že autor končí s dechem, protože poslední kapitoly, jsou v porovnání s první polovinou, skoro až odfláknuté. Ale je to můj pocit. Mnoho čtenářů určitě nebude s touhle kritikou souhlasit. Nicméně mezi voliči pana Okamury a českými "vlastenci" má Kronika zániku Evropy potenciál stát se novodobou Biblí .

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček Jara registrovaný uživatel

Autorovy vize se začínají naplňovat.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 4 z 5 hvězdiček Aleš registrovaný uživatel

Kniha se díky svému rozsahu nedá zhltnout za dva večery, což ji možná u některých čtenářů diskvalifikuje. Musím ocenit velice dobře propracovanou a logickou skladbu příběhu. Vzhledem k tomu, že jsem knihu četl až 4 roky po jejím napsání (vydání), neshodovala se skutečnost s popisem některých událostí v knize. To ji však vůbec nesráží, naopak předpovědi autora byly velice blízko skutečným událostem, které se odehrály až po vydání knihy. Asi největší výtku bych měl k závěru knihy, kde jsou popisovány bitvy. Takhle současné války neprobíhají. Některé pasáže knihy by se daly tesat do kamene. Celkově knihu hodnotím jako velice dobrou a vřele doporučuji k přečtení.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 1 z 5 hvězdiček Petr Sedláček registrovaný uživatel

Dost sra*ka. Politická agitka pro zlodědka Zemana a jeho strašení černejma. Knížka čerpající ze strachu a rozdělení naší společnosti. Autor je proruSSácký, proti Havlovi a vymejšlý nesmyslnou budoucnost Evropy na základě autorově jednostranně chápané minulosti Evropy optikou proruSSáckého autora. Nevyvážené politické názory páně Vondrušky kapají z každé strany. Takže pro deZZoláty na přečtení dobrý, jinak sra*ka.

E-kniha, Moba, 2019,

• 5 z 5 hvězdiček Petr Hájek registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Super napsáno ! Čas ukáže jestli nás něco podobného potká !

E-kniha, Moba, 2019,

• 2 z 5 hvězdiček Miroslav registrovaný uživatel

No, nevím. Hlavní hrdinové - agent STB a spolupracovník STB, v jádru správní chlapíci, kteří to jako jedni z mála mají v hlavě srovnané, zachraňují se svými potomky Čechy před muslimy. A jelikož by to sami nezvládli, tak jim nezištně pomůžou bodří přátelé z Ruska (na rozdíl od těch hlupáků ze západní Evropy a USA). No nic, čekal jsem víc a knihu jsem dočetl spíše ze setrvačnosti.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček Jaroslav registrovaný uživatel

První polovina přesný popis nedávných dějin až do současnosti, druhá polovina velmi pravděpodobný vývoj,vynikající a záslužné dílo

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 4 z 5 hvězdiček Lenka Fridrichová registrovaný uživatel

Knížka je výborně čtivá stejně tak jako Vondruškovy historické romány. Jen si každý musí přebrat jaké poslání nám kniha ve formě vize jak by mohla Evropa dopadnout chce vlastně říct.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 1 z 5 hvězdiček Anna Vítková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Když pominu vykolejené názory hlavních hrdinů, děj se vleče, hrdinové jsou jeden, jako druhý. Stupidní dialogy bez bývýznamu a tisíce oslých můstků, kterými se autor snaží posouvat děj. Přes obrovskou snahu jsem nedočetla. Nuda, nuda, šeď, šeď!!!

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček Vladěnka registrovaný uživatel

Velmi dobře zpracovaná první část, která se opravdu stala a vychází ze skutečnosti. Druhá část mě trochu nahání hrůzu, jelikož tak nějak by to mohlo skončit. A hned jsem si na to vzpomněla, když v březnu začali lidé u nás i v Evropě vykupovat obchody. Sice pan Vondruška nepočítal s pandemií, ale nebezpečím jiného druhu a docela jsem si chvílemi připadala jako v jeho příběhu.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 4 z 5 hvězdiček Barbora K. registrovaný uživatel

Kniha se mi líbila a velmi dobře se mi četla. Doporučuji knihu přečíst - minimálně první polovinu knihy, ta je opravdu povedená! Druhá půlka už se mi četla hůře a konec mi přišel trochu přehnaný. Každopádně tato kniha stojí za přečtení.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 5 z 5 hvězdiček Ladislav registrovaný uživatel

Vynikající kniha. Naprosto věrným způsobem zobrazuje události po roce 1989 a v devadesátých letech . Také lehce nahlíží do práce humanitárních organizaci. Ve druhé polovině fikce neradostného vývoje, k němuž bohužel lehce směřujeme. Člověk se pomalu diví, že tato kniha mohla být v dnešní době vůbec ještě vydána. Pan Vondruška je frajer.

Kniha, Moba, 2019, 9788024388984

• 4 z 5 hvězdiček Ema Glocknerová registrovaný uživatel

Knížka se četla výborně, děj knížky , vykonstruovaný na základě dosavadních dějinných událostí, je bohužel velmi pravděpodobný .