4.5 z 5 55 hodnocení čtenářů

36× 5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Jarda Poustecký registrovaný uživatel

Tahle kniha se nedá hodnotit pouze jedním slovem a ani nějakýma hvězdičkami. Neboť taková škála úrovně hodnocení tu není. Jedna velká škoda je, že jsem nečetl předchozí Šelmu a sáhl rovnou po novinkovém Hračkáři. Poněvadž teď si nemá smysl předchozí knihu kupovat, neboť se její obsah dozvíte i v Hračkářovi. Takže, pokud se rozhodujete jestli nejdřív novinku Hračkář a pak zpětně Šelmu, nedělejte to. Nejdřív ji a pak jeho :) Ale zpět k hodnocení, myslím si, že jsem vybíravý čtenář. Tahle kniha mne úplně dostala a poslední třetinu jsem hltal každým slovem, každým písmenkem. Totálně! Dlouho jsem si takhle nepočetl. Klobouček dolů, už se těším na další (Teorie vraždy - Murder Theory), snad vyjde ještě letos.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 4 z 5 hvězdiček Shira009 registrovaný uživatel

Ačkoliv dějově na sebe knihy v sérii nenavazují, je lepší přečíst si nejdříve Šelmu. Tímto krokem nebudete ochuzeni o moment překvapení. Andrew Mayne má dar zaujmout čtenáře od prvních stránek a vtáhnout vás do světa hádanek a záhad, které je třeba rozluštit. Ocitáte se tak uprostřed nevysvětlitelného případu a zdánlivě nesouvisejících úmrtí. V tomto bodě bych ráda zdůraznila, že kniha má na můj vkus tak trochu pomalejší rozjezd a zbytečně se vleče. Nicméně autor díky živým a detailním popisům vytváří sugestivní atmosféru, která vás přenese přímo do centra dění. Námět a téma jsou bezesporu šokující, nicméně samotný závěr je až příliš ukvapený a nenabízí odpovědi na řadu otázek ohledně motivu a pohnutek vraha. Krátké kapitoly oproti tomu udržují čtenářovu pozornost a jak už jsem zmínila na začátku, dobře vystavěná atmosféra vás vtáhne do děje. V celkovém kontextu se však jedná o povedený thriller plný záhad a nečekaných zvratů. Závěrem nesmím opomenout zajímavý přebal knihy, který bude bezesporu ozdobou každé knihovny.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Gabriela registrovaný uživatel

Theo se stává mým oblíbencem! Ne že bych úplně vždycky věděla o čem to mluví :D Zkrátka nejsem vědec a některým věcem tak úplně nerozumím, ale detektivní příběh mě moc bavil. Nemohla jsem se dočkat až budu moct zase číst a dozvědět se, jak Hračkáře dopadne, protože policie opět selhává. Líbily se mi zmínky o skutečných sériových vrazích, jejichž dopadení bylo ze strany policie taky často spíš dílem náhody...nevěřili očitým svědkům, dlouho nepřipouštěli, že by mohlo jít o sériového vraha, nedostatek důkazů apod. Neřešila jsem uvěřitelnost a prostě si čtení užila.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Gabriela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělý, poutavý, napínavý příběh. Baví mne netradiční metody vyšetřování, které hlavní postava má a její způsob přemýšlení. Skvělé navázání na první díl Šelma, ale dá se číst i samostatně.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Alena Niklová registrovaný uživatel

Napínavé čtení, kdy mě i v poslední části knihy přejel mráz. Téma opravdu,brrrr . Bohužel se tuto děje a zrůdy s touto úchylkou nejsou výjimkou. Doporučuji.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna registrovaný uživatel

Moc se mi to líbilo.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel

Autor si drží laťku stejně vysoko, jako u první knihy. Nemůžu se rozhodnout, jestli o ní říct, že byla stejně dobrá, nebo ještě lepší.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Darina Vorlíčková registrovaný uživatel

Tato knížka byla další volbou po knize Šelma a ani tentokrát autor nezklamal. Příběh je poutavý a napínavý.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Autor nezklamal. Dobře se čte. Příběh je napínavý.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Jana Škutková registrovaný uživatel

Skvělá knížka, báječné pokračování profesora Thea, který mi vážně prirostl k srdci. Kniha byla dynamická.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Vladimira Vanous registrovaný uživatel

Super!

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 3 z 5 hvězdiček Paty registrovaný uživatel

Trvalo mi déle, než jsem se začetla. Od druhé třetiny knihy to začalo být zajímavé a děj se začal rozvíjet, ale kniha byla slabší než Šelma.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Irena Tesařová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se mi líbila - moc. Čtu stále. Od tohoto autora jsem četla již knihu Šelma a také se mi hrozně líbila. Není to běžná detektivka, je jiná, a tím si ji velmi dobře pamatuji. Líbí se mi i popisy, charakteristiky osob, styl psaní i lehký humor...takže se člověk i pobaví. Kromě toho má kniha spád, je napínavá...Vřele doporučuji si ji přečíst. Tím, že čtu jednu knihu za druhou, nesnáším fráze, lacinost a "okecávání", takže zde jsem byla naprosto spokojená. Každé slovo tam sedí, nic není zbytečné....Výborný spisovatel.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 3 z 5 hvězdiček Veronika Drdová registrovaný uživatel

Hračkář byl pro mě lepší než 1. díl Šelma. Může to být tím, že člověk sleduje příběh hlavní postavy vědce Thea, kterého už trochu lépe zná z předchozí knihy. Také se mi tento sériový vrah zdál o něco uvěřitelnější. Ale opět mě mrzí vykreslení policie jako velmi neschopné. Vědec tedy zůstává sám proti všem. Líbilo se mi, že přístup vědce k policejní práci je prostě jiný a dívá se na něj z jiných úhlů pohledu. Vyšetřování tak bylo netradiční. Ale škoda, že konec byl opět celkem rychlý, zběsilý a tentokrát nedošlo k vysvětlení mnoha podrobností ...bylo by lepší ten příběh přece jen trochu více zaměřit na postavu vraha (jeho motivaci, jeho vývoj). Vědecké teorie a poznatky (mimo jiné i o skutečných sériových vrazích) dělají knihu opět zajímavější a odlišitelnější od ostatních, ale přiznávám, že jich možná na mě bylo až trochu moc a nevěnovala jsem všem pozornost. Hodnocení je tedy stále 3*. Oddechové, svižné čtení, krátké kapitoly, žánrově průměrné. Ale nezanechalo ve mě hlubší pocity, že bych knihu musela číst znova. Jediný důvod, proč si tedy sérii The Naturalist zatím nechávám v knihovně jsou opravdu krásné obálky s 3D efektem.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 3 z 5 hvězdiček Beáta Rousová registrovaný uživatel

Šelma byla o chlup lepší než Hračkář ale přišlo mi že pan profesor byl takový více lidský , v první knize mi přišel dost společensky neohrabaný a nepolíbený sociálním životem ale v Hračkáři už na tom byl lépe , jeho povaha je dost matoucí jelikož jak bylo zmíněno v knize hraničí to se sociopatem. Příběh byl celkově velmi zajímavý a představa že by se toto někde dělo je dost děsivá.Kniha byla dobře napsaná i když tam bylo hodně vědeckých termínů ale i tak je to povedený thriller.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Lenka V registrovaný uživatel

Doporučuji, bavila. Příběh i děj napínavý

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 4 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Šelma naprosto úžasná, avšak tohle už mě tak nezaujalo. Těším se na teorii vraždy snad to nebude zase o level níž.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Nikola registrovaný uživatel

Kniha je opravdu mrazivý zážitek.Až na začátek kde sem občas přeskočila nějakou větu-která obsahovala různé vědecké poznatky,sem jí četla jedním dechem.Zanechala ve mě stopu a stále si říkám,že taková zvěrstva na dětech je opravdu někdo schopný páchat.Akorát konec,mě úplně neuspokojil,zustalo ve me mnoho nezodpovezených otazek o vrahovi.Možná bylo lepší se zaměřit více na vraha než na ty vědecké věci.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

Opět strhující vyprávění, věřím, že opravdu takový lidé s vysokým IQ existují. Vidí věci jinak než lidé, kteří žijí obyčejný život. Umí si spoustu věcí odůvodnit, poskládat určité znamení, mít intuici. My věříme jen tomu, co vidíme. Oni vidí to, co je schované a to mě fascinuje. Nevím zda je to dobře nebo špatně, ale takových lidí, co jsou pro spravedlnost by mělo být daleko víc. Opět se ukázalo, že policie si drží dobře placená místa a to co je problém, nebo nebezpečí nechtějí se do toho zaplétat a i za cenu, že mají jiného pachatele, uzavřít rychle případ.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076173552