4.5 z 5 118 hodnocení čtenářů

81× 5 hvězdiček 24× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Mašková Karolína registrovaný uživatel

I když jsem tuhle knížku přečetla už před pár dny, pořád nějak nevím, co k ní říct - úplně mě pohltila - o jiných bych řekla, že byly super, skvělý, úžasný... O týhle to ani říct nejde, tahle knížka je prostě děsivá od první do poslední stránky... Fascinuje mě už jenom ta obálka, když se na ní podívám. Když jsem jí četla, vůbec jsem se od ní nemohla odtrhnout, pohltila mě natolik, že jsem měla pocit, jako bych tam byla a běhala s těma čtyřma v noci po horách a snažila se pochopit, co se to vlastně děje... Přiznám se, že když jsem jí dočetla, vůbec jsem nevěděla, kdo a kde jsem... Obsah tý knížky se hrozně blbě vysvětluje, tohle si prostě musí každej přečíct sám a udělat si na to vlastní názor... Já můžu říct jen to, že většině toho, co je tam napsáno věřím a do těch hor by mě v životě nikdo nedostal... I když se přiznám, že mě představa, že bych tam jednoho dne šla, dost láká - ostatně, jak bylo napsáno i v tý knížce "Koho Tribeč jednou pohltí, už ho nepustí." - a u mě to rozhodně platí, myslím, že tohle místo mi bude v hlavě strašit ještě hodně dlouho.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Dana registrovaný uživatel

Úplně skvělé čtení, bála jsem se děsně...všechno co napsal bylo perfektní.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Ondřej Vybíral registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se četla dobře.Horší byl konec.Autor mohl víc rozvést problematiku záhady.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Honza registrovaný uživatel

Příjemně vtáhne do děje. Odkazy na stránky a noviny delaji knihu uvěřitelnejsi a tím zajímavější Mráz po zádech může běhat i bez litrů krve..

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Bětka registrovaný uživatel

Výborné, doporučuji... Zvláštní pocit, když je strach vyvolaný zcela obyčejnými věcmi...

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Tereza registrovaný uživatel

Když jsem ji dočetla, naskočila mi po celém těle husí kůže. Strhující,zajímavý příběh... neznám slovo pro pocity, které ve mě kniha zanechala.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Jan registrovaný uživatel

Tak předně, nevěřím na nadpřirozeno. Pokaždé, když se ve filmu objeví nevysvětlitelné věci typu LES OBŽIVL nebo OTEVŘELA SE JINÁ DIMENZE PROSTORU, trpím jak zvíře, protože na podobné věci prostě nevěřím. I proto jsem k Trhlině přistupoval se značnou skepsí. Byl jsem však velice mile překvapen. Bylo to čtivé, zaujalo mě to hned na začátku a do konce mě to nepustilo. Snad i proto, že se mě autor nesnažil přesvědčit, že to vše se skutečně stalo, pouze mi nabídnul vyprávění jednoho člověka, podepřel ho několika ověřitelnými zdroji a nechal na mně, co si o tom budu myslet. A můj závěr? Velice podařená mystifikace, na kterou si s úsměvem vzpomenu pokaždé, když zabloudím někde v lese :-)

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina registrovaný uživatel

Naprosto luxusní knížka, která dokáže vyvolat neskutečné pocity. Všemi deseti doporučuji všem, kdo má rád trochu záhad. Nikdy jsem nečetla knihu, při které bych cítila něco podobného.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Žaneta T. registrovaný uživatel

Tahle knížka mě úplně pohltila, musela jsem zhltnout jedním dechem. Napínavá, tajemná a skvěle psaná. Jsem milovník Stephena Kinga a tak často mě nic moc nepřekvapí a tohoto autora nepřekoná, ale mám radost, že jsem našla autora, který se alespoň přiblížil. Hned jsem přečetla od pana Kariky i knihu Tma a nyní čtu Strach. Budu napjatě čekat, co dalšího tento autor napíše. Vřele doporučuji.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Martin Palát registrovaný uživatel

Velmi kvalitní dílo.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 4 z 5 hvězdiček Shira009 Uživatel aplikace KDčko

Trhlina je pro mě osobně mimořádně povedený thriller, který je prošpikovaný nečekanými zvraty a napínavými momenty. Jozef Karika precizním jazykem nahazuje střípky nejrůznějších informací a čtenáře tak drží neustále ve střehu (a samozřejmě napětí). Nesnaží se o přesah a dobře využívá potenciálu internetu a novinových článků. Byla jsem vážně překvapená, jak autenticky díky tomu celý příběh vyznívá. Autor zároveň šikovně buduje napětí a za největší klad knihy považuji samotnou čtveřici hlavních hrdinů. Každý je jedinečnou individualitou nesoucí si své vlastní břemeno. Díky dobře vykreslené psychologii působí každý jedinec reálně a opravdu uvěřitelně. Všichni se neustále ocitají ve spletitých situacích a musí čelit nebezpečím, která se s každou další otočenou stránkou stupňují. Jozef Karika svým čtenářům nic nedaruje a díky dobře vystavěné atmosféře vás dokáže udržet v permanentním napětí a zvědavosti. Pokud pochopíte, o co autorovi jde, nebudete se moci od knihy odtrhnout.

Kniha, Argo, 2019, 9788025728253

• 2 z 5 hvězdiček Tereza Hrdinová registrovaný uživatel

Nudné

Kniha, Argo, 2019, 9788025728253

• 5 z 5 hvězdiček Barbora Lesová registrovaný uživatel

Opravdu přečteno jedním dechem. Při čtení jsem měla husí kůži, až jsem se bála když jsem byla sama doma, ale nemohla jsem se odtrhnout. Vlastně do teď ani nevím čeho jsem se bála. Skvělá a napínavá atmosféra!

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 4 z 5 hvězdiček Michaela Řechtáčková registrovaný uživatel

Mé první setkání s autorem a jelikož nečtu anotace, vůbec jsem netušila, do čeho jdu. Největší záhada Slovenska - je to pravdivé? Mám si opravdu zkoušet vše googlovat? Ať tak či jinak, mizení lidi v pohoří Tribeč - koho by to nezajímalo? . První polovina knihy byla nudná a zdlouhavá. Opravdu jsem měla chuť ji odložit a pokud bych si ještě jednou přečetla o tom, že má hlavní hrdina (tedy vypravěč Igor) vysokou školu, asi bych to udělala... Přišlo mi, že je to snad v každé druhé větě a velice mě to otravovalo. Četla jsem ale dál s pocitem, že prostě přijde něco velkého... . ... a přišlo! Druhá polovina knihy byla skvělá. Výprava lesem, vývoj osobností, myšlenky, které měl Igor v hlavě, strach, který byl naprosto všude a pocit, že se z toho nikdy nemůžete dostat ven ... parádní. Trochu mi to připomnělo knihu Odbočka v lesích, možná by měly oba příběhy v reálu i stejné vysvětlení, kdo ví... . Já věřím na všechny tyhle věci a jediné, co mám teď v hlavě je strašná chuť se do těch lesů vydat a prostě si to zkusit na vlastní kůži! Vážně. A věřím, že mě to bude lákat, dokud se k tomu opravdu jednou nedokopu ... . Igor nebyl zrovna nejlepší vypravěč, ale kdo ví, co s ním tato zkušenost udělala. Konec byl možná až moc, nebo možná málo. Já se u knih neumím bát, prostě mi to nejde, chybí mi ta realita, ten obraz ... takže na mě to nijak nepůsobilo, ale četlo se to dobře. Určitě mám v plánu zkusit i tolik opěvovanou knihu Strach.

Kniha, Argo, 2019, 9788025728253

• 5 z 5 hvězdiček Martina Pollnerova registrovaný uživatel

První kniha od autora. Audiokniha. Výborný příběh, slovenská krajina, navazuje na opravdové skutečnosti. Napínavé se zajímavým koncem. Super doporučuji

Kniha, Argo, 2019, 9788025728253

• 5 z 5 hvězdiček Razorek registrovaný uživatel

Na knihu jsem narazil díky filmu na Netflixu a hned na začátek mohu říct pečte na film je to jen slabej odvárek knihy, protože ta můj mozek rozebrala na molekuli.Je to realita a nebo jen mystifikace?To už se nikdo asi nedozví,ale pokud je to druhá varianta tak je to minimálně hodně solidní kosmickej horor a inspirace Lovecraftem se tu nezapře. Každopádně po dočtení jsem hned frčel objednat i zbylé knihy autora

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 4 z 5 hvězdiček Jakub Procházka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Druhá nejlepší kniha od Kariky hned po Strachu.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

Čte se jedním dechem. Bravurně napsané. Znám film, ale to je sotva polovina obsahu knihy a konec je jiný. Kniha je lepší. Doporučuji každému, kdo má rád tajemno, budování napětí, horor scifi. Vše je tu zastoupeno. A navíc na pozadí reálných a ověřitelných událostí z historie. Tríbeč je skutečný a děsivý.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel

Kniha která Vás nepustí. Nedalo se od ní odejít, autor je úžasný, silně čtivé, ale na mě až moc. Husí kůži mám ještě teď.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329

• 5 z 5 hvězdiček HONZZIK registrovaný uživatel

Spolu s knizkou Strach se podle meho nazoru jedna o nejlepsi autorovu knihu. Text je strhujici, desivy, napinavy do posledni stranky. Po precteni zacne mnoho ctenaru uvazovat o tom, ze mozna nejde vse naprimo videt, slyset, zmerit a vyfotit. Co kdyz jsou urcite veci, ktere jenom proste neumime tzv. prokazat? Na tuto otazku si musi kazdy odpovedet sam, text mimo jine prave nabizi po precteni i hodne zajimavych zamysleni.

Kniha, Argo, 2017, 9788025722329