4.5 z 5 15 hodnocení čtenářů

10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Lucie Šišková registrovaný uživatel

Potěšilo mě, že je kniha jiná než ostatní. První série, již jsem četla - Marriage to a Billionaire -, byla skvělá. Pak jsem se podívala na sérii Searching for... A byla zklamaná. Tady jsem našla i něco jiného a příběh hlavně nesklouznul k pravidlu, kdy je všechno skvělé, pak musí jedna z postav udělat velkou chybu a nastane drama, pak se po dlouhé době dají znova do kupy. Tady nastal rozhodně obrat k lepšímu. Bylo to víc o postavách, šlo se hloub. Krok správným směrem. Paráda.

Kniha, Ikar, 2019, 9788024938967

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

První kniha od této autorky co jsem přečetla a moc se mi líbila, bavil mě její styl psaní, s trochou humoru a škádlení, lásky i truchlení, bylo tam od každého tak akorát. Doufám, že bude o této dvojici zmínka i v ostatních dílech, jak si staví svůj dům snů a jak to nakonec vyřeší s dětmi. A doufám i pokračování bratrů bude tak působivé. Určitě neskončím u této série a přečtu i jiné knihy této autorky.

Kniha, Ikar, 2019, 9788024938967

• 4 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

V této sérii se dostáváme do trochu jiného prostředí, což je oproti bohatým podnikatelům v obleku příjemná změna. Tři bratři se zde po letech opět setkávají a snaží se společně vést rodinou firmu. Je to moc pěkná triologie, i když osobně tento první díl považuju za malinko slabší, protože mi úplně nesedla zápletka. Ona se jím nechá zviklat a začne se chovat ve své profesi zařizování interiérů jinak, on ji v tom celou dobu podporuje, aby se pak ukázalo, že to bylo úplně špatně. Následně proběhne přestavba a reorganizace takřka lusknutím prstů, kdo to zaplatí, to uvidíme... tady si opravdu nemyslím, že by to v reálu šlo tak snadno. Vadí mi, když autor/autorka zasadí příběh do reálných míst a snaží se být co nejvíc autentický ve svých popisech a časových údajích a pak tam naháže okolnosti, které prostě v reálu nemohou fungovat. Jinak je to ale příběh hezký, neotřelý a následující díly jsou ještě lepší.

Kniha, Ikar, 2019, 9788024938967

• 5 z 5 hvězdiček sanny_book_photo registrovaný uživatel

Tento román mal taký sexepíl, že občas bolo horúco aj mne. Však kto by odolal trom bratom Calovi, Tristanovi a Daltonovi? Súrodencom, ktorých spája krv a cieľ udržať si firmu. No vedia zabudnúť na minulosť? V prvej časti sa dej točí hlavne okolo stavbyvedúceho Cala a Morgan. Dizajnérky, ktorá sa nebojí práci, priamo na stavbe a očaruje zamestnancov svojou ženskou silou. Morgan som si hneď obľúbila, aj s jej ružovou stavbárskou prilbou a ružovými pracovnými topánkami. Cal je za mňa asi najsexy postava o akej som kedy čítala. Vyvíjajúci sa vzťah Cala a Morgan boli nabité, horúcimi pasážami. Ľahký dej bez nejakých ťažkých zapletok sa čítal skvele. Vtipné situácie dotvárali úžasní mastifovia Gandalf a Balino.

Kniha, Ikar, 2019, 9788024938967

• 5 z 5 hvězdiček Kamila Simajchlová registrovaný uživatel

Kniha, úžasná, četla se mi jedním dechem.