4.2 z 5 24 hodnocení čtenářů

13× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Měla jsem možnost si knihu Stranger Things: Temný experiment přečíst v předstihu a jsem za to moc ráda. Jsem velký fanoušek seriálu a tak jsem se na knihu, která je seriálovým prequelem, moc těšila. Seriál má velmi silnou atmosféru a tak jsem se trochu bála, jak bude fungovat v knižní podobě, kde je podle mě tvorba atmosféry přece jenom o něco složitější. Autorce se to však povedlo perfektně. Jsem z knihy nadšená. Čte se krásně, je plná velmi sympatických postav, kterým nejde nefandit. Nejvíc mě bavilo to, jak autorka čtenáře uváděla do doby. Detaily, které nejsou na první pohled navozovala atmosféru. Postavy zde řeší Woodstock, obavy z vražd (o kterých oni ještě neví, kdo je má na svědomí - my už víme, že jsou zde zmiňovány vraždy způsobené Charlesem Mensonem), první člověk na měsíci, válka ve Vietnamu... Tyto věci nejsou pro děj nijak podstatné, ale mě neuvěřitelně bavily. Příběh je tajemný, oproti seriálu je zde napětí tvořeno o něco více psychologicky. Knihu si užije jako skvělý mysteriózní román i člověk, který seriál nezná, ale fanoušci seriálu si ho podle mě vychutnají o něco víc. Kniha se mi neskutečně moc líbila.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Perfektní

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Já jsem z příběhu nadšená! Ano, nebylo to dokonalé, ale pokud zbožňujete seriál, tak tuto knihu zkrátka potřebujete. Rozhodně je to milé zpestření mezi čekáním na novou řadu. Já tyto prequely moc nemusím, jelikož mi to vždy zkazí celkový dojem z hlavního příběhu, ale tohle se mi s Temným experimentem nestalo. Bylo to skvělé, čtivé, poutavé a já si příběh užívala, jak jen to šlo. Už aby vyšel další díl o Hopperovi!

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

• 2 z 5 hvězdiček

Takový hype a taková nuda. Stranger Things miluju a opravdu jsem na tuhle knížku těšil. Dopadlo to tak, že do čtení jsem se musel vysloveně nutit. Bez napětí, bez atmosféry, zbytečně natahované. Tohle je materiál pro povídku a ne pro román.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Kniha se mi četla skvěle.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Knihu jsem si kupovala díky recenzím a ohlasu na seriál. Se seriálem to nemá nic společeného, což je plus. KAždopádně anotace vyzdvihovala knihu k výšinám. Pro mě pěkná povídka, která neměla konec, vůbec nevím jak to s hlavníma hrdinama dopadlo. Kniha byla čtivá.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

O knížce ani seriálu jsem nic nevěděla. Je to čtenářský zážitek od začátku až do konce. Upoutá to čtenáře a nepustí až do konce.Je to napínavý děj, nejvíce, když se objeví malá holčička 008 . Bála jsem se o ní , fandila jsem Terry, aby jí pomohla z hrůzné laboratoře. Všechny postavy jsou dobře popsané, sympatické. Četla jsem to jedním dechem, vůbec jsem se nemohla od knihy odtrhnout.Doporučuji knihu přečíst.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Syn 16 let- Je nadšený, okamžitě chce zkouknout i seriál

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Kniha není podle mě nijak vázána na znalost seriálu, vlastně podle mě by snesla ještě pokračování o dospívání Jedenáctky... Místy, pravda, trochu nudnější pasáže, ale i tak určitě dost napínavých momentů a nečekaných zvratů.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

O této knize jsem nic nevěděla. Netušila jsem do čeho jdu, ale díky výzvě společně čteme se mi dostala do rukou a já jsem za to ráda. Příběh se odehrává v roce 1969, v USA ve státě Indiana. Zuří válka s Vietnamem, na měsici přistál první člověk a chystá se slavný Woodstock. Studentka Terry cítí, že se svět mění a chce být u toho. Když se jí naskytne možnost účastnit se důležitého vládního experimentu, neváhá a okamžitě jde do toho. Brzy zjistí, že to není jen tak nějaký experiment, ale že se v laboratořích děje něco hrůzného a Terry chce za každou cenu příjít na to, co. Když se potká s malou holčičkou, označenou 008, která je v laboratoři vězněna kvůli svým nadlidským schopnostem, rozhodla se jí zachránit, ale na to už sama stačit nebude... Napínavé, akční, lidské, čtivé, má to spád. Knížka mě nadchla natolik, že se musím podívat na seriál. Určitě doporučuji si přečíst.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Myslím že pro fanouška Stranger Things téměř povinnost! Skvěle se čte (uznávám, místy trochu nudná vata), ale ruku na srdce, jakmile v textu narazíte na číslo 011 tak to s nadšením jedním dechem sjedete až do poslední tečky :) Zajímavé dobře vykreslené postavy, příběh hezky graduje, autorka zvládá i obstojně napínat, já si to prostě užil... Jedním slovem "bitchin'!" :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Tuhle knížku jsem začal číst, když jsem sledoval i druhou řadu seriálu a pěkně mi to na sebe navázalo. Kniha dovysvětluje, kde se vlastně vzala seriálová El a také mnoho dalších věcí. Místy, ale musím podotknou, že jsem se i nudil a některé pasáže bych vynechal

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897

Mě se knížka líbila. Koukám na seriál, ale určitě není podmínkou ho vidět. Místy občas dlouhé a nudnější některé věci se pořád opakují dokola, ale jinak za mě palec nahoru :-)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075857897