Kaštánek

Kaštánek

4.7 z 5 hvězdiček 16 hodnocení čtenářů

• Dánský scenárista Søren Sveistrup mě skutečně překvapil – a určitě nejsem sama. Příběh, který vznikl z jeho pera je nesmírně čtivý, komplikovaný a má zvláštní dynamiku projevující se už na samotném počátku, kdy si říkáte „to ještě bude jízda!“. Jedná se o thriller, z něhož vás bude často mrazit a připravte se i na chvíle nevolností, pokud nejste ostřílený čtenář. Odhalit pachatele je prakticky nemožné, za to oblíbit si dvojici vyšetřovatelů skutečně snadné. Autor se vydal cestou minimalismu, co se týče rozebírání osobních životů ústředních postav. Čtenář se o Naile Thulinové a Marku Hessovi dozví nezbytné minimum, nicméně to je možná právě onen faktor, díky kterému jsou oba dva vyšetřovatelé svým způsobem sympatičtí…

Více

Kateřina Svobodová Kateřina Svobodová

4.7 z 5 16 hodnocení čtenářů

12× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Hodnocení našich knihkupců: 4.8 z 5

• 5 z 5 hvězdiček Eva Francová

Kaštánku, kaštánku, jen pojď dál. Máš-li nějaké kaštánky pro mě, rád bych si je vzal... Máte rádi kaštany? A děláte si z nich figurky? No nevím, jestli Vám to vydrží i po přečtení této knihy :-) Knížka je o vyšetřování vražd, u kterých se vždy najde figurka z kaštanů. Navíc se na nich najde otisk prstu dívky, která je již rok nezvěstná. Nesourodá detektivní dvojice se snaží případ vyřešit, ale jejich cesta není jednoduchá. Napínavý příběh, který Vás pohltí hned v první kapitole a až do poslední chvíle nebudete tušit, kdo je vrah. Knížku vřele doporučuji - skvěle napsané, akční, má to spád. Citlivější povahy ale dávejte pozor na reálně popsané bezcitné vraždy.

Kniha, Kniha Zlín, 2019, 9788074737732

• 5 z 5 hvězdiček Beáta Rousová

Kaštánka mám za sebou a musím říct že bylo hned od prvních stran jasné že je to skvělá kniha . Vraždy byli popsány velmi dobře a má představivost pracovala na plné obrátky .Zločiny byli originální a musím říct že nic podobného jsem ještě nečetla což je další plus. Nápad s kaštanovými panáčky je skvělí , každý někdy nějaké dělal a nepochybně až příště půjdu kolem kaštanu vzpomenu si na tuto knihu . Měla jsem svou teorii o tom kdo je vrahem zvaným Kaštánek , ale ukázalo se že jsem se spletla. Kniha byla napínavá a velmi velmi dobře napsaná , bylo tam sice pár krkolomných výrazů ale jen pár takže to šlo. Co se týče postav tak jsem si oblíbila Marka Hesse ale vyšetřovatelku Thuinovou zase moc ne...nějak mi k sobě moc nešly ale každý zvlášť byli dobří . Za to ministryně Rosa Hartungová se mi zase nelíbila vůbec ani nevím proč ale prostě mi nebyla sympatická. Knihu jsem četla celkem dlouho ale je to tím že je teď méně času , jinak bych ji určitě slupla za dva tři večery. Kdo nečetl rozhodně doporučuji je to skvělá detektivka.

Kniha, Kniha Zlín, 2019, 9788074737732

• 5 z 5 hvězdiček Peter

Kniha velmi prekvapila. Opravdu napinavy pribeh a zajimavy namet. Rozhodne se tesim na dalsi knihu od tohoto autora, pokud dalsi bude :-)

Kniha, Kniha Zlín, 2019, 9788074737732

• 4 z 5 hvězdiček Jana Novotná

Klasická severská detektivka, ale četlo se to dobře, zpočátku to mělo pomalejší spád.

Kniha, Kniha Zlín, 2019, 9788074737732

• 5 z 5 hvězdiček Simona Korotvičková

Za mě super kniha, četla se skvěle, napínavé celou dobu, konec super, ale čekám ze bude pokračování podle toho konce ? Některé věci tam nebyly dovysvetlene, tak se těším

Kniha, Kniha Zlín, 2019, 9788074737732

• 5 z 5 hvězdiček Sára Šnajdrová

Perfektní! Napínavé od začátku až do konce! Velmi mě bavila provázanost příběhů, i když mi chvíli trvalo, než jsem se zorientovala... morbidní na mě tak akorát :-D detektivní linie, za mne, velmi dobře propracována.

Kniha, Kniha Zlín, 2019, 9788074737732

• 4 z 5 hvězdiček Lenka V

Kniha mě bavila, zajímavej příběh, ale konec protažený až zbytečně, ale závěr překvapil

Kniha, Kniha Zlín, 2019, 9788074737732

• 5 z 5 hvězdiček Jana Bártová

Tak tohle byla opravdu super knížka. Po dlouhé době sympatičtí vyšetřovatelé (žádní namachrovaní, sprostí alkoholici) Děj napínavý,svižný. Vraždy stylu Chrise Cartera a to se mi líbí a doufám,že se rozjíždí slibná série, protože ten konec tomu rozhodně nasvědčuje. Prostě super :-)

Kniha, Kniha Zlín, 2019, 9788074737732