3.6 z 5 9 hodnocení čtenářů

• 2 z 5 hvězdiček Nela ( IG: Copata.knihomolka) registrovaný uživatel

Tuto knihu jsem brala do rukou jako oddechové čtení a přesně také to jsem od knihy dostala. Byla plná klišé, poměrně dost předvídatelná, ale rozhodně jsem si u ní odpočinula. Hodně mě zde bavila hlavní hrdinka Nat, která nebyla typickou hlavní hrdinkou. Je to kus ženský s pořádným sebevědomým. Měla ho občas až příliš, ale byla to fajn změna oproti „vyvoleným šedým myškám“. Napříč tomu mě příliš nebavil Oscar, který byl tajemnější, než bylo nutné a mám pocit, že zde tak trochu hrál roli Anastasie z 50 odstínů. Uťáplý chlap s ďáblem v těle. Osobně mě vůbec neoslovil, ani vzhledem, ani svým charakterem. Co se autorce povedlo, jsou popisy prostředí, které s hlavní dějovou linkou mělo pramálo společného, ale rozhodně stojí za zmínku. Zamilovala jsem se do něj mnohem víc než do postav. V tomto příběhu autorka opravdu vytvořila venkov snů, včetně mnoha sexy farmářů a ironického humoru. Ten se vážně povedl. Plus dávám také za zpracování náročnějšího tématu a to, že týrání nemusí být pouze fyzické, ale také psychické. O tom je určitě třeba více mluvit, protože na všechny jizvy jsou vidět. Co se autorce nepodařilo, jsou sexuální scény. Za mě tomu chyběla jiskra a trochu osobitosti a originality. A to už vůbec nemluvím o bezduchých rozhovorech mezi hlavními hrdiny, které dle mého pohledu postrádali jiskru. Peprné to bylo dost, o tom žádná, ale nemělo to náboj. Měla to být komedie, ale až tak moc jsem se u knihy nenasmála, ačkoliv jsem si u ní odpočinula. Hodnotím 2/5 a vám doporučuji sáhnout raději po jiné autorčině knize, snad budete mít větší štěstí.

E-kniha, Mladá fronta, 2019,

• 3 z 5 hvězdiček Sabina registrovaný uživatel

Velké zklamání. První díl byl super, a tak jsem se nemohla dočkat toho druhého. Jenže už hodně dlouho se mi nestalo, aby mi hlavní postava byla tak nesympatická. Nataliin přístup ke svému tělu byl skvělý, ale přišlo mi, že žila jen pozlátkem, prací a především sexem...její postava na mě byla zkrátka příliš a nesedla mi. Sympatická mi začala být na posledních třiceti stránkách, což je dost žalostné. Oscara jsem si v prvním díle idealizovala také trochu jinak a nevyvolal ve mě žádné emoce. Plusové body jsou určitě za vtipnost, prostředí a prolínání s postavami z předchozího dílu.

Kniha, Mladá fronta, 2019, 9788020442451

• 3 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel

Claytonová je moje oblíbená autorka a tohle je pro mě zatím její nejhorší kniha. Obálka a překlad názvu ubrala na hodnocení jednu hvězdičku. Nepochopitelné. Také si nedokáži nějaké situace s ženou velikosti XL představit, proto se mi do knihy hůře začítalo. I tak nesmí tato kniha doma chybět.

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

I druhý díl velice pobavil, ne všem chlapům se líbí vychrtlé holčiny. A v tomto díle to bylo jasně poukázáno, že i s úžasnou velkou p..... se chlapovi líbí na co se dívá :-) Pěkné letní čtení.