Duch domu Ashburnů

Duch domu Ashburnů

4.5 z 5 hvězdiček 96 hodnocení čtenářů

4.5 z 5 96 hodnocení čtenářů

67× 5 hvězdiček 15× 4 hvězdičky 12× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Ačkoliv je celá zápletka dobře vymyšlená, neměla jsem pocit, že jsem v knize objevila něco nového, převratného, co by tematicky zcela vybočovalo obvyklým hororovým nápadům. Na druhou stranu to vlastně ani nevadí. Hororová duchařina je dobrá, pokud dokáže vzbudit strach a napětí, které ve vás přetrvá ještě po zavření knihy. A to se autorce určitě podařilo. Doporučuji otrlým čtenářům.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Velmi dobré čtení, po cca první třetině začne být příběh opravdu napínavý. Při čtení jsem se místy i bála, je to spíše hororový příběh (nechybí ani "krvavé scény"), ale laděno spíše jako duchařský příběh. Sem tam mi rušily čtení překlepy a chyby v textu, ale jednalo se spíše o občasné maličkosti. Za mě mohu knihu jen doporučit, zajímavý příběh, ve kterém přijde rozuzlení až na konci, tudíž jste napjatí, jak to celé dopadne.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Mám ráda napínavé příběhy, které se čtou jedním dechem. Většinu času čtu detektivky, tentokrát jsem sáhla po hororovém příběhu a vím, že už tak zase dělší dobu neučiním. Kniha je napsána skvěle, až tak, že člověk uvěří, že je to pravda. Bez světla se večer bojím ještě teď :))

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Opravdu jedním dechem,zajímavá,napínavá od začátku do konce

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Kniha je velice hororová. Bála jsem se od začátku až do konce. Doporučuji přečíst.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Kniha byla čtivá, napínavá, ovšem konec byl trošku přitažený za vlasy a měl rychlej spád.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Od začátku do konce velice napínavé.Přečteno jedním dechem.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Kniha se četla dobře. Doufala jsem spíš v nehmotneho ducha, takže samotné ztělesnění "zla" me trochu zklamalo. I přesto knihu doporučuji, přečetla jsem ji velmi rychle.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Kniha se velice dobře čte, četli jsme jí s dcerou a už se těšíme, až si zase spolu přečteme nějakou podobnou a stejně napínavou knížku.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Zajímavá od začátku, napínavé že jsem se nemohla odtrhnout. Doporučuji všem kdo se rád bojí

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Čekala jsem typický duchařský příběh ale nebylo tomu tak..ale i přes to byla kniha velice napínavá a tajemná. Četla se velmi dobře a kapitoly byli krátké. Vše krásně na konci do sebe zapadlo a byl s toho povedený příběh.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Ze začátku nic moc....ale nenudila....celkově mi chybí, že není víc takových knížek od autorky :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Ze začátku jsem z knížky měla dobrý pocit, ale postupem času se z toho stávala neskutečná slátanina a konec ani nekomentuji. Ztráta času.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

No... jak to napsat, abych nespoileroval. Kniha začíná dobře a místy je opravdu napínavá. Občas jsem měl dokonce i husí kůži. Nemohu se ale zbavit pocitu, že to mohlo být daleko lepší. Odhalit v polovině knihy hlavní entitu a vše vysvětlit - to je chyba. Kniha pro mne ihned ztratila své kouzlo. Z krásné duchařiny se najednou stala pouze kniha o osamělém člověku v domě, kterého jistá osoba terorizuje a nehodlá pustit ven. Nechci víc popisovat, abych neprozradil konec. Snad to v druhé knize bude lepší.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Kniha byla čtivá a do určitého bodu byl příběh zajímavý a chtěla jsem vědět, co bude dál, ale konec mě velmi zklamal.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Skvěle napsaný ducharsky příběh, který mne připoutal ke knize tak, že jsem ji přečetla jedním dechem a s napětím, které čiší z každé stránky.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Každý z nás občas zatouží vystoupit ze své komfortní zóny. Ať už jde o oblečení, stravování, sport nebo oblíbené žánry, které vyhledáváme u knih. Duch domu Ashburnů pro mě byl rozhodně výzvou a v tomto článku se dozvíte, jak jsem se s ní nakonec popasovala... Adrienne se ocitá v tíživé životní situaci. V kapse má jen dvacet dolarů a jejím nejvěrnějším společníkem je rozmazlený, leč milovaný kocour Wolfgang. Záchrana přichází v podobě dědictví, konkrétně starého domu, ve kterém po mnoho let žila až do své smrti její podivínská teta Edith. Dům se nachází daleko od malého městečka, jehož obyvatelé ho opředly hrůznými historkami a mnoha smyšlenými domněnkami. Mezi jedny z prvních věcí, které novou obyvatelku zarazí, jsou nápisy vyryté v nábytku či stěnách. Obsahují zákazy nebo příkazy a vyzařuje z nich naléhavost. Adrienne však nemá ponětí, jak má s těmito informacemi naložit. A co víc – v okamžiku, kdy zajde slunce, všechen okolní ruch a šum zaniká v podivném, uši drásajícím tichu. Hrůzné zážitky i zkazky lidí z města přivedou hlavní hrdinku k pátrání po historii domu a především k odkrývání tragické rodinné minulosti… Příběhy, ve kterých se rozklíčovává nějaké tajemství, mám moc ráda. Proto se mi celkový rámec této knihy moc líbil. Ale ačkoli jsem vcelku strašpytel, tísnivou atmosféru nebo pocity napětí či očekávání, se bohužel nedostavily. Názvy kapitol doslova vybízely ke čtení, byly úderné a slibovaly, že jejich obsah prostě bude stát za to. Celkový výsledek však pro mě vyzníval poněkud do prázdna. Navíc jsem zhruba od poloviny knihy uhodla, v čem tkví hlavní zápletka. Občas jsem se musela během čtení vrátit o pár stran zpět, abych pochopila, proč autorka navazuje daným způsobem nebo se ujistila, že příběhu nechybí souvislosti. Hlavní hrdinka mi nebyla nesympatická, ale zároveň se mi nepodařilo proniknout do její podstaty a naplno s ní příběh prožít. Za mě je tato kniha spíše volbou osobního vkusu a od toho se myslím bude odvíjet i její průběžné hodnocení. A nebo úplně zbytečně remcám, namísto abych byla ráda, že jsem svou osobní čtecí výzvu prakticky zvládla levou zadní :-) Vyzkoušejte ji a uvidíte sami.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Pro mě zatím nejlepší kniha, jakou jsem četla. Dobře se čte, je napínavá i strašidelná. Těžko se od ní odtrhnete. Určitě doporučuji!

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Kniha byla napínavá a dostalo mě pár zvratů, přečteno téměř jedním dechem a doporučuji

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Dle anotace mě kniha velice zaujala, ale čekalo mě docela hořké zklamání. Nedokázala jsem se začíst, jen jsem klouzala po povrchu, neužívala jsem si to. Říkala jsem si, že zkusím nějakou tu duchařinu, u které by mě mrazilo, ale tady jsem se spíše musela smát, když se objevil onen "záporák". Určité scény byly opravdu spíše komické, než aby ve mně vyvolávaly nepříjemný pocit mrazení. Při čtení jsem si vzpomněla na Učně lovce duchů - ve dvanácti pro mě podobně vyobrazený "bubák" představoval něco, po čem jsem nemohla spát. Po této knížce jsem spala strachem nepolíbená. Na druhou stranu ale musím říct, že mi nevadila hlavní hrdinka - s ženskými postavami mívám problém, ale Adrienne mi byla docela sympatická. Opravdu mi to většinu času připomínalo výše zmíněnou knihu, která ve mně žádné už v mém věku žádné temné pocity nevyvolala, ale suma sumárum to pro mě bylo docela fajn oddechové čtení. Předvídatelné a takové obyčejné, ale zase úplně špatný nákup to nebyl. I tak jsem zvědavá na další díl, takže stejně neodolám. :)

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611