4.5 z 5 71 hodnocení čtenářů

46× 5 hvězdiček 15× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Marie registrovaný uživatel

Kniha mě od začátku až do konce bavila. Musíte se zamyslet nad tím kam svět spěje. Lidé jsou krutí a tato kniha to vystihuje. Je to kniha o lásce, utrpení, bolesti, ztrátě a v neposlední řadě smrti. Nechybí zde kouzlo cirkusoveho umění a prostor pro vlastní představivost. Pro mě velmi povedena kniha a určitě se k ni opět vrátím. Doporucuji pro čtenáře, kteří mají rádi hunger games.

E-kniha, King Cool, 2019,

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Bartlova registrovaný uživatel

Jaká byla tato kniha? Neskutečná! Perfektní a jedna z nejlepších knih, které jsem přečetla. Vřele doporučuji. Zamilovala jsem se do ní hned po pár kapitolách a přečetla jsem ji za jeden den. Jedna z knih, kterou si za pár měsíců přečtu zase.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 4 z 5 hvězdiček Darina Krejčí registrovaný uživatel

Poslední číslo podle mne není žádná fantasy. Je to nevšední dystopie, z velmi blízké budoucnosti, Anglie roku 2045. To je tak pro pořádek. A je to taky jen jediná moje výtka k tomuto dílu. Autorka dala do příběhu tu správnou dávku nenávisti, zla a ubližování, aby to dokázala vyvážit nadějí, vírou a dobrými skutky. Tato kniha se mi líbila. Má v sobě určité poselství a hlavně mladší čtenáři by si ji měli přečíst, aby se neopakovaly určité situace z temné minulosti...

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Karin N. registrovaný uživatel

K napsání Posledního čísla inspirovala Hayley Barker vzrůstající vlna nenávisti proti etnickým menšinám v Anglii. Poselství knihy je tedy zřejmé: zrůdu z člověka nedělá barva kůže nebo původ, ale jeho chování. Očekávajte velmi dojemný příběh o síle lidskosti přežívající i v nelidských podmínkách a zároveň o zaslepení propagandou, která dovede pokřivit vnímání normálnosti, dobra. Při čtení o všem tom týrání a strádání účinkujících v cirkuse (všichni, až na pár výjimek, to byly děti!) jsem se neubránila pocitu, že je to takový blyštivý koncentrační tábor. Až tak drastické to je. Kdykoli máte pocit, že už to nemůže být horší, stane se něco, co vám opět vyrazí dech. Ale je to young adult, takže nemůže chybět osudová velká láska, v tomto případě hned na první pohled.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Alžběta Pávková registrovaný uživatel

Wow! Příběh Posledního čísla je temný, napínavý a plný akce. Téma cirkusu je originální a popisovaná čísla i jeho prostředí mě opravdu bavilo. Byla jsem překvapená, jak drsná kniha místa je. Od younga adult románu jsem něco takového neočekávala. Bylo to pro mě příjemným překvapením, protože takové příběhy mám ráda. Kniha je zároveň velice čtivá. V kombinaci s napínavým dějem je to neodložitelná kniha. Určitě doporučuji a nemůžu se dočkat pokračování!

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček H. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Moc fajn kniha, doporučuji.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 4 z 5 hvězdiček Pavel Bulín registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Líbilo se mi, kniha je dobře napsaná, zvažuji koupit si další díl.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 3 z 5 hvězdiček MS registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Možná v jiné době........ Neužila jsem si to, fakt ne, ne jenom proto, že je to kruté a zvrácené (chápu záměr autorky, na druhou stranu nechápu, jak může žena a matka vymyslet takové věci). Ale hlavně, vzhledem k tomu, co se teď děje, ve mně hlodal červíček....pokud by mělo něco takového nastat, kdoví, zda by to nebylo opačně.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 4 z 5 hvězdiček Nela registrovaný uživatel

Skvělý nápad na příběh :)

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Dagmara Krčková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Fakt napínavá kniha, těším se na další pokračování. Doslova jedním dechem jsem to četla i když to bylo morbidní. Velmi moc vřele doporučuji.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Martina Dubská registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Četla se rychle, krátké kapitoly. Byla super, vtáhla mě rychle do děje. Určitě doporučuji! Za mě hodně dobrá kniha, jak nápadem tak zpracováním.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 2 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Příběh z blízké budoucnosti z Anglie, kdy je společnost rozdělena na Čistou rasu a Dreky, spodinu odsunutou do ghett. Hošiko, je talentovaná dívka - Drek, která je vystupuje v cirkuse. Zato Ben je Čistý. Jejich osudy se jeden den propojí a jejich život už nebude stejný jako dřív. Tato knížka je pro mě důkazem toho, že pokud máte vysoká očekávání na základě hodnocení ostatních, můžete být zklamáni. Jedná se o young adult fantasy, což už nejsem cílová skupina, ale i takovéto knihy si moc ráda přečtu a líbí se mi. K této mám dost výhrad. V knížce není nějaký extra svět, je to prostě jen a pouze rasová nesnášenlivost dovedená do extrému, co by mohlo nastat a nebo případně, co už nastalo v době druhé světové války. Příběh je hodně jednoduchý, žádné velké zvraty. Hlavní hrdina Ben, kterému má být cca 17 let, se v první třetině knihy chová jako desetiletý. Ze dne na den se z něj stane zamilovaný a rozhodný člověk, který ví, co má dělat a co má předat lidem za poselství. V cirkuse mi vadilo spoustu nereálných věcí, ať už to bylo několik žraloků a delfínů, které s sebou vozí ze štace na štaci, spoustu speciálních místností a šachet... A třeba i překlad, kdy se dva porotci označí za Mata a Pata, mi přijde prostě ujeté. Kniha je rozhodně čtivá. I když má 400 stran, přečtete jí za chvilku. Ale jinak mi nic nepřinesla a do dalšího dílu se pouštět nebudu. 2,5*/5*

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Kopecká registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jedna z nejlepších knih co jsem v poslední době četla. Naprosto skvělé. Vřele doporučuji.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Mája registrovaný uživatel

Luxus!!!!! Tak tato kniha je perfektní! Je plná napětí.. toto je asi jediné co dokážu ze sebe vydat, protože jsem ji právě před chvílí přečetla. Už u prvních řádků této knihy jsem se do ní zamilovala. Jelikož nejsem nějak velká čtenářka, tak mě velikost této knížky trochu zarazila ale je tak čtivá a zajímavá, že vám kniha uběhne za chvíli. Konec mě trochu zarazil, protože jsem si ho představovala úplně jinak. Ale jelikož má pokračování tak to chápu. Doporučuji

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Úžasná kniha, rychle se četla, ani na jedné stránce jsem se nenudila.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 4 z 5 hvězdiček Jakub Minařík registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha byla naprosto fascinující. Dala by se přečíst na jediný nádech. Konec mě opravdu překvapil, čekal jsem, že to dopadne úplně jinak. Ale přesto to nestačí na plný počet *.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Anna registrovaný uživatel

Knihu jsem přečetla jedním dechem. Byla napínavá, čtivá, vtáhla mě do děje. Když jsem došla na poslední stránku, byla jsem v šoku. Kapitoly jsou velmi krátké, čtení mi strašně uteklo a překvapilo mě, že už je konec. Děj se mi velmi líbil. Oceňuji nápad a originalitu zpracování. Autorce se povedlo ukázat krutost, jaké jsou lidé schopni. Přestože se jedná o příběh z žánru fantasy, neubránila jsem se myšlenkám na koncentrační tábory během války. Z jedné strany je příběh smyšlený, ale z druhé je v něm cítit tolik pravdy. Sama autorka říká, že ji k napsání této knihy inspirovala vzrůstající vlna nenávisti proti etnickým menšinám v Anglii. Tenhle problém není nic nového. Bylo to tady, je a pravděpodobně bude. Kéž by se lidé uměli poučit ze svých chyb. Kéž by se dokázali podívat na svět s láskou místo nenávisti. Příběh ukazuje, jak slepí dokážou lidé být, čeho všeho jsou schopni a jak velkou moc má propaganda. Kniha je určena především mladým čtenářům, a myslím, že je to skvělý způsob jak upozornit mladší generaci na problémy spojené s diskriminací a nenávisti. Bude se však líbit i dospělým!

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Vlasáková registrovaný uživatel

Super kniha ♥️

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

Skvělá kniha. Nemohla jsem se od ní odtrhnout. Doporučuji.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614

• 2 z 5 hvězdiček Michal Svoboda registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ke knize jsem se dostal úplnou náhodou. Bohužel už mě tolik nebaví tahle tematika. Nedá se říct, že by oba díly byly nějakým zklamáním ale ani mě vyloženě nenadchly. Samozřejmě asi nejsem cílová skupina a to má na mé hodnocení velký vliv. Pokud by se mě někdo zeptal jestli neznám příběh podobný Hunger Games tak tohle bych rozhodně doporučil

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850614