Nyxia

Nyxia

4.8 z 5 hvězdiček 47 hodnocení čtenářů

• Nyxia je neuvěřitelně citlivý příběh plný emocí, spletitých vztahů, a především nekonečného dobrodružství. Pokud jste viděli či četli Enderovu hru nebo jste si oblíbili Hunger Games, jsme přesvědčení, že i literární počin Scotta Reintgena se zařadí do vašich knižních TOP. Až do poslední stránky je příběh plný nečekaných zvratů a pastí, které na soutěžící čekají. A co je největším překvapením? Scott Reintgen nemá problém se zbavováním se postav, které vám během čtení již přirostly k srdci.

Více

Sabina Bubníková Sabina Bubníková

4.8 z 5 47 hodnocení čtenářů

35× 5 hvězdiček 11× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Nyxia nie je len fotogenická, ale aj prudko čitateľná. Kniha je plná emócií, ktoré na mňa neuveriteľne vplývali. Každú stranu som silno prežívala. Prvý tiel rovnomennej trilógie som prečítala tak rýchlo, že nutne potrebujem pokračovanie. Emmett, hlavný hrdina a rozprávač, nám otvori svoju myseľ a dovolí nazrieť do boja o miesto na novej planéte. Lepšie porozumieme záhadnej hmote, skamarátime sa s posádkou, zachránime život a zapozeráme sa do neobyčajnej ženy. Ibaže teraz, keď už je súčasťou Genesis 11, niet cesty späť. Nesmie sklamať seba a svoju rodinu a na Eden sa proste dostať musí. Scott Reintgen príbeh premyslel do posledného detailu, a keď si už myslíte, že sa nič nemôže prihodiť, tak verte, že sa dej ešte poriadne zamotá. Za mňa veľký palec hore. Knihu odporúčam všetkým prázdninovým čitateľom sci-fi príbehov. Tých skalných by možno kniha mohla sklamať. Berme však do úvahy, že sa trilógia ešte len rozbieha a ten svet budúcnosti, kolonizovania planét a ťažby najvzácnejšej suroviny ešte len príde. Napätie, vášeň, priateľstvo, sklamanie, záhada. To a mnoho iného sa odohráva v prvom diele trilógie, od ktorej už teraz veľa očakávam.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Hned na první stránce mě knížka vyloženě vcucla do příběhu, neměla jsem absolutně žádný problém se začíst. Zásluhu na tom má především hlavní hrdina, který si od samého začátku jde tvrdě za svým, má to v hlavě srovnané a ví naprosto přesně, co chce. Postupem času se blíže seznamujeme s prostředím vesmírné lodi a s Emmettovými "soupeři", díky čemuž jsem měla pocit, že se v knížce stále něco děje. Samotný příběh mi přijde neskutečně originální a naprosto skvěle vymyšlený, tajemná hmota Nyxia mu dodává tu správnou (tajemnou) atmosféru a mimozemská planeta je už jen pomyslnou třešničkou na dortu. A přesně v ten moment, kdy by se mohlo zdát, že děj knížky začíná být trošku stereotypní, BUM! Přijde zvrat jak blázen, a pak další a další. Na konci knížky jsem už vůbec nevěděla, čemu mám vlastně věřit, závěr potom skvěle naladí na pokračování, které bych už moc ráda držela v ruce...

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Měla jsem možnost knihu přečíst ještě před jejím vydáním a byla skvělá. Na to, že sci-fi úplně nevyhledávám mě opravdu dostala. Oblíbila jsem si postavy i samotný příběh a styl psaní autora - kniha je opravdu čtivá. Rozhodně doporučuji a já se nemůžu dočkat druhého dílu!

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Také jsem měl možnost si přečíst knížku před vydáním a mohu jen a jen doporučit. Příběh napínavý, pořád se něco děje. Nikdy jsem se při čtení nenudil. Postavy jsou krásně zpracované a rychle jsem si je oblíbil. Nemůžu se dočkat druhého dílu a doufám, že vyjde co nejdřív.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Skvele cteni pro nactile i dospele, tesim se na druhy dil.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Nyxia mě bohužel trochu zklamala. Čekala jsem epickou knihu s originální zápletkou, která bude Young Adult thrillerem. Bohužel mi kniha přijde jako průměr. Děj není nijak originální a zajímavé zápletky jsou potlačeny nudnými a neustále se opakujícími scénami. Není to špatná kniha, ale rozhodně jsem od ní čekala mnohem víc.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Kniha mě zaujala už tématem. V určitých částech kniha velmi překvapí. Zároveň jsem občas měla chuť knihu hodit z okna, ne kvůli špatnému příběhu, ale kvůli určitým osudům postav. Ti co knihu četli, tak pochopí koho myslím :D Těším se na druhý díl, protože chci vědět, jak dopadl konec první knihy.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Knížka je velice čtivá. První část byla spíše průměrnější, ale ve druhá se rozjela a měla spád. Díky konci věřím, že druhý díl bude lepší.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Nyxia by mohla být jen další knihou v řadě, která se inspirovala v známějších kolegů a do určité míry je to i pravda. Reintgen zde však dokázal, že oplývá jedinečným vypravěčským talentem, jenž knihu s relativně obyčejnou zápletkou pozvedá vysoko nad obyčejný průměr. Minimálně tedy co se žánru týče. Úžasná čtivost jde ruku v ruce s atraktivními kulisami a sympatickými hrdiny, kteří si vás snadno získají. Navíc vás samotný závěr knihy donutí netrpělivě vyhlížet pokračování, kterého bychom se měli naštěstí dočkat ještě v letošním roce.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Skvěle napsaný příběh, rychlý, akční, plný zvratů, čte se to samo. Výborné vesmírné dobrodružství, doporučuji.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Jako sci-fi pro mladší čtenáře Nyxia funguje skvěle. Je v ní všechno, co by tak čtenář očekával a zároveň je poznat, že pan autor si nesnažil hrát na nic honosného. Stvořil příběh, který je čtivý, baví od začátku až do konce a s postavami není těžké všechno prožívat naplno. I když se děj knihy odehrává jen na vesmírné lodi, je prostředí dost zajímavé i tak a to hlavně díky simulacím při úkolech. Knihu ráda doporučím všem, kteří si chtějí přečíst zajímavé sci-fi, ve kterém ale nejsou technologie na hranici srozumitelnosti. V Nyxii si užijete vše, co k dobrému sci-fi patří, aniž byste se trápili s nesrozumitelností nebo nudou. Těším se na druhý díl!

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Kniha se mi opravdu líbila, byla plná napětí, přátelství a hlavně výzvy, kterou nelze odmítnout. Knihu bych rozhodně doporučila čtenářům knih jako je Warcross či Hunger games. Příběh kluka a jeho budoucích kamarádů, kteří se vydávají za dobrodružstvím do vesmíru. Sranda, kuráž a odhodlání, to vše najdete a zamilujete si u postav, které vám nedovolí knihu odložit, ale donutí vás ji přečíst až do samotného konce. Rozhodně se budete bavit!

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Nevěřila jsem tomu jak rychle jsem se do děje začetla. Po dlouhé době skvělý příběh plný dobrodružství a hlavně napětí. Děj mě neustále překvapoval a určitě doporučuji k přečtení. Nemůžu se dočkat dalšího dílu. Věřím, že děj na Edenu bude divoký :)

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Nyxia je natolik vychvalovaným příběhem, že může některé čtenáře až odradit. Já jsem do knihy šla s tak obrovským očekáváním, že jsem to nejspíš krapet přehnala. Netvrdím, že je kniha špatná, ovšem není za mě ani tak dokonalá, jak všichni tvrdí. Příběh je hodně povedený a má velký potenciál do dalších dílů. Byla jsem nadšená ze všech zvratů, kterými mě autor nepřestal překvapovat a nejraději bych se hned pustila do dalšího dílu. :) Za sebe tedy Nyxiu můžu doporučit...

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Prvně sem si nebyl jistý jestli mě to bude bavit, ale když sem začal číst tak už jsem nemohl přestat. Už aby vyšlo i pokračování.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Prostě WOW. Nic jiného ze sebe fakt asi nedostanu. Ty zvraty! Myslíte si, že už vás nic nepřekvapí, že už všechno skončilo, ale ono ne. Za mě je to horký kandidát na nejlepší knihu roku 2019.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Jsem fascinovana. Jak muze nekdo neco takoveho vymyslet?.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Na tuhle knihu jsem se velmi těšila a to nejen kvůli pěkné obálce, ale také kvůli skvělým hodnocením, které jsem na tuto knihu slyšela. Jelikož je kniha psaná v ich-formě, tak je velmi snadné se do příběhu vcítit. Navíc je kniha skvěle rozdělená do ne příliš dlouhých kapitol, takže se velmi dobře čte. Příběh utíká opravdu jako voda a velmi mne bavil. Takže pokud jste fanouškem sci-fi a nevadí vám pomalejší začátek (tím myslím to, že jsem se začetla až po několika stránkách, že mě příběh nepohltil hned od začátku), tak si myslím, že se vám Nyxie bude líbit. Nicméně nečekejte od knihy obří akce. Tento díl je pro nás takovým seznámením s hrdiny a nahlédnutím do jejich tréninkového programu. Samozřejmě, že zvraty tam jsou - některé předvídatelné, některé jsem vůbec neodhalila nebo nečekala (a teď mluvím o tom konci), ale není to taková BOOM akce, kterou většinou očekáváme. Nicméně si zas dovolím tvrdit, že u této série se právě díky tomuto lehčímu začátku nemusíme bát klasického klišé vycpávkového druhého dílu, protože ten podle mě bude nabitý skvělým příběhem, který nás nenechá odlepit oči od knihy. A pokud ještě váháte zda si knihu přečíst, tak vám povím jen jedno - kvůli tomu konci si jí přečíst prostě musíte, protože ten konec! Sakra ten konec! To prostě.. to bude mít následky (si myslím teda :D)

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638

Naprosto skvělý čtenářský zážitek, který mohu jen a jen doporučit. Skvěle se čte, rychle se člověk dostane do příběhu a nemůže odložit.

Kniha, King Cool, 2019, 9788075850638