Ačkoli mě první díl úplně nenadchnul, zkusila jsem díl druhý. A dobře jsem udělala - je akčnější a zajímavější než jeho předchůdce. S koncem si autorka mohla trochu pohrát, ale jinak dobré.

Kniha, Knižní klub, 2011, 9788024231525

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Bláhová registrovaný uživatel

Druhý díl byl pro mě přehlednější. Příběh získal náboj a sršel akcí, takže stránky ubíhaly velmi rychle.

Kniha, Knižní klub, 2011, 9788024231525

• 3 z 5 hvězdiček Lucie Benešová registrovaný uživatel

Každý vězeň chce utéct z vězení, na tom není nic k nepochopení. Co se ale stane, když z vězení chce utéct samotné vězení? A Inkarceron je natolik chytrý, že se mu to skutečně může podařit Finnovi se podařilo z vězení utéct, ale musel v něm zanechat své přátele Keira a Attiu. Což ho nesmírně trápí. Navic si venkovní svět představoval jinak. Claudie, která Finna zachránila s vidinou, že bude novým králem, je z Finna zklamaná. Čekala, že se bude chovat jako princ, na vše si vzpomene a ujme se trůnu. Teď i ona pochybuje, zda je Finn skutečně princ Giles. Královna Sia navic Finnovi nechce trůn nechat zadarmo. Na scéně se tak objevuje i její uchazeč, který tvrdí že je princ Giles. A do toho všeho se Inkarceron rozhodne utéct z vlastního vězení. Kdyby se mu ale utéct podařilo vězení jako takové by přestalo existovat a uvnitř by zemřelo tisíce lidí. Jak vše nakonec dopadne? Podaří se Inkarceron nakonec porazit? ❤️Bohužel musím hodnotit pouze 3⭐ ačkoli dej byl akčnější než v prvním díle. Obsahoval hodně překvapení, zvratů, přesto mne do děje úplně nevtahl. Byla místa, kde mne i nudil. ❤️Spíše, než abych si postavy oblíbila, mne rozcilovaly. Hlavně Cloudie, která nemohla překousnout, že Finna hodně ovlivnil pobyt ve vězení. Keiro, který neustále myslel jen sám na sebe a dokonce i Attia. ❤️Konec mne doslova zklamal. Čekala jsem větší rozuzlení a ne ještě víc, za mne nelogických rozhodnutí a věcí. ❤️Kniha je řazena jako fantasy pro děti a mládež. No za mne je to sci-fi a nevím, zda děti a mládež budou z této knihy nadšený. ❤️Dost dobře nechápu, jak zrovna tato kniha, tedy respektive její 1 díl mohl získat cenu The Times za nejlepší dětskou knihu roku a stal se i předlohou k filmu. (Aspoň tak to píšu na zadní straně knihy Sapphique). Za mne kniha, kterou přečtu jednou a už se k ní nebudu vracet

Kniha, Knižní klub, 2011, 9788024231525

• 2 z 5 hvězdiček andrea registrovaný uživatel

První díl byl daleko lepší...