4.3 z 5 16 hodnocení čtenářů

10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Trochu mi trvalo pochopit styl psaní, kdy chvíli jste tady a pak bez mrknutí oka zase jinde... ale když se mi konečně rozsvítilo, že jedna linie je současná a ta druhá "osudová" vyprávěná náznakově pozpátku, tak si mě ta ponurá atmosféra a hozené indicie minulosti omotaly kolem záložky... S gustem se propadám do těch rádoby obyčejných příběhů, kde se vlastně nic neděje a přitom se děje úplně všechno... a tohle je jeden z nich... plyne nenuceně, jako děj nezávislého filmu a přitom vám nedovolí ho na chvíli pustit z ruky... je to příběh drsný, nekompromisní a vlastně tak moc lidský.... Ideální ke čtení v ušáku u krbu s pořádnou dávkou whisky v ruce, dřevo praská a venku chči...ehm... prší a prší!

Kniha, Edice Knihy Omega, 2017, 9788073905217

Ta knížka nemá konec. Prostě nekončí. Vyprávění životního, napínavého a hodně emocionálního příběhu na dvou liniích je super, ale celou podstatu knihy kazí fakt, že kniha nemá pointu ani vyvrcholení. Což je škoda. Měla jsem pocit, že mi někdo ukradl posledních 50 stránek.

I když je ta knížka velice pěkně napsaná, tak se mi vůbec nelíbila. Není to můj šálek čaje.

velmi zajímavý styl psaní. originalitu naprosto miluju, za to veliké plus. příběh byl také velmi zajímavý, někdy až depresivní, ale líbilo se mi to, knize to dodávalo tu správnou "atmošku"

Kniha se četla velmi příjemně. Byla chytlavá a zajímavá. Zhltla jsem ji jedním dechem s velkým očekáváním toho, kdo nebo co zabíjí ovce. Nedozvěděla jsem se nic. Kniha najednou skončila. Jen tak, z ničeho nic. Trochu šok. Kdo chce knihu s koncem, tak tuto ne. Ta no nemá. Nemám vlastně ani úvod. Je to takový vystřižený kus života jedné holky. Ještě dost nesystematicky řazený. Chvilku jste tady, pak tam najednou zase úplně jinde. Pro čtenáře, co rádi chaos je to toto ideální titul. Myslím, že jednou se k ní vrátím.